XXL:n verkkokaupasta saa yli 80€ ostoksesta koodilla xmas2018 15% alennusta, on voimassa 13.12 asti (ei koske aseita, optiikka ym.) mutta koskee mm. pyöriä![]()
XXL:n verkkokaupasta saa yli 80€ ostoksesta koodilla xmas2018 15% alennusta, on voimassa 13.12 asti (ei koske aseita, optiikka ym.) mutta koskee mm. pyöriä![]()
Jaahas. Itselläni ei toiminut joulu15 isolla eikä pienellä kirjoitettuna. No hyvä että joillain toimii![]()
Ihmettelin viimeksi itsekin tilatessani, miksi spostistani kopioitu alekoodi ei toiminut. Silmä käteen, ei niin toimi koska lopussa oli ylimääräinen välilyönti.
Kiitoksia joulu15:stä, SKS Fatboard setti lähti sopuhintaan.
Lupine Piko X4 199€ ja siihen voi vielä tänään käyttää tuon "joulu15"-koodin, jolloin hinnaksi jää 169€. Joka ei liene huono hinta Lupinesta.
^Onko noilla tosiaan Piko X4:ää 1500 ja 1800 lumenin mallina? Sama hinta?
Ja Vantage V lähtisi myös kohtuulliseen hintaan 423.30€ joulu15 koodilla.
Ilmeisesti nuo Piko X4:t eivät ole BT-kauko-ohjain -yhteensopivia. Pitäisi olla Piko RX4.
Piko X4 1500 lumen versiossa tulee kypäräkiinnike valolle ja akulle mitä 1800 lumenisessa ei tule
Perkule... jostain syystä joulu15 ei toimi kun menin vaihtamaan maksutapaa välissä... nyt herjaa ettei voi käyttää kuin yhteen kertaan vaikka näin ei olekaan ... Garmin vivoactive3 ois käynyt mielessä
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
Olipa ullatus. Porukka oppii xxl:n tavoille ja ostaa tavaraa vain aleista tai hinnoitteluvirheistä.
Kieltämättä joskus käy mielessä, ettei se markkinatalous aina toimi. Ensin tapetaan toimivat urheiluliikkeet ja sen jälkeen huomataan, ettei tää nyt niin hyvää bisnestä ollutkaan.
^Sportia-Pekka lähti Lielahdesta. Tosin oikea syy voinee olla omistajan eläkepäivät. Intteri ja sen tytäryhtiö Budjettisportti porskuttaa yhä. Kuten myös Stadiumin autletti.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Joo pari kolme kertaa vuodessa tulee -25% alet. Itsekin ostin läskini tästä alesta (ja käytännössä kaiken muunkin mitä ko firmasta olen ostanut). Veikkaan että voi tulla muutoksia tulevaisuudessa xxl:n toimintapolitiikkaan..
^^ Viime syksynä tuntui noita 15-25% kampanjoita olevan joka kuukausi ja nettikaupastakin sai vielä sen extra 10% alennuskoodin tarjoustuotteille. Onhan siinä hinnoittelussa pakko olla jotakin vialla jos Suomesta saa huomattavasti halvemmalla tuotetta (ei poistotuotteita) mitä mistään muualta maailmalta nopean googlettamisen jälkeen mukaanlukien tarjoushinnat.
Eiköhän XXL ole ampunut vaan pahasti omaan jalkaan ja varsinkin nuo kalliimmat isomman katteen ostokset jäävät ilman tarjouskampanjaa myymättä. Niinkuin Kauppalehden jutussakin mainittiin Black Fridayn ulkopuolisen myynnin olevan heikkoa. Intersporteissa ynm muissa liikkeissä on varmasti nautittu tästä tilanteesta ja ehkä pientä valonpilkahdusta taas heidänkin markkinaan. XXLn pörssikehitys ainakin vetäny niin vahvasti pohjaa kohti, että pakko jossakin kohtaa alkaa tekemään suurempia muutoksia.
Se on kuitenkin ollut tiedossa Gigantinkin suhteen mihin tällä agressiivisella markkinoinnilla pyritään mutta olisiko sit yllättänyt ettei ne muut kauppiaat ihan niin helposti tipu pois. Kilpailua riittänyt Ruotsissa ja Tanskassakin.
Just noin. Ostajat ehtivät juuri oppia -25% kamppanjoihin ja nyt kun niitä vähennetään, niin lopputuloksena tavaraa myydään vain vähemmän. Kaikki odottavat seuraavaa.
Tuota markkinoiden valtaamistakin mietin. Gigantti myy kodinkoneita sun muuta isompaa laitetta. Ehkäpä sama strategia ei toimi urheilukamoissa, joita voi tosiaan tilata saksastakin.
Minä käytännössä olen lopettanu seuraamasta xxl:n tarjouksia. Ihan liian agressiivinen. Kerran viikossa vois olla joku alennus mut nyt tuntuu tulevan jokapäivä joku uutiskirje
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/x...d-5b3a38ccc264
"Vahvinta XXL:n kasvu oli Suomessa, jossa liikevaihto kasvoi 29 prosenttia viime vuodesta. Norjassa liikevaihto kasvoi kuusi prosenttia, mutta toiseksi suurimmalla markkinalla Ruotsissa kasvua kertyi vajaa prosentti. Norjassa ja Suomessa kannattavuus parani."
Suomen XXL:llä näyttäisi menevän hyvin vielä, mutta onkin täällä suhteellisen uusi tekijä. Voi olla tilanne kääntyy täälläkin Norjan ja Ruotsin mallin mukaan mutta pikku viiveellä vain, ellei sitten johto ala tehdä isoja muutoksia.
Tuntuu siltä että asiakkaat ovat jotenkin tympäätyneet jo tuohon puotiin. Johtuuko sitten siitä agressiivisesta mainonnasta vai mistä? Tähän tulokseen tulin kun eilen parhaaseen kauppa-aikaan olin tyttärelle roudarina Tampereen Sammonkadun Prismassa, jonka rakennuksessa on myös XXL. Kun odottelin kantohommia, niin aikani kuluksi kiertelin XXL:ssä. Oikein yllätyin kuinka vähän siellä oli asiakkaita. Paras joulusesonki päällä ja jollain osastolla ei ollut minun lisäkseni kuin myyjä.
Kirjanmerkit