Lainaus Alkujaan tämän lähetti pypli Katso viesti
Avovaimolla on ollut Vantage M käytössä joulusta asti. Aktiivisuus ei täyty millään 100 %. Esimerkiksi tänään 13 000 askelta ja 1000 m uintia, päivän aktiivisuus 67%. Myös aktiivisuuden siirtyminen polar flow-sovellukseen ei toimi kunnolla. Usein vaatii useita synkronointeja kun treenit siirtyvät taas ekalla. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Aktiivisuusasetukset:

Harjoitustausta säännöllinen (1-3 t/vko)
Aktiivisuustavoite taso 1
Yes. Siipalle valitin tätä samaa. Olen kyllä liikkunut heikosti viime aikoina, joten pienestä kävelystä kello väittää mun olevan ylirasittunut (just joo...) vaikka prossat alle sata. Harjoitustausta on 3-5h (toivossa on hyvä elää, että saisi taas liikkumisen normaaliksi), aktiivisuustavoite myös 1.

Eilen reilu 11k askelta, 6,5km kävelylenkki ja sain 99%. Toki oli alhainen liikkuminen muuten. Yhtenä päivänä 10k askelta, 63% (ei talletettua liikuntasuoritusta)

Olen sentään parina päivänä sen sata saanut, mutta isolla tuskalla entiseen verrattuna. Silloin minusta kello on kehittänyt ihan älyttömiä pulsseja kävelyssä (kävelin etanan vauhtia eli pulssi oli varmasti alhainen). Synkka toimii paremmin kuin v800n kanssa.

Huonokuntoinen mies saa helposti prossat. En tiedä johtuuko nyt siitä että rauhallisessa kävelyssä mulla ei pulssi nouse oikein mihinkään eli ei rekisteröi samalla tavalla liikunnaksi. Mutta tietyn rajan kun hetkeksi ylittää, ollaan ylirasittuneita?