ElectrobikeFillariHephaGiant
Sivu 22 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 20 21 22 23 24 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 631 - 660 / 758

Aihe: Polar V650

Näitä temppuja yritin ja olen ollut yhteydessä Polarin tukeen, mutta mikään ei auta. Taitaa olla oppirahat maksettu näiden polarin tuotteiden kanssa.

Mulla se on erittäin nirso käytetyn piuhan kanssa, mm. Mukana tullut ei enää esimerkiksi toimi, mutta jonkun muun laitteen mukana tullut lyhempi toimii.

Juhlan paikka - synkronointi onnistui viiden illan (!) yrittämisen jälkeen. Kokeilin kolmea välijohtoa, joista lyhyin (pituus 1m ja kullatut liittimet) toimii. Tosin nyt vaikea sanoa mikä tempuista itseasiassa oli se ratkaiseva...

Pari viikkoa on V650 + H10 ollut käytössä ja kaikkinensa oikein positiivinen kokemus.
    Synkkausten kanssa on ollut ongelmia koko ajan mutta pienellä "irroitayhdistäuudelleenyritätaas" jumpalla ovat kaikki tiedot siirtyneet Flowhun.
    Hetken aikaa ohjelmien poistojen ja uudelleen asennusten jälkeen synkkaus toimii moitteetta.

Lisävarusteeksi hommasin kandenssi-anturin:
    https://www.aliexpress.com/item/Bicy...61614c4dUANPLh

Navigointi toimii hyvin - ei toki voi verrata "oikeisiin" navigaattoreihin.
    Toimintoja on paljon ja osa jää käyttämättä - ainakin tällä hetkellä.
    Hinta oli 201 eur sykevyöllä joten hinta/laatu tyydyttää.

Nyt olisi Sportamoressa M460 edullisesti.
    https://www.sportamore.fi/tuote/149083-polar-m460-svart

Edit: Läppärin uudelleen käynnistys auttoi tällä kertaa synkkaukseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti val0 Katso viesti
    Juhlan paikka - synkronointi onnistui viiden illan (!) yrittämisen jälkeen. Kokeilin kolmea välijohtoa, joista lyhyin (pituus 1m ja kullatut liittimet) toimii. Tosin nyt vaikea sanoa mikä tempuista itseasiassa oli se ratkaiseva...
    Kaikessa optimistisuudessakin alkaa olla aika tuskaa tämän synkronoinnin kanssa. Kahdessa koneessa lopetti V650 synkkaus kokonaan toiminnan ja sain lopulta toimimaan ”lainakoneessa”. Nyt kun tuli uus versio Flow Syncistä, heräsi toive että synkkaus alkaisi taas toimimaan.... mutta ei. Kokeiltu asentaa sovellus uudestaan ilman apua... ja kokeiltu neljällä eri kaapelilla, joista osalla on toiminut aikaisemmin. V800 synkronoi kaikissa ongelmitta.
    Sen verran toiminta muuttui että nyt Flow Sync tunnistaa V650 liitetyksi, mutta hetken kuluttua ilmoittaa ettei synkronointi onnistu.
    Sattui harmittavasti just syyslomareissun alle, niin joutui ajamaan sokkona tuntemattomissa maastoissa. Ainut hyöty oli että näki tyhjällä näytöllä reittikäppyrän ja osasi suunnistaa sen perusteella takaisin.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

Onnistuin löytämään omaan mobiili- synkronointiongelmaani ratkaisun.
    Flown vasen ylävalikko ja sieltä laitteet - > valitse V650. Synkronointi alkaa heti. Toki välillä herjaa epäonnistumista mutta kuitenkin yhdistää heti.
    Puhelin on Huawei pro 10.

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

Nyt alkaa palaa hermo täälläkin, pitänee lähtee parittaa tuota Vantagea kadenssisensorin kaa. Oon vaan tykänny seurata sykkeitä ja kadenssia ajaessa, mutta kai sen saa unohtaa. V650 kohta myynnissä.

^Onkohan paljonkin ajettu sensori ja paristo död?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lammy Katso viesti
    Onnistuin löytämään omaan mobiili- synkronointiongelmaani ratkaisun.
    Flown vasen ylävalikko ja sieltä laitteet - > valitse V650. Synkronointi alkaa heti. Toki välillä herjaa epäonnistumista mutta kuitenkin yhdistää heti.
    Puhelin on Huawei pro 10.

Tiedä onko kyseessä ollenkaan sama "huonosti synkronoiva" ongelma kuin itsellä M600:n kanssa. Alkoi taannoin synkronoida todella huonosti vaikka oli yhteydessä puhelimeen ihan kunnolla. Edes kellon uudelleenkäynnistys tai BT-yhteyden buutti ei välttämättä käynnistänyt synkkaa (Android / Samsung). Olin yhteydessä tukeen ja ensin sain perustarinat Q&A-dokkarista. Kun jatkoin valittamista ja kerroin, että nuo ohjeet oli jo koitettu, niin kertoivat, että "joillain" on alkanut synkronointiongelmat edellisen ohjelmistopäivityksen jälkeen. Kiertotienä pysyvää korjausta odottaessa kehoittivat puhelimen Flow-sovelluksessa tekemään Logoff/Logon'in Flow-palveluun. Toimii. Synkkaa aina välittömästi kun kirjautuu pihalle ja uudelleen sisälle.
    Vaihtelevaa vastatuulta...

Itsellä usein auttanut jos ei heti lähde synkkaamaan, niin pitää flown ja syncan haun päällä ja kännykän yläveto valikosta ottaa bluetoothin pois ja takaisin päälle. Yleensä synkkaus tällöin käynistyy hyvin nopeasti. Tiedot siirtyneet hyvin myös vantageen.
    Ja tietysti pitää olla oikea laite valittu.
    Puhelin Huawei p10.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Samuel72 Katso viesti
    Itsellä usein auttanut jos ei heti lähde synkkaamaan, niin pitää flown ja syncan haun päällä ja kännykän yläveto valikosta ottaa bluetoothin pois ja takaisin päälle. Yleensä synkkaus tällöin käynistyy hyvin nopeasti. Tiedot siirtyneet hyvin myös vantageen.
    Ja tietysti pitää olla oikea laite valittu.
    Puhelin Huawei p10.
    Tämä onkin mielenkiintoista kun "oikea laite" ei ole jäänyt valinnaksi vaan on täytynyt valita uudestaa.

Uuden V650 käyttöä opiskelen. Ilmeisesti en saa laitetta löytämään GPS signaalia vaikka seisoskelin ulkona 15 min laite kädessä ja välillä takapihan pöydällä. Aloitus näytöllä vihreä GPS valo vilkkuu koko ajan. Lajiprofiilissa on GPS päällä, automaattinen keskeytys pois päältä. Karttapohja osoittaa Jyväskylän seutuville. Kun selailen näkymän Keravalle löydän esim. tallentamani reitin, mutta mitään oman sijainnin punaista palluraa ei ilmesty näkyviin. Olisiko vinkkejä vaan enkö vain tajua tuota kartta hommaa...

Hoituikin, kun teki mobiilisynkkauksen. Sen jälkeen GPS löytyi heti. Sateliittitietojen päivitys menee ilmeisesti mobiilisynkkauksessa.

Muutama kuukausi sitten tuli minullekin Polarilta tyytyväisyyskysely. Totuudenmukaisesti vastasin, että V650 on muuten hyvä mittari, mutta en voi suositella kavereilleni, kun tiedonsiirron kanssa jatkuvasti isoja ongelmia. Ilmeisesti muitakin samanlaisia palautteita oli mennyt Polarille, kun tiedonsiirto alkoi toimimaan pääsääntöisesti hyvin. Nyt on viime aikoina mittarilla ollut ongelma löytää sykevyön sensoria. Vaihdoin uuden pariston, mutta eilenkin kesken harjoituksen hävitti yhteyden pari kertaa. Ja aina poistettava ja liitettävä uudelleen laite. Onko muilla esiintynyt samaa ongelmaa (jolloin tod.näk. ohjelmointi) vai muu vika, kuten esim. sykevyöni tulossa tiensä päähän?

Sykevyö on täällä toiminut ok. Paristonvaihdossa saa helposti sen maakontaktin mokattua ja voi tuoda ongelmia.

Lähetetty minun ONEPLUS A6013 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuhan Katso viesti
    Muutama kuukausi sitten tuli minullekin Polarilta tyytyväisyyskysely. Totuudenmukaisesti vastasin, että V650 on muuten hyvä mittari, mutta en voi suositella kavereilleni, kun tiedonsiirron kanssa jatkuvasti isoja ongelmia. Ilmeisesti muitakin samanlaisia palautteita oli mennyt Polarille, kun tiedonsiirto alkoi toimimaan pääsääntöisesti hyvin. Nyt on viime aikoina mittarilla ollut ongelma löytää sykevyön sensoria. Vaihdoin uuden pariston, mutta eilenkin kesken harjoituksen hävitti yhteyden pari kertaa. Ja aina poistettava ja liitettävä uudelleen laite. Onko muilla esiintynyt samaa ongelmaa (jolloin tod.näk. ohjelmointi) vai muu vika, kuten esim. sykevyöni tulossa tiensä päähän?
    Sama ongelma.

Solistin ehdotus vian aiheuttajaksi ihan hyvä, mutta mittari toimi paristonvaihdon jälkeen moitteettomasti yli kymmenen käyttökertaa, ennenkuin ongelmat alkoi. Ehkä kaikkien meidän yhteysongelmasta kärsivien kannattaa laittaa palautetta Polarille, jos joukkovoima saisi Polarin ohjelmoijat vauhtiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuhan Katso viesti
    Solistin ehdotus vian aiheuttajaksi ihan hyvä, mutta mittari toimi paristonvaihdon jälkeen moitteettomasti yli kymmenen käyttökertaa, ennenkuin ongelmat alkoi. Ehkä kaikkien meidän yhteysongelmasta kärsivien kannattaa laittaa palautetta Polarille, jos joukkovoima saisi Polarin ohjelmoijat vauhtiin.
    Jees. Mullakin oli H7 vyön yhdistäminen tänään takkuista, V800 löysi heti. Yhteys on tosin ollut luotettava aina.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    Jees. Mullakin oli H7 vyön yhdistäminen tänään takkuista, V800 löysi heti. Yhteys on tosin ollut luotettava aina.

Mulla H10 vyö ja olen laittanut nyt sen ensin päälle ja sitten vasta V650. Näin toimii. Sen sijaan kännykkän ja V650 yhteys on alkanut temppuilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lammy Katso viesti
    Mulla H10 vyö ja olen laittanut nyt sen ensin päälle ja sitten vasta V650. Näin toimii. Sen sijaan kännykkän ja V650 yhteys on alkanut temppuilla.

Synkkaan nykyään molemmat iPadin kautta. Androidin kanssa synkkaus on lievästi ilmaistuna haastavaa.

Itsellä on mobiilisynkkaus toiminut pääsiassa hyvin. Joskus kun ollut ongelmaa, niin vaihdoin puhelimen tyyppiä asetuksissa Androidiin ja synkkaus alkoi toimia (puhelin siis iPhone).
    Isoimmat ongelmat on ollu PC-FlowSyncin kanssa... mitä onneks tarttee harvoin tehdä.
    Alkutalvesta oli joku härö, kun koko Polar ekosysteemi levisi käsiin (toinen poljin pimeni, V800 ja V650 ei synkannut enää mihinkään). Laitoin silloin kaikki laitteet Polarille ja sen reissun jälkeen alkoi taas toimia. Ymmärsin silloin että olivat vaan synkanneet V650n oikeassa setupissa olevan PC:n kanssa.
    Nyt pitäis taas ladata uusi kartta-alue ja ”yllätys yllätys” V650 ei taas synkkaa ollenkaan.

www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

Venga venga, kaivoin just 9v vanhan HP:n läppärin kaatiskasasta ja kärsivällisen 1h päivitysjumpan (yritin rajata vain FlowSyncin päivitykseen) jälkeen sain Flow Syncin käyntiin ja homma lähti toimimaan. V650 on taas valmis reissuun
    Akku alkaa kyl vedellä viimeisiä, eka 50% menee parissa tunnissa. Vikaa 30% saa ajaa 4-5h.
    Ja toi kuolemantuomion saanut läppäri saa taas jatkoaikaa...

www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

Pikku ongelma... muistelen että live segmentit eivät toimineet jos lajiprofiilissa/-leissa oli automaattinen keskeytys päällä. Otin pois kaikista profiileista, mutta V650 kaatuu edelleen käynnistettäessä. Nopealla haulla en löytänyt tästä ohjetta Polarin sivuilta.

Jos tiedätte missä vika, niin auttakaa mäessä...

www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

Synkkä yksinpuhelu jatkuu... tästä tulikin kohtuu tuskainen ”kartta-alueen päivitys”. Meinas lähteä V650 kiertoradalle illan tunteina.
    Muistin että Polar ohjeisti laittamaan V650:n tehdasasetuksiin niin live segmentit toimii. Olin tämän tehnyt jo viime kesänä ja muistelen testanneeni toiminnan. Ei vaan enää toiminut, joten ei auttanut kun palauttaa tehdasasetuksiin. Tämähän on ”mukava” toimenpide kun ”sai” taas rakentaa mm. kaikki lajiprofiilit uusiksi. Tätä helpotti aika paljon asetuksista ja näkymistä otetut kuvat.
    Noh, tehdasresetti ja testaus ilman mitään omaa konffista... ja hei, live segmentit toimi taas. Seuraavaksi henk.koht. asetukset, lajiprofiilit yms. ja testaus. Mitä helv. mittari kaatuu jälleen. Varmistin vielä ettei missään profiilissa ole automaattista keskeytystä. Ei auttanut kun alkaa purkamaan omaa konffista pois pala kerrallaan. Osuin kyllä heti ongelmaan, eli olen aina käyttänyt yhtä omaa karttapohjaa näkymänä 1, jolloin ei tarvitse zoomailla karttoja sormella ajon aikana. Tämä oli se ongelma. Live segmentit eivät salli oman kattanäkymän käyttämistä, vaan ainoastaan oletuskarttanäkymän.
    Homma selvis mutta onhan tämä aikamoista säätämistä V650:n kanssa... vähä sellainen viha-rakkaussuhde

Live segmenttien käyttökelpoisuus onkin oma juttunsa, kun niitä ei voi käyttää samaan aikaan reittien kanssa. Tosi kätevää kun lähtee vähääkään vieraampiin maisemiin ajamaan. Mutta näillä mennään... V650 on pienistä puutteistaan/haasteistaan huolimatta ollut hyvä mittari. Varovainen arvio käyttötunneista on luokkaa 1600h neljän vuoden aikana.

www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

Miks täö v650 ei onnistu kytkeytyä tohon polar flow ohjelmaan.... Fuck. Aina saa tapella. Tulee vaan yhdistäminen epäonnistui

ReissuReino Guest
    V650 oli laatikossa puoli vuotta, synkka kerrasta läpi Flow app sovelluksella. Lenkin jälkeen ei kirveelläkään tahtonut synkata Android puhelimella. Vasta kun synkkasi Vantagen alkoi synkka pelittämään. Ipadilla ei mitään ongelmaa. Taitaa olla aika resetoida puhelimen BT ja paritella laitteet uusiksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pertti Hirvonen Katso viesti
    Miks täö v650 ei onnistu kytkeytyä tohon polar flow ohjelmaan.... Fuck. Aina saa tapella. Tulee vaan yhdistäminen epäonnistui
    Kokeile tätä:
    1. Poista Flow Sync
    2. Poista Applen Bonjour (iTunes)
    3. Asenna Flow Sync

Tämä toimi mulla V800:n kanssa. Flow Sync ei nähnyt laitetta uudemman Bonjour version kanssa. Muistaakseni Polarin asennuksen yhteydessä asentaa Bonjourin mutta vanehmman version. Sen kanssa laite tuli näkyviin. Käyttis Windows 7 64-bit.

Pistetään jakeluun Polarilta saamani ohje sykesensorin ja V650 väliseen toimimattomuuteen (niin kauan, kun ohjeet eivät kehota kiertämään taloa myötäpäivään samaan aikaan tms., on kokeilemisen arvoinen ):

Kiitos yhteydenotostasi Polarin asiakaspalveluun.

Pahoittelen ongelmia sykkeenmittauksen kanssa. Kokeile vielä seuraavia kotikonsteja ja teethän ne esitetyssä järjestyksessä:

Ensin sykesensorin resetointi: Ota paristo pois ja paina välittömästi sen jälkeen sensorissa olevia sykevyön kiinnitysneppareita sormillasi. Pidä sormet neppareilla 10 sekuntia. Odota tämän jälkeen 30 sekuntia ja laita vasta sitten paristo takaisin paikoilleen.

Poista sitten sykesensori V650:n yhdistettyjen laitteiden listalta.

Pese sykesensorin kiinnitysvyö saippualla (nestemäinen astianpesuaine on hyvä vaihtoehto) ja huuhtele hyvin.

Ja sitten uudelleenparitus: pue sykesensori napakasti yllesi ja kostuta elektrodit. Yhdistä sensori uudelleen V650 asetuksissa.

Tyhmä kysymys: Saako Polar M430 rannesykemittarin synkattua V650 kanssa eli, jos M430 ranteessa niin saako siitä sykkeet V650:een vai tarvitseeko erillisen sykevyön?

Se M430 ei taida lähettää niitä lainkaan, vain tallentaa.

Jos sinulla sattuu olemaan sykevyönä Polar h10, siitä saisi sykkeen kahteen Bluetooth -laitteeseen. Ainakin niin olen ymmärtänyt. https://support.polar.com/en/support...everal_devices

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •