Mulla oli kans e-sommetti back orderissa vielä silloinkin kun se saapui kotiin. Sen sijaan tuli aika nopeasti tilauksen jälkeen suoraan rahtifirmalta viesti jossa oli tracking koodi. Eli pyörä vissiin lähtee jostain keskusvarastolta ja wigglen järjestelmässä tilauksen tila ei etene vaan jää siihen jälkitoimitusvaiheeseen.
Tosta runkokoosta vielä sanottava että otin rohkeasti L:n vaikka olen vain 176 cm. Periaatteessa siis selvästl liian iso mulle. Mutta mulla on aika pitkät raajat torsoon nähden. Esim. jalka 84 cm. Ja toisekseen rungon mitat ja kulmat ovat lähes yksi yhteen ml -kokoisen bird aeris am9:n kanssa joka on mulla luomupyöränä. Ja se on tuntunut istuvan mun mitoille kuin se kuuluisa nahkakäsine. Yksi iso ero on, nimittäin satulaputken pituus joka vituksessa 40 mm pitempi. No vitukseen vaihdoin 780 mm stongan ja lyhyemmän stemmin niin sehän tuntuu kuin olisi kotiin tullut. Noissa pyörissä on jopa top tubet lähes yhtenevät.
Satulaakin saisi vielä laskettua huolimatta siitä 4 cm pidemmästä seat tubesta ja 150 mm hissitolpasta.
Ennen ajelin aina M koon pyörällä ja vasta kun tämä geometriavallankumous alkoi niin koin valaistuksen ja siirryin isompaan runkokokoon. Osittainhan sen mahdollistaa sekin että rungot ovat nykyään usein matalampia pituuteensa nähden.

Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit