Lainaus Alkujaan tämän lähetti Isä nitro Katso viesti
Kovia paineita laitatte läskirenkaisiin. Minä olen tainnut käydä korkeintaan yhdessä baarissa...

Jos ilmat alkavat karata painetta laskiessa, tarkoittanee se sitä että rengas ”tippuu” jostain oletettavasti pienestä kohdin hyllyltä. Siellä voi tosiaan olla jokin kikkare.
Kiitos näistä kokemuksista/kommenteista Nitro ja gargamel. Joo en käytä itsekään yleensä yli 1bar paineita. Nyt oli pakko kuulosuojaimet päässä kokeilla että mikä kiikastaa. Rengas on vanteella hyvin, eikä tipu kun paineita laskee. Otin mm. ilmat pois ja lisäsin venttillin kautta litkua renkaaseen. Kesti ihan peukaloilla painella, että vanteella on.

Luulen että ongelma on tuossa hirvisäkissä ja tosiaan renkaan reunassa, 10cm välein tuommoiset kokkareet (kuva). Laitoin nyt teipit asettumaan kehille sisurien kanssa Bud/Lou combolla ja jätän hirvisäkit laittamatta. Pitää jossain välissä koittaa alkaako tuo Lou tuosta tiivistymään vai tarviiko noita reunoja puukottaa. Nyt mennään tovi sisureilla.

Olen ongelmatapauksissa käyttänyt juuri tuota videon tiivistysmenetelmää. Tuosta minun kuvasta näkyy että Lou puskee ilmaa joka puolelta ulos. On silti ihan hyvin kehällä, ohuen merkkiviivankin löysin koko matkalta...

Kolmille eri kehille olen onnistuneesti nostanut Jumbojimit, BFL:t, Budit, Dillinger5t ja Veekasit, mutta tämmöistä ongelmaa en ole aiemmin tavannut.

j