ElectrobikeGarminHephaGiant
Sivu 33 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23 31 32 33 34 35 43 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 961 - 990 / 2199

Aihe: Sähkömaastopyörä ehdotuksia

  1. #961
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti petrivet Katso viesti
    Itsellä oli vastaava noin vuoden. Voi sanoa että jos täysjoustoa ei kaipaa, tuo on hyvä hintaansa nähden. Onhan koko sopiva?
    Jäykkäperä riittää parin vuokrapyörä kokemuksen perusteella sähkärissäkin hyvin omiin ajoon, enkä ole halukas maksamaan enempää, joten senkin puolesta täpärit jää pois vaihtoehdoista, olisihan sellainen kyllä hieno. M-koko sinänsä on itselle sopiva, mutta en ole ajanut millään Mondrakerilla, joten täyttä varmuutta ei ole miten tuo poikkeava geometria sopii itselle.

  2. #962
    Liittynyt
    01/2017
    Paikkakunta
    Helsinki / Ala-Tikkurila
    Viestit
    113
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Cha Katso viesti
    Jäykkäperä riittää parin vuokrapyörä kokemuksen perusteella sähkärissäkin hyvin omiin ajoon, enkä ole halukas maksamaan enempää, joten senkin puolesta täpärit jää pois vaihtoehdoista, olisihan sellainen kyllä hieno. M-koko sinänsä on itselle sopiva, mutta en ole ajanut millään Mondrakerilla, joten täyttä varmuutta ei ole miten tuo poikkeava geometria sopii itselle.
    Maku kysymyksiä. Mondraker on aika pitkä ( forward geometria) M-tuntui itselle (~180cm) vähän lyhyeltä

  3. #963
    Liittynyt
    09/2015
    Viestit
    204
    Itselle saapui mondraker e crusher alkuviikosta, m koko on passeli 176cm pitkälle. Geometria on kyllä hyvän oloinen, kesäpolkuja ja bikeparkia odotellessa.

  4. #964
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.672
    Tuossa muutama ehdotus, löytyy eri hintaluokkiakin. Itteä kiinostaa lähinnä vitus ja commencal hinnan takia. Äkkiä nuo kyllä kehittyy, jännä nähä mikä tilanne muutaman vuoden päästä.

  5. #965
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.714
    ^En tiedä mikä, mutta joku mulla alkaa ärsyttämään tuossa Robissa. Ehkä se on nämä "Absolute powerhouse":t ja "Game changer":it.

  6. #966
    Liittynyt
    12/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    834
    En nyt oikein sopivampaakaan ketjua tähän löytänyt niin kysytään täältä eli pyörä on Vitus E-Sommet joka sinällään vaikuttaa oikein hyvältä mutta tuossa on moottori kyllä pahasti tyrkyllä ottamaan kontaktia kivien yms ylityksissä ja mukana tullut(mulla ei ollut edes asennettuna) muovinen "panssari" on hyvin heppoisen oloinen.
    Koitin etsiä jotain aftermarket panssareita mutta yllätykseni en löytänyt juuri mitään, olisko mitään vinkkiä heittää asian ratkaisemiseksi?

  7. #967
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.714
    Mm Rockguardz tekee kuitusuojia sähköpyöriin, mutta Vitukselle ei ollut kuin yksi malli.

    https://www.rockguardz.com/rockguardz/vitus.html

  8. #968
    Liittynyt
    12/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    834
    Joo ei ole sähkäriin, mikä mun mielestä aika ihmeellistä kun tuossa olis oikeasti jotain suojattavaa.

    Hussella olis aika pätevän näköinen mutta nuo on vissiin runkokohtaisia, ei moottori. https://ebike-mtb.com/en/husqvarna-i...dels-for-2019/

  9. #969
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.714
    Ongelmanahan on, että mihin tuon suojan saa kiinni. Kyllähän tuollaisen itsekin tekee vaikka jostain kolmemillisestä alumiinilevystä, mutta ei se paljon auta jos sen vetää jeesusteipillä siihen moottoriin.

    Toisaalta kun näihin ei ole tehtaan toimesta tehty suojia eikä edes kiinnityskohtia, niin varmaan melko hyvin on jo valmiiksi suojattu. Tosin joku suora isku kiveen voi tehdä aika kipeää. Itse olen aika vapaasti rymistellyt (ensimmäiset polkimet kesti viikon, sen jälkeen akseli solmussa. Takahaarukassa karmea skraadu, jne) ja kun viimeeksi katsoin, niin moottorikopassa ei ole mitään jälkiä.

  10. #970
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    270
    Niin no riippuu vähän merkistä missä on tehty ja missä ei. Canyonissa esimerkiksi vakio muovipanssari on ihan ok tekele moneen muuhun nähden ja tulee sekä edestä, että takaa kahdella ruuvilla suoraan pyörän runkoon kiinni.

    Ja riippuu myös ajajasta, maastosta ja vähän pyörästäkin ottaako kiinni, vai ei. Vituksessahan keskiö on aika matalalla (kuten Canyonissakin vakiona matalammassa iskari asennosaa, Meridassa keskiö taas korkeammalla), pitkä akseliväli ja kone tosissaan sellaisessa kulmassa, että etureuna on melko tyrkyllä = sopivasti kun trialia metsäkoneurissa sun muissa hakkuaukeilla harrastaa, niin koneen suojaaminen voi olla ihan paikallaan.

  11. #971
    Moi, onko kellään mitään kokemuksia Husqvarnan pyöristä? Tää ois kyllä omaa silmää miellyttävä. https://www.electrobike.fi/sahkopyor...-hc9-27-5.html Onko joku harkinnut tollasen ostamista? Millainen toi sähköisesti ohjattu vaihteisto on? Ja onko toi hinta 7499€ linjassa ton pyörän speksien kanssa teidän mielestä?

  12. #972
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.714
    Muuten teksti oli aika hirvittävää ja ilmeisesti google-translatorin kautta ajettua, mutta ei Di2-vaihteistossa ole mitään ihmeellistä eikä Husse-spesifistä. Di2-vaihteistoja on ollut jo parikymmentä vuotta, joten eiköhän nuo lastentaudit ole saatu hoidettua pois. Itsellä makaa vielä Di2-kilkkeet pahvilaatikossa odottamassa inspiraatiota.

    Tuossa hintaluokassa alkaa sitten olemaan muitakin vaihtoehtoja varmasti, mutta jos pyörä miellyttää ja pinkka kestää, niin mikäs siinä. Ehkä eniten itseäni häiritsi OEM-osien käyttö seitsemän ja puolen tonnin vehkeessä, lähinnä hissitolppa. Lisäksi kiekoista ja navoista ei ole mainintaa.

  13. #973
    Aikamoinen suo tuntuu olevan sähköpyörät ja vähän jännittää tehdä hankintapäätöstä, kun sen verran tuoreesta ilmiöstä on vielä kyse. Kysyn nyt kuitenkin ostohousuja kaapin pohjalta etsiessäni, että onko kokemuksia Trekin malleista? Harkinnassa olisi tämmöinen:
    https://www.sportax.fi/product/2010/...rfly-lt-7-plus
    Tarkoitus välttää tällä auton hankinta ja toisaalta saada kevyeen endurorymistelyyn sopiva peli. Yhdistetty työmatka- ja harrastepyörä siis.
    Onko jotain varteenotettavia vaihtoehtoja? Erityisen kiva olisi, jos voisi järkevästi tukea paikallista kivijalkaa (tre). Postimyyntikin on kuitekin vaihtoehto.
    Muokataan nyt vielä senverta. Olisiko tästä haastajaksi?
    https://rtech.fi/cube_stereo_hybrid_...l?attr1_id=170
    Entä Canyon tai Vitus, joita on paljon hehkutettu?

  14. #974
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MIKES Katso viesti
    Moi, onko kellään mitään kokemuksia Husqvarnan pyöristä? Tää ois kyllä omaa silmää miellyttävä. https://www.electrobike.fi/sahkopyor...-hc9-27-5.html Onko joku harkinnut tollasen ostamista? Millainen toi sähköisesti ohjattu vaihteisto on? Ja onko toi hinta 7499€ linjassa ton pyörän speksien kanssa teidän mielestä?
    Ihan veikeän näköinen pyörä. Itseäni mietityttää mitkä ovat Husqvarnan pyöräsuunnittelun taustat. Uusi merkki alalla, joten onko kaikki mietitty vimpan päälle. Sehän näissä sähköfillareissa on mielenkiintoinen ilmiö, että kun poljettavissa pyritään keveyteen ja kestävyyteen niin suunnittelu näyttelee vahvaa roolia. Täytyy tietää mistä voi keventää että fillarin runko kuitenkin kestää. Sähköavusteisissa taas näköjään lätkäistään runko kasaan melko paksuista putkista ja pyöristä tulee jo sen vuoksi melko jytyjä. Mutta saman seikan vuoksi, sähköfillarimarkkinoille on tullut monta uutta tekijää, jopa erikoisen muotoisilla rungoillaan.

    Itseäni mietityttää tuossa Husqvarnassa sen akku ja mistä saa toisen akun kun tarvitsee. Ehkä ei tarvitse, mutta jos tuleekin myöhemmin mieleen että akku repussa mahdollistaisi pitempiä retkiä, niin mihin hintaan vara-akun saa ja mistä. Lisäksi varmistaisin että renkaina mahtuu pyörimään 3" freddie nastarengas. Talvipyöräily sähkiksellä on todella kivaa, mutta sähköavustus ei kauhean pitkälle auta, jos renkaat uppoaa polun läpi liian herkästi.

    Hintapolitiikka on vaikeaa. Kalliita vehkeitä ja arvo tippuu hyvin nopeasti. Siksi kannattaa miettiä kerralla sellainen, jossa on kaikki kohdallaan. Tai sitten myy puolen vuoden päästä nopeasti pois. Kahden vuoden päästä tuollaisen Husqvarnan hinta käytettynä ja hyvin pidettynä on 5000€ luokkaa - jos sitäkään.

  15. #975
    Liittynyt
    12/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    834
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ukkis Katso viesti
    Aikamoinen suo tuntuu olevan sähköpyörät ja vähän jännittää tehdä hankintapäätöstä, kun sen verran tuoreesta ilmiöstä on vielä kyse. Kysyn nyt kuitenkin ostohousuja kaapin pohjalta etsiessäni, että onko kokemuksia Trekin malleista? Harkinnassa olisi tämmöinen:
    https://www.sportax.fi/product/2010/...rfly-lt-7-plus
    Tarkoitus välttää tällä auton hankinta ja toisaalta saada kevyeen endurorymistelyyn sopiva peli. Yhdistetty työmatka- ja harrastepyörä siis.
    Onko jotain varteenotettavia vaihtoehtoja? Erityisen kiva olisi, jos voisi järkevästi tukea paikallista kivijalkaa (tre). Postimyyntikin on kuitekin vaihtoehto.
    Muokataan nyt vielä senverta. Olisiko tästä haastajaksi?
    https://rtech.fi/cube_stereo_hybrid_...l?attr1_id=170
    Entä Canyon tai Vitus, joita on paljon hehkutettu?
    Tuota Vitusta voin kyllä suositella lämpimästi ensimmäiseksi sähkäriksi ja varsinkin jos enska tyyppistä rymistely pyörää hakee. Edullinen hinta ja semihyvää osaa kautta linjan. Veikkaan ettei kauheasti takkiin tule jos haluaa myydä koska pyörä on hinta/laatusuhteeltaan mainio ja tosiaan paljon kehuja saanut.

    Canyon on varmasti myös hyvä valinta samoista syistä, siitä minulla ei ole muuta kokemusta kuin pikku testilenkki viime kesänä Fiskarssissa, ei huonolta tuntunut sekään. Itseasiassa ajoin myös jonkun Trekin täpärin siellä mutta se ei ollut minun makuun yhtä kiva kuin Canyon.

  16. #976
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.672
    Ei kyllä hussen pyörät messuilla vakuuttaneet. Kunnon tankkeja, niin ulkonäön kun painonkin suhteen ja hirveen hintasia.

  17. #977
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    2.977
    Jos yhtään miettii talvikäyttöä olen samaa mieltä että vähintään 3" pitäisi mahtua. Jossain mtbr-foorumissa oli kuvia läskipyörästä missä vaihtoehtoisesti 29x3" kiekot. Vaikuttaa fiksulta hankkia sähköläski, ja sitten vaihtaa vain kiekkoja kesäksi. Oma Fatsix on jäykkäperä, niin taakse jää varmaan 26x4.8" JJ kesäksi mutta eteen pitää kyllä kokeilla tuollaista 29" i35 kiekkoa 15x150 etunavalla. Kuvat varastettu internetistä


  18. #978
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.714
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Ei kyllä hussen pyörät messuilla vakuuttaneet. Kunnon tankkeja, niin ulkonäön kun painonkin suhteen ja hirveen hintasia.
    Mulla jäi vähän sama kuva, mutta en tiedä johtuiko testiolosuhteista vai mistä. Ei tullut mitään omistamisen halua. Ehkä korkeintaan niissä kalliimmissa hintaluokissa, mutta sitten alkaa saamaan jo muitakin kovia pelejä.

  19. #979
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Etelä-Ranska ja Espoo
    Viestit
    808
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ElBike Katso viesti
    Itseäni mietityttää mitkä ovat Husqvarnan pyöräsuunnittelun taustat. Uusi merkki alalla, joten onko kaikki mietitty vimpan päälle.
    Husqvarnahan aloitti polkupyörien valmistuksen jo vuonna 1896, joten taustat on siinä mielessä paljon paremmassa kunnossa kuin monella muulla. Valmistus tosin taukosi 1962, jolloin ei ehkä vielä osattu juurikaan käyttää tietokoneita ja CAE:ta rakenteiden mitoittamiseen ja niinpä tuon ajan historiasta tuskin on kauheasti todellista hyötyä tänään.

    Husqvarnan tämän päivän tuotekehitysprosessista on vaikea tietää, mutta normimeininki alalla on käsittääkseni se, että vähän kerrotaan kiinassa sijaitsevalle koneistolle halutusta rungon mallista ja "valmistaja" sitten itse pulttaa satulan ja soittokellon paikalleen ja myy tavaran omalla brändillään. Paitsi puhtaasti postimyyntikanavassa toimivat firmat ei edes pulttaa niitä osia paikalleen, ne vaan heittää romut pahvilaatikkoon ja tilaa DHL:ltä kuljetuksen. Suurimmat vimpan päälle mietityt asiat ovat kustannuslaskelma ja "mallisarja" eli ne satula- ja soittokellovaihtoehdot. Ja tietysti se kiinasta seuraavaksi sesongiksi tilattavan tuotantosarjan koko.

  20. #980
    Liittynyt
    09/2008
    Viestit
    270
    Käytännössä Husqvarna (=KTM AG, jolla taas ei mitään tekemistä KTM Fahrradin kanssa) on lisensoinut brändinsä saksalaiselle Pexco Bikesille, joka sitten hoitaa koko bisneksen heidän nimissään. Eli sinällään ei mitään tekemistä alkuperäisen Husqvarnan kanssa missään mielessä - mutta tuskin sitä nyt kukaan tosissaan odottikaan = hyvän historian omaavan brändin uudelleen kierrätystä siis, aivan kuten Husqvarnan moottoripyörätkin nykyisin.


    http://www.husqvarnagroup.com/en/node/4077

    https://www.electrive.com/2017/12/09...bicycle-brand/

    https://www.pexco-bikes.com/en/


    Kyseisen Pexcon taustalla on taasen Puellon perhe, joka käsittääkseni on ollut iso taustavaikuttaja aikaisemmin Haibiken brändin taustalla. Eli ei heille mikään uusi bisneksen ala, vaan uusi brändi millä sitä bisnestä tehdään.

  21. #981
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.714
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pexi Katso viesti
    Husqvarnan tämän päivän tuotekehitysprosessista on vaikea tietää, mutta normimeininki alalla on käsittääkseni se, että vähän kerrotaan kiinassa sijaitsevalle koneistolle halutusta rungon mallista ja "valmistaja" sitten itse pulttaa satulan ja soittokellon paikalleen ja myy tavaran omalla brändillään.
    Pole taisi siirtää runkojen valmistuksen kuidusta alumiiniin ja Kiinasta Suomeen. Tosin ei niissä taida kelloja tullakaan, vai onko pakollinen "katsastusvaruste"?

    Mutta pitkälti noinhan se menee.

  22. #982
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Ei kyllä hussen pyörät messuilla vakuuttaneet. Kunnon tankkeja, niin ulkonäön kun painonkin suhteen ja hirveen hintasia.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Mulla jäi vähän sama kuva, mutta en tiedä johtuiko testiolosuhteista vai mistä. Ei tullut mitään omistamisen halua. Ehkä korkeintaan niissä kalliimmissa hintaluokissa, mutta sitten alkaa saamaan jo muitakin kovia pelejä.
    Millä tavalla tankkeja? Toi kohta missä akku on, niin siinä on tietty runko aika paksu, mutta eikö niin ole monessa muussakin? Hussen sivuilla painoksi ilmoitetaan 24.8kg, mutta ei tietoa mikä runko koko. Eikös noi täpäri sähkikset ole sitä 23-25kg?? Mitkä muut merkit ja mallit olisi hyviä tossa hintaluokassa? Kävitkö MRe koeajamassa hussea?

  23. #983
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ElBike Katso viesti
    Itseäni mietityttää tuossa Husqvarnassa sen akku ja mistä saa toisen akun kun tarvitsee. Ehkä ei tarvitse, mutta jos tuleekin myöhemmin mieleen että akku repussa mahdollistaisi pitempiä retkiä, niin mihin hintaan vara-akun saa ja mistä. Lisäksi varmistaisin että renkaina mahtuu pyörimään 3" freddie nastarengas. Talvipyöräily sähkiksellä on todella kivaa, mutta sähköavustus ei kauhean pitkälle auta, jos renkaat uppoaa polun läpi liian herkästi.
    Simplon valmistama akku tuossa on. Luulisi että uuden akun saa jos esim. tuolta electrobikestä pyytää että tilaavat, mutta hinta tietysti voi olla aika kova. Simplo on ainakin läppäreihin valmistanu akkuja jo pitkään.
    http://www.simplo.com.tw/edcontent.p...&id=352&cid=49

  24. #984
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Etelä-Ranska ja Espoo
    Viestit
    808
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Pole taisi siirtää runkojen valmistuksen kuidusta alumiiniin ja Kiinasta Suomeen. Tosin ei niissä taida kelloja tullakaan, vai onko pakollinen "katsastusvaruste"?

    Mutta pitkälti noinhan se menee.

    Kyl kyl, mutta Pole ei toimikaan alan normimeiningillä. Eikös se ole vähän sellanen kapinallinen sielu? Ja onhan noita toki muitakin merkkejä, jotka ei teetä ja suunnitteluta ainakaan kaikkia runkojaan kiinassa. Husqvarnasta en tiä.

  25. #985
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.714
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MIKES Katso viesti
    Kävitkö MRe koeajamassa hussea?
    Kävin Messukeskuksessa. Nythän siellä lienee taas mahdollisuus GoExpossa maaliskuun puolessavälissä.

  26. #986
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.672
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MIKES Katso viesti
    Millä tavalla tankkeja? Toi kohta missä akku on, niin siinä on tietty runko aika paksu, mutta eikö niin ole monessa muussakin? Hussen sivuilla painoksi ilmoitetaan 24.8kg, mutta ei tietoa mikä runko koko. Eikös noi täpäri sähkikset ole sitä 23-25kg?? Mitkä muut merkit ja mallit olisi hyviä tossa hintaluokassa? Kävitkö MRe koeajamassa hussea?
    En edes tuon hintaluokan pyöriä ole katsellut, mutta vaikka canyon spectral on 6.0, 22kg ja 3800e sekä huomattavasti paremman näköinen imo.

  27. #987
    Moi,

    Kertokaas kokeneemmat, että onko tuossa Tunturi E290 pyörässä jotain pahasti vialla?
    https://www.tunturi.fi/tuote/sahkopy...stopyora-2019/
    Näyttäisi täyttävän toiveeni melko hyvin tulevasta työmatkapyörästä nykyisen 29" maasturin tilalle.

    Omat toiveet:
    - Mielellään "normi" 29" rengaskoko (itseltä löytyy jo erilaisia 29" renkaita valmiiksi).
    - EI Suntour keula.
    - Shimanon E7000/8000 tekniikka isohkolla irroitettavalla "standardi" 504Wh akulla.
    - Huomiotaherättämätön väritys.

    Muutaman revikan tuosta E7000 tekniikasta lukenut.
    Ei siitä äkkiseltään tullut mitään isompaa negatiivista eteen, minkä vuoksi olisi pakko olla E8000?
    Tuo Sram NX-11 on ihan vieras kampe. Miten vertautuu Shimanon Deoreen?

  28. #988
    Liittynyt
    11/2018
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    579
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PekkaLyyti Katso viesti
    Moi,

    Kertokaas kokeneemmat, että onko tuossa Tunturi E290 pyörässä jotain pahasti vialla?

    Muutaman revikan tuosta E7000 tekniikasta lukenut.
    Ei siitä äkkiseltään tullut mitään isompaa negatiivista eteen, minkä vuoksi olisi pakko olla E8000?
    Tuo Sram NX-11 on ihan vieras kampe. Miten vertautuu Shimanon Deoreen?
    Ei varmaan mitään vikaa, jos hinta vaan on kohdallaan. Sramin osat ovat aivan laadukkaita ja varmaan ainakin yhtä hyvä vaihtaja kuin Deore. Huollon osalta vaatinee Sramiin soveltuvia työkaluja joiltain osin. Mitä mottiin tulee, niin kasitonnisessa on hieman parempi vääntö, kun se on tehty lähinnä kovaan maastokäyttöön. Lisäksi sitä on mahdollista mukavasti säädellä esim. eMaxilla ym. Mutta seiskatonnisellakin pärjää varmasti aivan hyvin.

  29. #989
    Liittynyt
    12/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    834
    Eipä taida suurta eroa olla 7000 ja 8000 sarjan moottoreilla, ainakaan käytännössä ja varsinkaan työmatkakäytössä. Mitä tuohon pyörään tulee niin sopinee myös käyttötarkoitukseen.

    Myös tuon 7000 sarjan moottorin avustustasoja pystyy säätäämään E-Tubella joka viimeisimmän päivityksen myötä myös toimii ko. järjestelmän kanssa.

  30. #990
    Liittynyt
    11/2018
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    579
    Onhan nyt toki noilla eroa kestävyyden ja väännön osilta. Moottorit tehdään eri käyttötarkoituksiin. Toinen on vaan hieman kevyempään meininkiin tehty ja sen vuoksi edullisempi. E-tube on ihan jees mutta säätöominaisuuksiltaan varsin rajoitettu ja firmispäivityksiin hieman epävarma.

Samanlaisia aiheita

  1. Sähkömaastopyörä CFS:ää sairastavalle
    By immudium in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 13
    Viimeinen viesti: 04.12.2017, 14.09
  2. Tytölle kunnon maasturi - ehdotuksia?
    By FatLady in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 18
    Viimeinen viesti: 19.04.2016, 22.37
  3. Ehdotuksia talvitreenaukseen
    By fillari-isi in forum Kuntoilu ja ajotekniikka
    Vastaukset: 51
    Viimeinen viesti: 14.02.2015, 00.30

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •