FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 70 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 60 68 69 70 71 72 80 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.071 - 2.100 / 2873

Aihe: Silverbackin läskipyörät

  1. #2071
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JussiH Katso viesti
    Itse tekisin niin, ja olen tehnytkin mönkijässä, että jos alle satasen osa niin itse hommaa osat ja kovaa ajoa vaan. En jaksais odottaa edes kahta viikkoa jos on vaihtoehto.
    Sitä osaa en saa itsekään mistään hankittua, joka paikasta loppu. Joten joudun "tyytymään" takuuhuoltoon joka samalla tavalla odottaa että osa tippuu taivaalta syliin. Jotenkin tässä aiheessa keskitytään täällä nyt epäolennaiseen, pointtini on se että mikä aika on kohtuullista odottaa korjausta (eli ihmettä) jonka jälkeen voisi ryhtyä hyvällä omallatunnolla vaatimaan hyvitystä, kaupan purkua tai vastaavaa pyörää tilalle. Kun molemmilla osapuolilla on hyvin tiedossa osan heikko saatavuus. Myyjähän ei asiaa ota puheeksi, vaan aloite on tultava minun puolelta. Mutta jätän tämän asian pyörittelyn nyt tähän.

    Kiitos vastaajille, eritoten sboke, hcfreak, STN ja solisti! Tiedoista on apua mahdollista jatkoa ajatellen. Odottelen nyt sitä ihmettä vielä kohtuullisen ajan lisää.

  2. #2072
    Liittynyt
    07/2017
    Viestit
    425
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti satsumas Katso viesti
    Sitä osaa en saa itsekään mistään hankittua, joka paikasta loppu. Joten joudun "tyytymään" takuuhuoltoon joka samalla tavalla odottaa että osa tippuu taivaalta syliin. Jotenkin tässä aiheessa keskitytään täällä nyt epäolennaiseen, pointtini on se että mikä aika on kohtuullista odottaa korjausta (eli ihmettä) jonka jälkeen voisi ryhtyä hyvällä omallatunnolla vaatimaan hyvitystä, kaupan purkua tai vastaavaa pyörää tilalle. Kun molemmilla osapuolilla on hyvin tiedossa osan heikko saatavuus. Myyjähän ei asiaa ota puheeksi, vaan aloite on tultava minun puolelta. Mutta jätän tämän asian pyörittelyn nyt tähän.

    Kiitos vastaajille, eritoten sboke, hcfreak, STN ja solisti! Tiedoista on apua mahdollista jatkoa ajatellen. Odottelen nyt sitä ihmettä vielä kohtuullisen ajan lisää.
    Huonona sarkasminia, luulisi tuon salailun perusteella, että pyöräsi satulaan on asennettu dildo ja se on rikki. Mitä menettäisit jos kertoisit meille mikä on vialla?

  3. #2073
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.114
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti STN Katso viesti
    ...Mitä menettäisit jos kertoisit meille mikä on vialla?
    Minuakin alkaa jo kiinnostaa mikä on se palikka, joka on koko maailmasta loppu.


  4. #2074
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti satsumas Katso viesti
    Sitä osaa en saa itsekään mistään hankittua, joka paikasta loppu. Joten joudun "tyytymään" takuuhuoltoon joka samalla tavalla odottaa että osa tippuu taivaalta syliin. Jotenkin tässä aiheessa keskitytään täällä nyt epäolennaiseen, pointtini on se että mikä aika on kohtuullista odottaa korjausta (eli ihmettä) jonka jälkeen voisi ryhtyä hyvällä omallatunnolla vaatimaan hyvitystä, kaupan purkua tai vastaavaa pyörää tilalle. Kun molemmilla osapuolilla on hyvin tiedossa osan heikko saatavuus. Myyjähän ei asiaa ota puheeksi, vaan aloite on tultava minun puolelta. Mutta jätän tämän asian pyörittelyn nyt tähän.

    Kiitos vastaajille, eritoten sboke, hcfreak, STN ja solisti! Tiedoista on apua mahdollista jatkoa ajatellen. Odottelen nyt sitä ihmettä vielä kohtuullisen ajan lisää.
    Tuo ajan kohtuullisuus lienee ihan itsestä ja siitä ongelmasta kiinni. Kaupanpurku/vaihto uuteen luulisi onnistuvan, jos on tuore pyörä kyseessä, ja aloite siihen voi tulla myyjäliikkeeltäkin.

  5. #2075
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Pakko kyllä omaltakin osaltani jatkaa, että en tekisi tuossa tilanteessa yhtään mitään kun en tiedä mikä pyörästäni olisi rikki.

    Ei se osa asian käsittelyn kannalta olennaista olekaan. Mutta jos ap ajatteli välttää offtopicin jättämällä kertomatta, niin vikaan menee. Parempi vaan kertoa kaikki jos neuvoja kaipailee.

  6. #2076
    Kaiken lisäksi suurella todennäköisyydellä tällä foorumilla jollain on kyseinen osa ylimääräisenä hyllyssä.

  7. #2077
    Liittynyt
    08/2018
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    115
    Siis kuluttaja-asiamiehen suositus on, että korjaus ei saisi kestää yli 2 viikkoa pidempään. Sillä voi lähteä argumentoimaan.

    https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita...te/korjaukset/

    Tuolta. Kannattaa sitten sanoa, että se on päivittäisiin työmatkakäyttöön. :-)
    JanneKii muokkasi tätä : 06.02.2019 at 22.31 Syy: Linkki kuluttaja-asiamiehen sivuille

  8. #2078
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JanneKii Katso viesti
    Siis kuluttaja-asiamiehen suositus on, että korjaus ei saisi kestää yli 2 viikkoa pidempään. Sillä voi lähteä argumentoimaan.

    https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita...te/korjaukset/

    Tuolta. Kannattaa sitten sanoa, että se on päivittäisiin työmatkakäyttöön. :-)
    Saman linkin laitoin aloitukseeni, mut tattis!! Tätä just hain että kokeeko joku muukin tuon parin viikon odotusajan olevan ok, vai sattuuko esim. pyörät olemaan sellaisia joiden korjausajat on tietoisesti pidempiä eikä reklamaatiota korjausajan venymisestä kannata vielä heti parin viikon odottelun jälkeen alkaa veistelemään. Minulla ei ole aiempia kokemuksia pyörien takuuhuolloista, joten en tiedä mikä aika niissä normaalisti menee. Riippuu varmaan just siitä, onko tarvittavia varaosia hyllyssä vai ei, mutta se ei käsittääkseni ole kuluttajan ongelma.

  9. #2079
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    No ei kyllä fillarit ole yhtään sen ihmeellisempiä korjata kuin vaikkapa moottorisahat, joten kohtuullinen aika ei ole pyörien kohdalla erityisesti pidempi.

  10. #2080
    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    73
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Minuakin alkaa jo kiinnostaa mikä on se palikka, joka on koko maailmasta loppu.
    Kiinnostais ostaa hopeaselän läskipyörä, mutta tämä osien hajoaminen askarruttaa. Jos tietäis mikä tässä tapauksessa on hajonnut, niin voisi omassa päässään pohtia, että kuinka todennäköisesti se osuisi omalle kohdalle. Nyt vaan joutuu arvailemaan, että mikä se osa on.

  11. #2081
    Eiköhän pyörän osto ole niin kuin autonkin osto vähän sama asia että jos alkaa kovin lukea tarkkaan netissä olevia kokemuksia niin ei tohdi ostaa mitään, kaikissa tuotteissa on takuu tapauksia ja rikkoontumisia ihan varmasti. Toki suuntaa kokemus kirjoitukset antaa mutta ei välttämätä täyttä totuutta. Jollakin sattuu menemään vaikka jostain ruuvista jenka niin johan on iso asia kun toinen korjaa pikku viat hetkessä itse. Vaikein tapaus on sellainen joka kysyy miten pyörä korjataan mutta ei tiedä mikä siinä on vialla??

    No niin voi omasta puolestani suositella Silverbackkia, pyörä on hyvin tehty eikä kasattu kaikein halvimmista osista kuten myös muutenkin hinta vastaa aivan varmasti laatua eikä tuo sanonta tarkoita sitä että kysessä olisi jokin alkaen kannattaa malli vaan ihan täysiverinen läskipyörä joka täytää vaativammankin käyttäjän toiveet siinä missä 2000e pyöräkin.

  12. #2082
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Ylöjärvi
    Viestit
    1.125
    Scoopin omistajat taitavat olla yleisesti ihan tyytyväisiä pyöriinsä? Meneekö ihan metsään jos hankkisin vähän ajetun 2018 Scoop Singlen alle tonnilla? https://silverbacklab.com/product/scoop-single-2/. Meni meinaan just hermot nakkirenkaisiin työmatkalla.

  13. #2083
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Eipä valittamista. 2 scooppia ollu. Tosin enpä paremmastakaan tiedä ku ei ole muista kokemusta

  14. #2084
    Muuten ovat hyviä, mutta eipä nuo tahdo omassa käsittelyssä aina kestää. Toinen Scooppi ajossa kakkospyöränä. Dude on rinnalla ollut vailla vikoja, mutta sen hinnalla saakin 2 tai 3 Delightia .

    Lähetetty minun ONEPLUS A6013 laitteesta Tapatalkilla

  15. #2085
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Ylöjärvi
    Viestit
    1.125
    Eikö runko kestä vai?

  16. #2086
    Liittynyt
    07/2018
    Viestit
    163
    En tiedä minkälaista se käyttö pitäisi olla, mutta itsellä reilut 1000km scoop fattyllä pelkkää maastoa enkä ole säästellyt yhtään. Ei ole mitään kyllä hajonnut. Paremmasta en tosin itsekään tiedä.

  17. #2087
    Liittynyt
    10/2015
    Paikkakunta
    Uusimaa
    Viestit
    217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vivve Katso viesti
    Scoopin omistajat taitavat olla yleisesti ihan tyytyväisiä pyöriinsä?
    2017 ja 2018 vuoden Doublet omistaneena ja en haukkuisi pyöriä juurikaan. Tietysti jo tehtaalta lähtiessä niissä olisi voinut olla paremmat jarrut ja renkaat. Kumpaakaan runkoa en ole saanut rikki, enkä ole kyllä säälinyt niitä lainkaan. On käyty myös bikeparkissa. Toisilla tuntuu ottavan melkoisen koville sanotaan nyt esimerkiksi takanavan hajoaminen. Ymmärrän kyllä, mutta älkää hyvät ihmiset laittako sinne enää sen alkuperäisen tilalle toista samanlaista paskaa. Laittakaa reilusti vaan kättä omaan taskuun ja hoitakaa sinne parempaa. 2018 vuoden doublessa meni takuuaikana keskiölaakerit, en jaksanut alkaa vääntämään Verkkokaupan/Baiksin kanssa 20 euron vuoksi vaan marssin motonetin hyllyn ostamaan laakerit ja vaihdoin sen itse kotona. Kannattaa miettiä myös milloin on kannattavaa viedä pyörä vian takia takuukorjattavaksi jolloin se saattaa olla viikkoja tai jopa kuukausia poissa käytöstä.

  18. #2088
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Ylöjärvi
    Viestit
    1.125
    No se nyt on selvä että kuluvat osat hajoo ja yleensä ne on navat. En mä ton takia lähde ton hintaluokan pyörää hyllyttään. Harmi vaan että pyörästä on jo kaupat sovittu

  19. #2089
    Liittynyt
    08/2018
    Paikkakunta
    Uleåborg
    Viestit
    18
    En kyllä lähtis Scoop-linjalle: tässä nyt yrittänyt tulla reilu puoli vuotta Singlen kanssa toimeen, mutta edelleen penkki on päin persettä ja Surlyt laahaa maata.

  20. #2090
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    1.607
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti RSy69 Katso viesti
    En kyllä lähtis Scoop-linjalle: tässä nyt yrittänyt tulla reilu puoli vuotta Singlen kanssa toimeen, mutta edelleen penkki on päin persettä ja Surlyt laahaa maata.
    ja ilmeisti myös ketjut täynnä reikiä

  21. #2091
    Omalta kohdalta ongelmat on ollut yleisestikin läskipyörille perinteiset runko ja takanapa. Joillakin nyt ei vaan kestä mikään. Hintaisekseen hyviä pyöriä ja paljon on hyviä kokemuksia porukalla. Eipä siinä. Muut ongelmat lasken ihan kuluviksi osiksi.. tosin yhden Bulldozerin sain tingattua takuuseen, kun reuna"vaijeri" katkesi ennen aikojaan.

    Lähetetty minun ONEPLUS A6013 laitteesta Tapatalkilla

  22. #2092
    Liittynyt
    01/2019
    Viestit
    158
    Kuituinen Beargrease kuitukiekoilla meni lihoiksi, tilalle tuli Salsan hintalappuun verrattuna neljäsosan hintainen 19-mallin Delight. Parin pikkupäivityksen jälkeen alla on pari kiloa painavampi ja huomattavasti talvikelpoisampi laite. Sanotaanko, että ei pyörä ainakaan huonontunut. Itse en läskipyörään koske sulan maan aikaan, joten mieluummin kolmella tonnilla jäykkäperä kakasysi kesäksi ja edullinen läski talveksi kuin piip kallis kuitufläsä jolla ei kuitenkaan hermo kestä ajaa kesäkelissä. Itse peukutan täysillä Delightin puolesta, maailman helpoin tubelesointi (valmiiksi teipatut kehät) ja shimpan osat. Bulldozer litkutettuna on loistava talvirengas lumipoluille enkä tosiankaan jäänyt Jumbo Jimejä ikävöimään.

    Mikä Delightissa huonoa? Jarruvaijeri on viety rumasti ja etuvaihtajan poistamisen jälkeen runkoon jäi tyhjät reiät - joku peitelevysysteemi olisi ihan fiksu. Lisäksi runkoon menisi kapeamman Q-faktorin kammet kuin mitkä siinä nyt ovat. Pullotelinepaikkoja on vain yksi, joka vähän rajoittaa lenkin pituuksia.

  23. #2093
    Liittynyt
    11/2018
    Viestit
    163
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mi2 Katso viesti
    Kuituinen Beargrease kuitukiekoilla meni lihoiksi, tilalle tuli Salsan hintalappuun verrattuna neljäsosan hintainen 19-mallin Delight. Parin pikkupäivityksen jälkeen alla on pari kiloa painavampi ja huomattavasti talvikelpoisampi laite. Sanotaanko, että ei pyörä ainakaan huonontunut. Itse en läskipyörään koske sulan maan aikaan, joten mieluummin kolmella tonnilla jäykkäperä kakasysi kesäksi ja edullinen läski talveksi kuin piip kallis kuitufläsä jolla ei kuitenkaan hermo kestä ajaa kesäkelissä. Itse peukutan täysillä Delightin puolesta, maailman helpoin tubelesointi (valmiiksi teipatut kehät) ja shimpan osat. Bulldozer litkutettuna on loistava talvirengas lumipoluille enkä tosiankaan jäänyt Jumbo Jimejä ikävöimään.

    Mikä Delightissa huonoa? Jarruvaijeri on viety rumasti ja etuvaihtajan poistamisen jälkeen runkoon jäi tyhjät reiät - joku peitelevysysteemi olisi ihan fiksu. Lisäksi runkoon menisi kapeamman Q-faktorin kammet kuin mitkä siinä nyt ovat. Pullotelinepaikkoja on vain yksi, joka vähän rajoittaa lenkin pituuksia.
    Eikö muka ärsytä ajaa halvalla vehkeellä kuitupyörän jälkeen?

    Alumiinirungolla ja kiekoilla ajaessa aina miettii että mitenhän herkkä hiilikuitunen ois mutta ei oo päässyt koittamaan ja jos pääsisi ei tiedä kelpaisiko enää entinen

    Mutta parempi vaan näin jos ero ei ole niin suuri

  24. #2094
    Ei se ero ole niin suuri, jos verrataan vastaavaa alumiinirunkoa ja kuituista. Suurin ero tulee läskissä aina rengaspaineista ja renkaista. Suurin käytännön ero Duden ja Delightin välillä on Q-factorissa.



    Lähetetty minun ONEPLUS A6013 laitteesta Tapatalkilla

  25. #2095
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mi2 Katso viesti
    Kuituinen Beargrease kuitukiekoilla meni lihoiksi, tilalle tuli Salsan hintalappuun verrattuna neljäsosan hintainen 19-mallin Delight. Parin pikkupäivityksen jälkeen alla on pari kiloa painavampi ja huomattavasti talvikelpoisampi laite. Sanotaanko, että ei pyörä ainakaan huonontunut. Itse en läskipyörään koske sulan maan aikaan, joten mieluummin kolmella tonnilla jäykkäperä kakasysi kesäksi ja edullinen läski talveksi kuin piip kallis kuitufläsä jolla ei kuitenkaan hermo kestä ajaa kesäkelissä. Itse peukutan täysillä Delightin puolesta, maailman helpoin tubelesointi (valmiiksi teipatut kehät) ja shimpan osat. Bulldozer litkutettuna on loistava talvirengas lumipoluille enkä tosiankaan jäänyt Jumbo Jimejä ikävöimään.

    Mikä Delightissa huonoa? Jarruvaijeri on viety rumasti ja etuvaihtajan poistamisen jälkeen runkoon jäi tyhjät reiät - joku peitelevysysteemi olisi ihan fiksu. Lisäksi runkoon menisi kapeamman Q-faktorin kammet kuin mitkä siinä nyt ovat. Pullotelinepaikkoja on vain yksi, joka vähän rajoittaa lenkin pituuksia.
    Onnistuit siis siinä, mitä useimmiten pidetään mahdottomana, eli sait hyvän halvalla. Onnittelut!!!

  26. #2096
    Tuota noi... asiasta kolmanteen. Kertoisiko joku ystävällisesti, miten ja millä aineella Silverbackin renkaiden litkutus onnistuu. Sellainen vaihe vaiheelta ohje olis mieluinen ja renkaat on alkuperäiset.

  27. #2097
    Liittynyt
    02/2016
    Viestit
    314
    Rengas vanteelta

    Motonetistä 2 jumppanauhaa ja pikaliimaa päät yhteen tiiviisti, jos on tiivis vannenauha valmiina niin ei tarvi (samat kiekot itsellä mutta eri valmistajan pyörä, piti tehdä jumppanauhalla)

    Samalla motonetistä pumppuadapteri millä saa kompressorin letkun pyörän venttiiliin

    Jumppanauha vanteelle

    Tubeless venttiili paikalleen vanteeseen, reikä nauhan läpi tälle

    Rengas vanteelle, varoo rikkomasta rengasmuovilla kuminauhaa

    Kun toinen reuna on vielä auki kaataa desin tai pari haluamaansa litkua sisään

    toinenkin renkaan reuna vanteelle ja huoltoaseman ilmapisteelle tai kompuralla jos on oma

    pyöränventtiili -> ilmapistooli adapteri kiinni venttiiliin

    ampuu kompuralla ilmaa niin että rengas napsahtaa hyllylle mutta varovasti ettei räjähdä silmille

    Jotkut taikurit väittää litkuttaneensa teipillä, ilman teippiä, pelkällä käsipumpulla tai ikinä millä mutta ainoastaan tuo oli pomminvarma keino millä sain nousemaan. En näe miten se voisi epäonnistua. Koitin varmaan 5 eri tyyliä ennenkuin uskoin että pitää tehdä kunnolla.

    e:ainiin ja lopuksi mattoveitsellä ottaa ylimääräset jumppanauhat laidoilta, lähtee kevyesti

  28. #2098
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Silverbackeis on valmiit teipit niin ei tarvi mitää jumppanauhoja viritellä. Ja tubeless venttiilit pitäs olla laatikossa.
    Litkut pitää vaa tilata. Pari desii per rengas.
    stan's notubes sealant itellä käytössä. (946ml)

    Ainakaan itellä ei ollu mitään ongelmaa laittaa noilla. Renkaina tosin bud ja JJ.
    Ihan tornipumpulla nousi

  29. #2099
    Eli menisikö näin

    Päälysrenkaan irroitus toiselta laidalta, sisärengas pois ja tubeles venttiili paikalleen eli se joka tulee pyörän mukana. Litkua vaikka desi ennen renkaan päälle laittoa renkaan sisälle, rengas paikalleen, pyörittelyä että litku leviää renkaan sisällä joka paikkaan, kompuralla poksautus rengas paikalleen, litkua toinen desi ventiilin reijästä renkaaseen, venttilin sielu paikalleen, painetta 1 bar renkaaseen pyörittelyä että litku leviää renkaan sisällä joka paikkaan, rengas lappeelleen lattialle n 1h (jos isompia vuotoja ei näkyvissä) ja tuo ajan jälkeen renkaan kääntö toiselle lappeelle ja taas odottelua n.1h. Tämän jälkeen lyhyitä kokeilu lenkkejä muutama ja jos paineet pysyy voi laskea paineet ajo paineiksi vaikka 0,5bar. Jos kaikesta huolimatta paineet laskee lisätää litkua ja kääntelemällä viedään litku vuotokohtaan toivossa että vuoto lakka. Renkaan päälle laitossa käytetään renkaan reunassa esim. saippua vettä päälle laiton helpottamiseksi.

    stan's notubes sealanti tukkii kuulema venttiilin eli mites joutuuko venttiilin sielun vaihtaa joka renkaan täyttö/tyhjäys kerta?

    Oisko tuossa yhtään onnistumisen meininkiä ja millaiset on kokemukset pysyykö paineet alkuperäisissä renkaissa tuollaisella toimenpiteellä??Eli mitään ylimääräisiä gorilla teippejä tai muita ei olisi käytössä.

    Niin ja sitten se hyväksi todettu litku...mikähän se olisi se hyvin toimiva??

  30. #2100
    Liittynyt
    10/2015
    Paikkakunta
    Uusimaa
    Viestit
    217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Silverbackeis on valmiit teipit niin ei tarvi mitää jumppanauhoja viritellä. Ja tubeless venttiilit pitäs olla laatikossa.
    Litkut pitää vaa tilata. Pari desii per rengas.
    stan's notubes sealant itellä käytössä. (946ml)

    Ainakaan itellä ei ollu mitään ongelmaa laittaa noilla. Renkaina tosin bud ja JJ.
    Ihan tornipumpulla nousi
    Aamen, ei sinne mitää jumppatarvikkeita ole syytä viritellä. Kolmiin silverbackin valmiiksi teipattuihin vanteisiin olen vain laittanu venttiilit ja perään litkut. Tornipumpulla nousee helposti kun jättää toisen reunan laskematta vanteelta, siitä mahtuu hyvin ottamaan sisurin vielä pois. Litkuja on tullu kokeiltua, stans, zefal ja nyt viimeisimpänä lähtee testiin bontragerin oma. 2 reikää on tullut eikä kumpikaan paikkaantunut suuresta koosta johtuen.

Samanlaisia aiheita

  1. Canyon Läskipyörät
    By Ski in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3847
    Viimeinen viesti: 29.07.2025, 11.20
  2. Whiten läskipyörät
    By rjrm in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5827
    Viimeinen viesti: 27.06.2024, 15.00
  3. Chargen läskipyörät
    By zarzan in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 27
    Viimeinen viesti: 11.01.2017, 22.40

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •