Lainaus Alkujaan tämän lähetti -W- Katso viesti
Traililla alkaa avustus häipyä minusta miedommin/pidemmällä rampilla kuin Boostilla. Boostilla menee sen 25km/h ja "hakkaa rajoitinta vasten" selkeämmin kun avustaa täysillä tuohon asti ja sitten suurinpiirtein 1km/h sisällä lopettaa.

Traililla taas tuntuu (ja näkee näytöstäkin) kun avustuksen määrä alkaa jo tuossa muutama kilsa ennen kahtaviittää hiipua ja siten ei 25km/h kohdalla tunnu myös ihan siltä kun "hakkaisi rajoittajaa vasten" kun se avustus hiipuu miedommin.

Eli jos 25km/h haluaa mahdollisimman kevyesti avustettuna "ilman hikoilua" ajaa, niin melkein pitää Boost taso olla päällä - näin ainakin olen itse havainnut.
Ok, pitääpä kokeilla ajaa Boostilla, nyt käytin Boostia päällä vain nousuissa. Ja ECOa pitää testailla myös. Tuo -W-:n trail moodi kuulostaa kyllä samanlaiselta kuin minun.

Canyonilta kysyin asiasta niin väärä rengaskoko asetus on mahdollinen syypää tähän käytökseen. Ensihuollossa voivat tsegata asian.