08680
Lisätään näin uutena käyttäjänä päivän fiilistely kuva. Kaverin yllyttämänä hankittu. Ja ensimmäistä kertaa 15 vuoteen fillarointi on ollut mukavaa.
![]()
Omalla joella
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Ei muista lenkkipoluilla kuvata, räpsitään sitten kotimatkalla.
![]()
Eka lenkki tehty, tykkään kovasti. Eturatas pitää vaihtaa muutama hammas isommaksi ja renkaiksi Jumbo Jimit.
![]()
Perjantaina paistoi aurinko, sunnuntaina olikin jo sumua samoilla jäillä
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
https://photos.app.goo.gl/UgTfJ5XfTEbmmff97
Meren jäältä tänään, oli jännää kyytiä kun oli semmoinen kevyempi jääkansi paksumman päällä. Paikoitellen oli ilmaa, osassa paikassa vettä. Melkoinen ritinä ja ratina kuului koko ajan.
(Jahas, ei kuvan lisäys onnistu jostain syystä?)
08680
Notta oli liukasta merenjäällä
08680
Tuli kiire lenkin jälkeen
j
Uusi Mukluk uusi fiilis. Tämä on hyvä.
Edellinen/edelliset oli alurunkoinen Beargrease (ja Mukluk) joka sekin oli oikein mieluinen, jotain piti kuitenkin värkätä ja kun kuituista Beargreasea ei löytynyt niin sitten tämmöinen "rungon vaihto".
Pelkäsin että tulee tylsä retkipyörä, vaan kyllä tämä ihan sporttipeliltä vaikuttaa. Sen verran pidempi ja korkeampi että luultavasti setback tolppa vaihtuu tavalliseen ja/tai -6 stemmi vaihtuu -17.
Liekkö korvien välissä mutta jotain tärinää ja tutinaa tässä tuntuisi olevan vähemmän kuin alumiinisessa.
Lähetetty minun F5321 laitteesta Tapatalkilla
Olikos jossain ihan alessa vai? Komia on. Itseänikin on uus Mukluk aina silloin tällöin poltellut, mutta rungon hinta vähän sylettää, kun Duden saa kokonaisena lähes samaan hintaan.
Runko Hibikeltä, 15xx€. Mutta I9 takanapa lähti maininnan arvoisen halvalla Bike24:stä, 160€ 190QR johon sitten 197 holkit piti ostaa päälle. Meni n.5min bongauksesta tilaukseen.
Eteen Hope kun ei raskinu samaa paria eteen ja DT on centerlockilla, mää 6-pulttimiehiä. GX DUB kammet. Muutenpa sitten edellisestä kaikki.
edit: Eiku 14xx€ se kai olikin, jonku parikymppiä ne tahto lisää lähetyskuluja kun ihmettelin muutama päivä tilauksen jälkeen että oliko joku ongelma. En jaksanut tässä konkurssissa kysellä että mitä ihmettä ja eikö siitä olisi voinut kertoa että tavara olisi lähtenyt, maksoin pois ja sitten lähtikin heti.
Albumissa yön yli fiilistelyä hangenkannolla Kurjenrahkan kansallispuistossa: https://photos.app.goo.gl/SGZNYJy1fdjRBpdX9
08680
08680
Levi.
Lähetetty minun ONEPLUS A6013 laitteesta Tapatalkilla
Kyllä oli keli kohdallaan Kouvolassa.
![]()
Tasan 3 vuotta ja n. 8000 km yhteistä taivalta takana. Alkuperäisillä ketjuilla mennään yhä...![]()
08680
^Nyt pitää kysyä, että mitkä ketjut?
Lähetetty minun ONEPLUS A6013 laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit