^ joo riittää jo, samoin minäkin olisin ollu jo sata kertaa siellä auton alla jos en olisi hoksannu kääntyä sen auton mukana samaan suuntaan. Toki mä muuta liikennettä seuraan, mutta toki myös pelästyn kun huomaan että apuaaaaaaa toi meinaa päälle ajaa. Mistä mä tiedän vaikka ajaisikin ja tahallaan oikein, monet autoilijat tuntuu vihaavan pyöräilijöitä, ja kävelijät kans kun muistissa on vieläkin se viimetalvinen kiinniotto ( tyhmä kaljupääkävelijä otti fillarista ja selästäni kiinni eikä meinannu millään päästää irti) ja Lempäälässä tyttöään päiväkotiin vievä isä uhkasi tappaa kun seuraavan kerran kohdataan..mä onneton menin huomauttaan kun kaarsi suoraan eteen kelville ja pysäköi siihen, että pikku tyttelinsä ei tarvi kävellä ovelle kun viisi askelta.... Ne tööttää Säijässäkin vaikka ajan niin reunassa kun mahdollista, kamalaa kun just olkapään takana tööttäillään hyvä ettei peljästyksestä horjahda.
Kyllä noitten parkkipaikalta tulevien pitäisi jo osata katsoa myös kelvin suuntaan, eikä vaan autotielle.
Kirjanmerkit