Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
Terrenet varmasti toimii sisureilla siinä, missä mitkä tahansa muutkin nastarenkaat. Neljä talvea olen nyt polkenut Gravdaleilla sisureiden kanssa oikein tyytyväisenä. Kannattaa muistaa myös se, että ei se uusi maasturikaan ole hyvä talvipyörä ennenkuin siihen on hankittu hyvät talvirenkaat.
Ei varmasti - eivätkä "hyvät talvirenkaat" maasturiin taida kuulua sen edullisempaan hintaluokkaankaan kuin Terrene Griswoldit tai (markkinoilta jo poistuneet) Gravdalit.

Mutta mun pointti oli lähinnä pieni huomautus siitä että cyclocrossaria talvikäyttöön sopivana pyöränä myytäessä tai suositeltaessa usein tunnutaan unohtavan että paljon voi jäädä puuttumaan jos laittaa pyöräänsä markkinoiden yleisimmät ja kelvollisina pidetyt nastarenkaat ja käyttää niissä normaaleina pidettäviä ja valmistajan suositusten mukaisia paineita.

PS Tyypillisestihän cyclocrossariin on laitettu 35-milliset nastarenkaat ja jos niihin 40-milliset saa mahtumaan edes ilman lokareita ne taidetaan myydä gravelpyörinä. Itse en ole epäröinyt olla noudattamatta suositusta minimipaineista, mutta "n. 2 barin paikkeille" en ole vielä arvannut sisurillisena mennä. Olisi varmaan pitänyt olla rohkeampi...