HephaGiantGarminElectrobike
Sivu 71 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21 61 69 70 71 72 73 81 121 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.101 - 2.130 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

tempokisu Guest
    Suomen missi EI pärjännyt Miss Universum-kisoissa - sen nyt osasi arvata pelkän fantasiapuvun perusteella...
    Ja "talvi yllätti autoilijat" siis miten niin kamala, vaikee, varokaa!! ajokeli, ihan normaali talvikeli, pahempiakin on nähty ja koettu..

tempokisu Guest
    Uutisissa oli jotta miesten ja naisten palkkaerojen tasoittumiseen menee ainakin 200 vuotta.....no mitenköhän käy. Kaikkea kanssa pskaa puhutaan että tasa-arvoa sun muuta, sitä tasa-arvoa ei ole ollut eikä tule ikinä olemaan. On rikkaat ja keskituloset ja vähävaraiset, ja miehet naiset ja muunsukupuoliset.

Sitten oli kuvaa Hämeenlinnan vankilan sellistä. No just, telkkaria ja kaikkea. Paljon paremmat olot kun sairaalassa, jossa ei saanu edes telkkaria katsella ja hoitajapirulainen seurasi kun kävin veskissä ja kuunteli oven takana. Pissi siinä sitten....ja toinen vaihtoehto oli että pissit sängyn vieressä olevaan pottaan kaikkein katsellessa.<
    Että mieluummin vankilaan kun mun sairaushistoriallani TAYSiin.

Harvinaisen naivi käsitys vankilasta.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H.Brooks Katso viesti
    Harvinaisen naivi käsitys vankilasta.
    Sulle voi olla, mutta TAYS:n osasto on takuuvarmasti kamalampi paikka; uhkailua, kiristystä, pelottelua enkä ole missään ikinä pelännyt niin paljo henkeni edestä kun sairaalassa. Siis Taysissa. Helsingin Diakonissalaitoksella olikin aivan toisenlaista, mutta niin oli hintakin.
    En kyllä ymmärrä vieläkään, jos ihminen menee sairaalaan niin olettaa saavansa apua eikä kuritusta. Vankilassa sen jotenkin ymmärtäisi.

Sä et Brooksi ole varmaan ollu Taysissa anoreksian leima otsassasi, joten paha sun on sanoo mitään. Ja tässä on kammottavaa myös se, että jos tulee jotain "oikeeta" vaivaa, niin sitä apua en edelleenkään saa mistään, tuli tämä testattua tuossa syksyllä allergisen reaktion takia. Yksityiselle kun ei ole enää varaa mennä.

Etkä Sinä vankilassa, kuten allekirjoittanut!

Jopotuinen Guest
    ^ Määkin oon ollu, joskin ihan palkollisena...

Jopotuinen Guest
    Jäljet johtavat Kremliin.

Armeija kutsuttu apuun – drooni*havainnot lamauttaneet Gatwickin lento*kentän Lontoossa https://www.hs.fi/ulkomaat/art-20000...3a67843a078690

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Jäljet johtavat Kremliin.

Armeija kutsuttu apuun – drooni*havainnot lamauttaneet Gatwickin lento*kentän Lontoossa https://www.hs.fi/ulkomaat/art-20000...3a67843a078690
    Oon yllättynyt etteikö muka viranomaisilla ole jonkinlaista radiohäirintää mikä tekisi noiden ohjastamisen mahdottomaksi.

Itse kyllä veikkaan lähi-idän vekkuli sankareita.

tempokisu Guest
    hoh hoijaa, Sirpa Jyskeestä päästiin, mutta Rauno O Lehtonen jatkaa ja ihmettelee miten voisi auttaa ja uskaltaako auttaa. Vinkki Raunolle, armahda Aamulehden lukijoita ja keksi uusi harrastus, kun kertomansa mukaan hänellä toimintakykyä vielä riittää.

Tuolle yhdelle pitäis laittaa alkolukko nettiyhteyteen. Melko laaduttomia ovat olleet nuo humalassa tehdyt avaukset kautta linjan.

Hilitön ruuhka Itäkeskuksen Prismassa.

Seisoskelevia, tuuppivia. killaavia, törmäileviä ostoskärrykuskeja, stressaantuneita perheenäitejä, aviopareja ja isovanhempia, keskusteluja siitä riittääkö että ostaanko sitä mitä aina jouluna vai pitäisikö ostaa jotain uutta tai vielä muuta. Ilmassa joulustressiä, joulunalusväsymystä, jouluväsymystä jo etukäteen, purkaantumistaan odottavaa vaivoin peiteltyä pettymyksen tunnetta.

tempokisu Guest
    Täällä Valkeakoskella.....ihan järjetön kasa paketteja. Vähän...siis jumalattomasti, on liikaa, mun tekee pahaa. Rikkaat juhlii. yök.

Että sain ruotsalaisessa linja-autossa juuri sen istumapaikan, missä ikkunan toinen lukitussalpa oli rikkoontunut. Olivat laittaneen korvaavaksi ratkaisuksi ruuvin, joka pitää ikkunaa raollaan 2 cm. Sieltä sitten kaarteissa heitti vettä sisään.
    Koetin nostaa ikkunan ylös, mutta eipä siitä mitään tullut, vastusti manööveriäni.
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Täällä Valkeakoskella.....ihan järjetön kasa paketteja. Vähän...siis jumalattomasti, on liikaa, mun tekee pahaa. Rikkaat juhlii. yök.
    Eipä tullut bongattua muuta liikaa Valkeakoskella kuin hautausmaalla kävijöiden pysäköityjä moottoriajoneuvoja puolenpäivän jälkeen jouluaattona. Piti jättää auto Kangaskadulle, vaikka kyltillä kielletty. Vein öljykynttilän äidin haudalle, ennen kuin kurvailin kiesillä Turkuun, laivan uumeniin.
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

tempokisu Guest
    ^ joo siis se joulunvietto ei yllättäny, aattelin ettei mene hyvin ja meni vielä huonommin kun pelkäsin. Eipä olla pariin päivään soiteltu, mua ne varmaan syyllistää mutta mä en koe niin vaan mä loukkaannuin, ja parempi se oli sitten lähteä kun jäädä väitteleen ja/tai itkeen.
    Voiko kummiuden irtisanoa? Mä koen että en pysty täyttämään vaatimuksia ( ostaan lahjoja joka juhlapäiväksi) joita multa odotetaan.

jaha ja sillee, botoxin hinta näyttäisi olevan nykysin noin 430euroa. Aattelin että olisin vielä yhden kerran käyny migreenihoidossa ja olisin kertonu lääkärilleni että kiitos että sain apua migreeniini, mutta ei ole enää varaa käydä. En mä tota lääkettä raski millään ostaa enää, ja se käyntikin on jotain 150euroa. Hammaslääkärissäkin pitäisi käydä.

tempokisu Guest
    ..ja nää keskustelut päättyy aina siten että mun olisi pitäny sitä ja tätä ja ei tehdä niin...ja nytkin pitäisi olla sitä ja tätä ja olla läsnä iloinen ja sosiaalinen....jälkiviisaus on pirun hienoa, ja anteeksi kun minusta ei iloista ( paitsi muutamat päivät vuodessa) sosiaalista ihmistä saa millään kun ihmisen perusluonne ei muutu...
    Ja loppujen lopuksi äitee kääntää kaiken siten että tää onkin hänen vikaansa kaikki.

tempokisu Guest
    jaha, taas on jalat ihan turvonneet, ihan pökelöt. Kamala olla kun jalat on ihan pinkeet, kävely täällä kotosallakin on kankeeta. Nyt tosin tiedän syyn jalkojen turvotteluun.

Enkä ole tuon takia, ja muutenkin mieli on apea, nukkunut yhtään. Ehkä ensi yönä sitten...tai sitten ei.

Kiitos pirusti taas Aamulehti, muistutti oikein etusivulla että ...en ole köyhä vaan rutiköyhä. Keskituloinen ansaitsee noin 3500e/kk. Kiitti myös pomolle kun pyydän lisää töitä ( en siis työpäiviä, se ei auta vaan lisää töitä) niin väheni entisestäänkin. Otetaan siltä pois kun ei sillä muutenkaan mitään ole niin mitäs väliä...mä en osannu kuvitella että ihmiset voi olla noin julmia ja tunteettomia.
    tempokisu muokkasi tätä : 29.12.2018 at 06.12

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H.Brooks Katso viesti
    Etkä Sinä vankilassa, kuten allekirjoittanut!
    Olen koko ajan. Vankina oman epäonnistumiseni kanssa, tämmöinen elinkautinen kurimus vankilassa nimeltä Mun ns. elämä.

Tänään on kyllä huono päivä, mikään ei onnistu. Ei kutomisprojektit, ei kuvat eikä mikään muukaan. Mää en ala.

No, hyvällä käytöksellä pääset koevapauteen.

Jopotuinen Guest
    Nyt heitit pahan!

tempokisu Guest
    ...ja huonolla käytöksellä poistetaan toi sana "koe" siitä. Asia siis loppuun käsitelty.

tempokisu Guest
    No niinpä tietysti, Krista Pärmäkosken mukaan "venäläiset ovat löytäneet jonkun jutun" - onhan Kristallakin joku erivapauslääkitys niin turha siinä on selitellä. Kisan jälkeen telkkarissa näyttivät Kristan harjoittelua tai jotain, siinä joogasi uima-altaan reunalla ja venäläiset oli varmaan silläkin hetkellä harjoittelemassa reipasta ylämäkihiihtoa.

tempokisu Guest
    Mä olen koko ajan ollu oikeessa. Aamulehtikin listasi "Ihmisroskapiste" johon kuuluu kodittomat, alkoholistit, köyhät ja narkomaanit. Kiitos.
    Oikeesti ihmisroskia ovat ahneet ja sydämettömät. Niille ei ole edes omaa roskista, eli vedetään veskistä alas muun pskan mukana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    No niinpä tietysti, Krista Pärmäkosken mukaan "venäläiset ovat löytäneet jonkun jutun" - onhan Kristallakin joku erivapauslääkitys niin turha siinä on selitellä. Kisan jälkeen telkkarissa näyttivät Kristan harjoittelua tai jotain, siinä joogasi uima-altaan reunalla ja venäläiset oli varmaan silläkin hetkellä harjoittelemassa reipasta ylämäkihiihtoa.
    Olen samaa mieltä tästä, jos ei kulje niin miksi selitellä vaikka se kuuluukin tyyliin ja jotain pitäisi sanoa. Eikös Matti Heikkinen sentään rehdisti sanonut jotta "työ on tehty huonosti..."

Jopotuinen Guest
    ^ Joo, ja jossain valittelivat suksenpohjien käsihiontaa, että oli käynyt työtapaturma! Toivottavasti kukaan ei nyt kuitenkaan vakavasti loukkaantunut.

Hitto, se mikään tapaturma ole, kunh äijät siellä ryssivät hommansa perin juuri.

tempokisu Guest
    heh...ne kaksi ensimmäistä sähköpostia firman nimellä oli rouvan lähettämiä, eilen illalla tuli pomon lähettämä viesti omalla nimellä. Tyyli, ja se asia, olikin aivan erilainen näissä viesteissä...viimeisin viesti tosin oli yllätys, eikä ollenkaan ikävä yllätys.
    Nyt voinkin laittaa ne 2 ekaa roskikseen, toista en edes lukenu.

^ Hyvää Uutta Vuotta 2019 sitten!

Mökiltä meni sähköt, VR hidastelee ja metron kulussa häiriöitä

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    ^ Hyvää Uutta Vuotta 2019 sitten!
    Kuten myös, ja niinhän mä tuolla toisaalla laitoin oikein kuvan kera. Syksyksi on ainakin tulossa kivoja tapahtumia...eh, mietin tuossa kun Kalle telkkarissa sanoo että päivääkään en ole rehellistä työtä tehny, niin en minäkään oikeita töitä eli kokopäiväistä vakituista palkkatyötä. Oon vaan häröilly vähän sinnepäin ja enimmäkseen harrastanu omia juttuja.

tempokisu Guest
    En mä ainoo ole. Köyhyys ajaa epätoivoon, elämä ei tunnu enää elämisen arvoiselta:

HS kysyi lukijoilta, miten niukkuudessa eläminen on vaikuttanut heidän elämäänsä. Siis millaiseksi vähävaraisuus, köyhyys tai pitkäaikainen rahapula tekee elämän.

Esimerkiksi tällaisia vastauksia kyselyyn tuli: Eläkeiän oon ratkaissut niin, että tapan itseni myöhemmin. Ihmisten mielestä se on kamala ajatus, mun mielestä helpottava.”, ”On kuin kädet olisi sidottu, tai eläisi häkissä – ulospääsyä ei ole nähtävillä.”
    ”Nykyään ihminen on vain menoerä valtion kukkarossa. Minä voin tulla siihen riviin, jossa köyhät ammutaan. Loppuu tämä kituminen.”

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •