Vaihdoin muutamia maileja mun uusien bestfriendien eli Tacxin Supportin äijien kanssa. Iltapäivällä pelataan sit onlinepelejä heidän kanssaan. Ja jos pelissä käy hyvin, illalla pääsen ajelee Belgian rannikolle virtuaalisesti.![]()
Vaihdoin muutamia maileja mun uusien bestfriendien eli Tacxin Supportin äijien kanssa. Iltapäivällä pelataan sit onlinepelejä heidän kanssaan. Ja jos pelissä käy hyvin, illalla pääsen ajelee Belgian rannikolle virtuaalisesti.![]()
Hain varastosta lumentyöntimen ja lykin aamuöiset lumisateen jäljet pihakäytävältä pois.. viimeistelin "urakan" harjalla lakaisemalla![]()
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
Kävin hammastarkastuksessa.
Punnersin.
Memento mori
Sytsyjä
![]()
Valoin passiivia.
^^ Aika hienoja ovat!
Pesin pesulassa sprayhoodin, kuivasin pisarat ikkunoista kuituliinalla ja asettelin kuivamaan. Sitten vielä kuomun viikkaus ja varastointi. Telakointi saatiin sittenkin päätökseen ennen Joulua Rouvan intensiivisellä tuella ja avustuksella (=jäkätyksellä).
Työvaatteet otin esiin komerosta aamua varten.
Kiitos! Ajattelin vaan ilahduttaa niillä sytytysvuorolaista. Se hetki on meillä aina hiukka koominen, kun sytytysvuorolainen on yliarvioinut ottamiensa sytykkeiden riittoisuuden suhteessa vetoon ja muihin muuttujiin ja käy kiljaisu/huudahdus: "Sytsyjä!" Ja kaikki pinkaisevat paikaltaan pää kolmantena jalkana minne nyt kukakin, mistä luulee jotain sopivaa näppeihinsä saamaan..
Ai niin söin mandariinin
Söin välipalan kera parin kahvikupillisen.
Kävelin 8 km Gallows Birdiin, tilasin herkun ja istuin pöytään.
No, eihän nuita raaskis polttaa!Ajattelin vaan ilahduttaa niillä sytytysvuorolaista.![]()
Maksoin veronpalautuksilla auton loppuvelan pois. Kauankohan kestää että autokuume iskee päälle?
Täytin koneella tuntilapun.
Heellyyttynyt hymiö Jopotuiselle tuosta kommentista
Olin päiväunilla, mutta jostain syystä päättelin, että olisi parempi herätä ennen pitkää, niin survaisin toisen kulmahampaani alahuulestani läpi. Tuli kaksi reikää.
Join kuumaa maitoa + sokeria + voita, sipulia ei nyt tähän hätään ollu. No, eipä tarvi muutamaan päivään lähteä fillaroimaan.....
Sammutin telkan.
Heräsin "päiväunilta" oli aika pitkät päiväunet...7 tuntia, äh jäi kaikki vakioteeveesarjat näkemättä mutta kammottavaa painajaisunta ( väkivaltaa ja verta...) näin
Avasin karlens tölkin.
Heräsin taas! Ja menin kysymään unen pöperössä baarista kotiutuneelta mieheltäni: "Rakastatko mua vielä?" Ja mies siihen: "Entistä enemmän!" ?? Ahaa; mun seurasta erillään olo tekee selvästi hyvää. Hei, nauttikaa!
Söin aamupalan.
Porasin punkkupulloa avaamistarkoituksessa rapean patongin kaveriksi.
Kaadoin kahvia muumi-mukiin.
#¤ totesin että ei kelpaa ja heitin aluillaan olevat nuken kalapaidan ja -pipan roskiin. Eikun uutta kutomaan...
Laitoin omppupuiden ympärille jyrsijäverkot, pihakuuseen jouluvalot, linnuille laitoin siemeniä, vein muutamat joulukortit, laskin Likan kanssa pyllymäkeä auts, kuuntelin hiusten kasvua.
-Usot sie jot myö uitiin?
Currykanaa riisin kera, keittiörobotin avustamana toki.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Yritin lahjoittaa vanhat ajopatiinit nälkää näkevälle heimoveljelle mutta inha moderaattori ei lie ollut joulutuujoulutuulella. No seuraavaksi tungen monot pelastusarmeijan joulupataan.
-Usot sie jot myö uitiin?
Laitoin ajokamat ja pyörän valmiiksi huomiseksi. Sitten tulin nukkumaan ja ajattelin sammua
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Kirjanmerkit