Olisit iloinen että pyöräsi on jäänyt jonkun mieleen poikkeuksellisen hyvinVaikka mä en ymmärrettävästi muista läheskään kaikkea mitä olen tänne kirjoittanut, olen ehdottoman varma että esitin Cervélosta myös positiivisia kommentteja eli korjasin hieman alkuperäistä näkemystäni eikä siinä silloin ollut mitään hiivatin aerotankoa.
Muuten se ettei pyörää ole rakennettu missikisoja varten ei tarkoita sitä ettei sitä voisi tai saisi katsoa missikisojen tuomarin silmin. Jotkut pyörät ovat kuin missejä joita ei voi olla näkemättä misseinä sillionkaan kun he ovat ilman meikkejä verkkareissa.
PS Kai minun on laitettava kuva omastanikin eli G-Crosserista joka kävi talvella läpi pienen muodonmuutoksen. Ei sitäkään ole rakennettu missikisoja varten vaan tavoitteena oli enemmänkin sellainen konstailematon peruspyörä lajissaan ja tehtäväänsä sopiva "workhorse" - mutta saa sitä katsoa ja arvostella myös puhtaasti esteettisestä näkökulmasta. Tylystikin tai vaikka suorasukaisesti haukkuen, jos niin haluaa.

Vaikka mä en ymmärrettävästi muista läheskään kaikkea mitä olen tänne kirjoittanut, olen ehdottoman varma että esitin Cervélosta myös positiivisia kommentteja eli korjasin hieman alkuperäistä näkemystäni eikä siinä silloin ollut mitään hiivatin aerotankoa.
Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit