ElectrobikeGiantGarminHepha
Sivu 11 / 51 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 10 11 12 13 21 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 301 - 330 / 1512

Aihe: Polar Vantage

Ohjelmistopäivityksen jälkeen jatkuva sykemittaus ranteesta näyttää samat lukemat kun pantamittaus ja akunkesto parantunut.
    Hyvä Polar

Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pasi.ilari.savolainen Katso viesti
    Ohjelmistopäivityksen jälkeen jatkuva sykemittaus ranteesta näyttää samat lukemat kun pantamittaus ja akunkesto parantunut.
    Hyvä Polar

Lähetetty minun SM-G960F laitteesta Tapatalkilla
    1.1.7 firmiksellä virtaa riitti mulla V:ssä 4 päiväksi. 1.2.3 firmiksellä virtaa riitti nyt 5-6 päiväksi (en muista varmaksi, minä päivänä tuon latasin). GPS ei ole ollut kovin paljoa käytössä, mutta sykkeenmittaus koko ajan.

Hyvä tietää:
    Kiitos yhteydenotostasi Polarin asiakaspalveluun.

Havaintosi on aivan oikea ja itse asiassa Vantage V:n ja Balancen ei pidäkään parittua sillä Vantage V ei vaakaa tue.

Paritus onnistui Polarin vaakan ja V800 kanssa.

Muutamasta Powerin liikkeestä saa nyt V800:n hintaan 149€ ilman sykevyötä.

Edit: ja näköjään Verkkokauppa.com:sta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JK81 Katso viesti
    Hyvä tietää:
    Kiitos yhteydenotostasi Polarin asiakaspalveluun.

Havaintosi on aivan oikea ja itse asiassa Vantage V:n ja Balancen ei pidäkään parittua sillä Vantage V ei vaakaa tue.

Paritus onnistui Polarin vaakan ja V800 kanssa.
    Keskisormen näyttäminen omalle ekosysteemille on kyllä huonoin ja typerin veto, jonka Polar voi tehdä.

F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jii.haanpaa Katso viesti
    Keskisormen näyttäminen omalle ekosysteemille on kyllä huonoin ja typerin veto, jonka Polar voi tehdä.
    Jos yksi laite ei toimi niin se on sentteriä koko ekosysteemille? Huhujen mukaan tuo vaaka on ollut sen sortin floppi, että Vantagen kehityksessä ei varmaan sen tukemisen prioriteetti ole ollut kovin korkealla. Polar on kuitenkin varsin pieni talo ja joutuvat priorisoimaan tuotekehityksessä asioita jonoon.

^Eikös tässä ketjussa ole ollut havaintoja myös siitä, että Vantagen tuottama data ei kättele myöskään aiempien mittareiden kanssa perfektosti? En mä sitä sano, enkä sanonut, että se olisi keskari koko ekosysteemille. Mun mielestä tällainen on yleisellä tasolla huonoa ja lyhytnäköistä hommaa. Itselleni ainoa syy pysyä Polarissa on se ekosysteemi, koska perheessä kaikki mittarit ovat, toistaiseksi, Polarilta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jii.haanpaa Katso viesti
    No joo toki, mutta nykyään synkkaan painon suoraan Flown kautta kännykällä. Toimii loistavasti ja nopeasti. Samaa en voi sanoa V800 ja balance yhdistelmästä.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Make77 Katso viesti
    No joo toki, mutta nykyään synkkaan painon suoraan Flown kautta kännykällä. Toimii loistavasti ja nopeasti. Samaa en voi sanoa V800 ja balance yhdistelmästä.

Näin teen myös itse, tosin olen huomannut että aiemmin V800:n kanssa tuli aamupunnaus tehtyä joka aamu, nyt vain muutaman kerran viikossa kun ei ole tapana haahuilla kotona aamusella puhelin kourassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Jos yksi laite ei toimi niin se on sentteriä koko ekosysteemille? Huhujen mukaan tuo vaaka on ollut sen sortin floppi, että Vantagen kehityksessä ei varmaan sen tukemisen prioriteetti ole ollut kovin korkealla. Polar on kuitenkin varsin pieni talo ja joutuvat priorisoimaan tuotekehityksessä asioita jonoon.
    Hmmm, miltä osin floppi? Minulla laite mittaa ja vie synkkasi V800 mittariin. Hiukan outoa jos ei tulisi laitteen tukea myös Vantageen, sillä painonhallinta on edelleen vahvasti mukana Flowssa.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

Polar Vantage

Testasin taas viikonloppuna parilla maastolenkillä Vantagen rannesykemittausta vs. V650+panta komboon. Vantage näytti pääasiassa aivan mitä sattuu, hetkellisesti saattoi osua oikeaan.
    Vantage:

V650:

Toisella lenkillä ihmetteltiin kahvitauolla asiaa ja samalla katse osui Vantagen painaumaan iholla ja sen ohi kiertävään isoon verisuoneen.

Korjasin kellon asentoa ja loppulenkin ajan rannemittaus seurasi aika kivasti (joskin 30-60s viiveellä) oikeita sykkeitä.
    Eli, tässä on myös tämä fysiologinen ulottuvuus, miten mittari osuu suonien päälle. Mun ranne ja suonet ei taida olla parhaat Vantagelle. Todettiin, et kai tästä pitää lähtee verisuoniensiirto-operaatioon, jotta saa mittarin osumaan paremmin suonien päälle.

MakeK muokkasi tätä : 20.11.2018 at 21.07
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

Mulla on Vantage M ja sykemittaus tuntus toimivan ihan ok. GPS korkeus taas näyttää ihan mitä sattuu, strava osaa ilmeisesti karttojen avulla korjata oikeet lukemat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jouniu Katso viesti
    .... GPS korkeus taas näyttää ihan mitä sattuu, strava osaa ilmeisesti karttojen avulla korjata oikeet lukemat.
    GPS-korkeudet on tosiaan ihan skeidaa, mutta Stravakin korjaa niihin väärät lukemat.

GPS- korkeusmittaukset heittää nyrkkisäntönä 2x sen mitä paikannustarkkuus on. Jos mittarissa on barometrinen korkeusmittaus, niin asia paljon paremmin hallinnassa. Sykemittauksessa kannattanee luottaa vyöhön, joka on 30 vuotta koeteltu ja luotettavaksi todettu menetelmä. Jos haluaa rannesykemittausta tai GPS-arvausta korkeusmittaukseen, on epäluotettava menetelmä oma valinta, eikä siitä kannata paljoakaan rutista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti X-terra Katso viesti
    GPS- korkeusmittaukset heittää nyrkkisäntönä 2x sen mitä paikannustarkkuus on. Jos mittarissa on barometrinen korkeusmittaus, niin asia paljon paremmin hallinnassa. Sykemittauksessa kannattanee luottaa vyöhön, joka on 30 vuotta koeteltu ja luotettavaksi todettu menetelmä. Jos haluaa rannesykemittausta tai GPS-arvausta korkeusmittaukseen, on epäluotettava menetelmä oma valinta, eikä siitä kannata paljoakaan rutista.
    Joo. Pyöräillessäkin jatkossa m460+vyö, tuo vantage M on kyllä hyvä peli muuten mittaan aktiivisuutta pelannee riittävästi hiihto/kävely yms lenkeillä.

Hyvin on Vantage Vee toiminut ensimmäisen kolmen viikon aikana 👍 Kaksi kertaa olen kellon ladannut. Käytän kelloa ilman jatkuvaa sykeseurantaa. GPS-treeniä tulee noin 8h viikkoon.

Ainoa missä rannemittaus ei ole saanut täyttä luottamustani on kovemmat vedot. Syke ei nouse sinne, minne sen kuuluisi nousevan. Tasavauhtisilla lenkeillä sykekäyrä on uskottavaa luottevaa myös ranteesta. Jos lähette Komeja tykittään, laittakaa sykevyö päälle💪

[QUOTE=MakeK;2827293]Testasin taas viikonloppuna parilla maastolenkillä Vantagen rannesykemittausta vs. V650+panta komboon.

Onnistuuko tietojen siirto kahdelta laitteelta Flowiin ilman ongelmia? Luulis, et menee palautumiset ja kuormitukset sekaisin?

F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MakeK Katso viesti
    Hmmm, miltä osin floppi? Minulla laite mittaa ja vie synkkasi V800 mittariin. Hiukan outoa jos ei tulisi laitteen tukea myös Vantageen, sillä painonhallinta on edelleen vahvasti mukana Flowssa.
    Siltä osin, että ilmeisen harva on ko. vehkeen ostanut sinun lisäksesi.

Polar Vantage

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Siltä osin, että ilmeisen harva on ko. vehkeen ostanut sinun lisäksesi.
    Joo, voi olla ettei ollut myyntimenestys. Tiedän että kavereillakin on tuollainen, joten on niitä myyty ainakin kaksi.

www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

Joo, voi olla ettei ollut myyntimenestys. Tiedän että kavereillakin on tuollainen, joten on niitä myyty ainakin kaksi.

Minulla ja kaverilla on myös eli meitä on ainakin neljä

Vantage V toiminut luotettavasti nyt lokakuun lopusta ja tuoreimman päivityksen jälkeen ei ongelmia ole ollut.

Tulevissa päivityksissä tulee optimointia myös akkukestoon muiden ominaisuuksien ohessa.

Oletteko synkanneet Flowiin kahdesta eri mittarista saman treenin dataa? Olen tehnyt testausta V800:n ja Vantage Veen välillä. Vantagen olen synkannut Flowiin ja V800:n treenitiedot olen katsonut kellosta. Tekisi mieli tarkemmin tutkia rannamittauksen sykekäyrää verrattuna pannan antamiin tuloksiin.

Vantagea saa nyt Intersportin kivijaloista -20% Kävin omani hankkimassa. Verkkokaupan varasto taisi mennä heti tyhjäksi. Ainakaan eilen illalla ei sieltä enää saanut.

Tuo vaakajuttu harmittaa itseäkin.

Vantage M tuli ennakkotilauksena hankittua. Oikeastaan tuon vaaka-issueen lisäksi en ole muuta motkotettavaa keksinyt kuin näytön himmeys. 50 tulee ens kesänä täyteen ja ikänäkö sekä runsaampi valontarve ovat valitettavaksi tulleet jo tutuiksi. Vatuttaa ihan oikeasti kun ei kotisalin spinning-huoneessakaan näe sykettä ellei paina erikseen taustavaloa päälle.
    Akunkestosta ei myöskään valittamista.

Note to self - lienee syytä päivittää allekirjoitus. Syöpä leikattiin minusta pois elo-syyskuiden vaiheessa ja nyt on menossa kova kunnonpalautus. Ei sillä lahjoittakaa toki edelleenkin Syöpäsäätiölle jos ylimääräistä on
    Kaikkea kohtuudella - paitsi kansantansseja.

Onko ollut synkkauksen kanssa ongelmia?
    Perjantaina kävin ostamassa Vantage M:n. Päivän toimi puhelimella (Android) synkronointi, mutta eilen ja tänään on kello joka kerta herjannut, että synkronointi epäonnistui. Kaikki Polarin sivuilla olevat vinkit on kokeiltu mutta ei ala toimia. Tietokoneella synkkaus toimii kuitenkin ongelmitta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lauri_lr Katso viesti
    Onko ollut synkkauksen kanssa ongelmia?
    Perjantaina kävin ostamassa Vantage M:n. Päivän toimi puhelimella (Android) synkronointi, mutta eilen ja tänään on kello joka kerta herjannut, että synkronointi epäonnistui. Kaikki Polarin sivuilla olevat vinkit on kokeiltu mutta ei ala toimia. Tietokoneella synkkaus toimii kuitenkin ongelmitta.
    Mikä puhelin? Minun edellisellä puhelimella (Huawei) ei toiminut mikään bluetooth laite luotettavasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maalinni Katso viesti
    Mikä puhelin? Minun edellisellä puhelimella (Huawei) ei toiminut mikään bluetooth laite luotettavasti.
    OnePlus 5T. Ei ole mitään ongelmaa ollut aiemmin muiden laitteiden kanssa...

Moi, nyt oli pakko rekisteröitä ja kysyä apua...
    En löytänyt keskusteluista vastausta, joten osaako joku sanoa, miten treenatessa saa näppäinlukon päälle?
    Pallopeleissä ja salilla melko tärkeä ominaisuus ettei mene pause päälle jne. Vähän näppäimet ja valikot Suunnon jälkeen hukassa.
    Kiitos

Toisella lenkillä ihmetteltiin kahvitauolla asiaa ja samalla katse osui Vantagen painaumaan iholla ja sen ohi kiertävään isoon verisuoneen.

Korjasin kellon asentoa ja loppulenkin ajan rannemittaus seurasi aika kivasti (joskin 30-60s viiveellä) oikeita sykkeitä.
    Eli, tässä on myös tämä fysiologinen ulottuvuus, miten mittari osuu suonien päälle. Mun ranne ja suonet ei taida olla parhaat Vantagelle. Todettiin, et kai tästä pitää lähtee verisuoniensiirto-operaatioon, jotta saa mittarin osumaan paremmin suonien päälle.

Tuo iso suoni on luultavasti cephalica-laskimo, jossa ei ole pulsoivaa virtausta (eikä mittari siitä sykettä saa mitattua, jos sykkeenmittaus perustuu pulsoivaan virtaukseen kuten pulssioksimetrikin). Mittari todennäköisesti nappaa sykkeen jostain radialis-valtimon haarasta, joka kulkee kellon normikohdassa syvemmällä sidekudosrenkaan alla. Tuossa on vielä anatomista variaatiota eli hyvinkin mahdollista, ettei suoni osu sensorien kohdalle. Toisaalta verenvirtauksen estyminen hetkellisesti voisi myös johtaa sykemittauksen epätarkkuuteen. Ajaessa ranteet tuppaavat toisinaan vääntymään ja tämä yhdistettynä kellon muotoon pystyy puristamaan suonia kasaan. Tällöin sykemittaus muuttuu epätarkaksi. Sykevyö perustuu eri tekniikkaan, ja on siten luotettavampi.
    Roots, bloody roots

Kysyin kanssa näppäinlukosta.

Näitä ominaisuuksia ei ole vielä Vantage V:ssä, mutta näppäinlukko ja taustavalon säätäminen ovat tulossa laitteeseen tulevissa päivityksissä.

Polar Vantage

Tänään tuli koitettua Veen gepsiä tällä kertaa siten, että suksittiin samaa reittiä Kaupissa ympäri kymmenisen kertaa. Lähtö- ja loppusuora pitäisi olla sama.
    Toivottavasti parannuksia gepsiinkin on tulossa lähipäivityksissä.
    V800 jälki näytti huomattavasti paremmalta.

Samanlaisia aiheita

1. Polar V650
    By OPJarvinen in forum Varusteet
    Vastaukset: 757
    Viimeinen viesti: 17.08.2020, 19.15
  2. Polar M400
    By Kaifas in forum Varusteet
    Vastaukset: 167
    Viimeinen viesti: 09.02.2018, 15.46
  3. Polar OH1
    By JumboJim in forum Varusteet