HephaElectrobikeGarminGiant
Sivu 70 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 60 68 69 70 71 72 80 120 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.071 - 2.100 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

^+1 Kuten myös muiden ohjelmien kanssa. Sieltä oikein etsimällä etsitään mikä on pielessä, huonosti, rumasti, muutenvaanperseestä. Eikä keskitytä ohjelmista nauttimiseen kuten hienoista puvuista, hienosta musiikista, hienosta tanssista jne. Kaikesta pitää kaivaa se negatiivinen puoli, ei positiivista. Tempokisu on kyllä negatiivisin ihminen minkä edes näin virtuaalisesti tunnen. Ylivoimaisesti. Ykköstila.

tempokisu Guest
    ^ niin olen, kun nyt tilanne täällä töissä on näin onneton niin kyllä se vaikuttaa koko elämään.

Kututalkoot ja Nakkilan reissut oli kuitenkin kivointa mitä olen ikinä kokenut, sun olisi pitäny VesaP olla paikalla näkemässä kun hyppelen paistamon pihalla ilosta ja innostuksesta. Tämän kuvan varmaan saa laittaa:

Jopotuinen Guest
    Kun Kisu ja joku yltiöpositiivinen kohtaa, niin silloin alkaa kipinöidä

Juttuhan menee niin, että kun on riittävän pessimisti, niin kaikki yllätykset mitä eteen tulee ovat positiivisia. Tietysti moiset ilonpilkahdukset voivat saada pessimisminsä kanssa hekumoivan vaipumaan jos mahdollista vain on vielä matalampaan nirvanaan.

tempokisu Guest
    On se tässä hivenen vaikeeta olla positiivinen kun tänäänKIN töitä on reilun tunnin verran ja nuken villapaidan kutomista reilu 3 tuntia. Ja sitten onkin taas 8 päivän vapaa.
    Nuken paidan kutomisesta ei saa palkkaa, eikä vapaapäivistäkään.
    Veronpalautus on niin iso että siitä nyt jokainen teistäkin varmaan olisi iloinen. Mulle se on melkein kun lottovoitto. Mutta joulukuussa onkin vaan 4 työpäivää eli käytännössä melkein kun ei olisikaan.

^Tarviiko sen kaiken negatiivisen suoltaa sit tänne foorumille aina? Jos kirjoittaisit vaikka kuukauden ajan vain ne positiiviset asiat mitkä tulee mieleen? Josko se parantaisi omaa oloasikin? Tai ainakin foorumin iloisuusaste nousisi kun väkisinhän nämä päivittäiset negatiiviset asiat kuolemista puhumisineen jne vesittää tämänkin foorumin ilmapiiriä. Vai eikö?

Juu. Negatiiviset asiat, huomiot ja ajatukset paksuun mustaan vahakantiseen vihkoon. Foorumilla saa avautua enintään yhden (1) kerran viikossa.

PS En ole niin sanotun positiivisen ajattelun kannattaja, mutta onhan siinä jotain. Vähän samaa kuin että vasta kun ei ajattele pahaa muista ihmisistä ja kun hyväksyy heidät sellaisina kuin he ovat, voi ajatella hyvää itsestään. Tai jotain sinne päin.

PPS Mutta edellämainitun opin mukaanhan meidän tulisi hyväksyä tempokisu ja hänen negatiivisuutensa sellaisena kuin ne ovat...

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    ^Tarviiko sen kaiken negatiivisen suoltaa sit tänne foorumille aina? Jos kirjoittaisit vaikka kuukauden ajan vain ne positiiviset asiat mitkä tulee mieleen? Josko se parantaisi omaa oloasikin? Tai ainakin foorumin iloisuusaste nousisi kun väkisinhän nämä päivittäiset negatiiviset asiat kuolemista puhumisineen jne vesittää tämänkin foorumin ilmapiiriä. Vai eikö?
    No aika tyhjäksi jäisi sekin lappu. Mitä, eikö joka paikassa ole että avaudu, älä patoa ajatuksiasi vaan kerro miltä tuntuu....no mä yritän just näin tehdä.
    Siis mä ole realisti, hyvähän se on tunnistaa ja tiedostaa asiat. Mä olen neljä kertaa elämässäni ollut siinä tilanteessa että selviämisen todennäköisyys oli aika pieni, mutta aattelin että en voi lähteä kun mukaan ei ollut yhtään mukavaa kokemusta viemiseksi. En usko että ne kerrat ihan noihin jää, ja nyt mulla on niitä mukavia kokemuksia mukaan otettaviksi. Maallista mammonaa ei mukaansa saa, mutta kokemukset ja muistot saa.

Ja miettikää nyt vähän itekin; en ihan flunssasta tai pienistä jalka- tai selkäkivuista valita, toisin kun palstan pojat, että VesaP oot aika jäävi sanoon mulle yhtään mitään...

Ei yllättänyt se, että kun käy palstalla n. kerran viikossa, niin sama iänikuinen narina jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Jokainen on oman onnensa seppä. Jos ei osaa muuta kun pistää päänsä pensaaseen ja luoda asetelmia minä vastaan "muut", niin asiat ei varmasti parane.

Muutenkin nämä jutut alkavat olemaan sillä tasolla, että potilasturvallisuus ja vaitiolovelvollisuus ovat uhattuna.

tempokisu Guest
    ^ et sä kyllä yhtään potilastapausta tunnista; yleisellä tasolla " nuoret hakee paljon rauhoittavia lääkkeitä" on vaan toteamus.
    Mä olen kyllä parhaani yrittäny enkä todellakaan mitään päätä pensaaseen työntäny, mutta mun parhaani yrittäminen ei vaan ole auttanu. Kun oon epäonnistunu ihminen ja epäonnistunu elämä.
    Yritin valita hyvin, mutta ne valinnat osoittautui vääriksi ja huonoimmiksi ikinä.

ps. ai joo, anteeksi että olen olemassa ja tänne olen kirjoittanu, toivottavasti en enää montaa vuotta.

Reippaaseen myötätuuleen on hauska ajella kilometritolkulla. Itse asiassa paljon hauskempaa kuin reippaaseen vastatuuleen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Reippaaseen myötätuuleen on hauska ajella kilometritolkulla. Itse asiassa paljon hauskempaa kuin reippaaseen vastatuuleen.
    Ainakin jos on päästellyt itsensä nahkoille jo alussa ja paluu on suoraan vastaiseen. Minä pidän tuulesta, kunhan ei ole liian vitsikkäällä tuulella oleva superpuuska puskan takaa. Kerroin eräälle mukavalle pyöräilijälle kerran miten vastatuuleen voi asennoitua olemaan purje ja luovia jotta saa lisää vauhtia.

tempokisu Guest
    Aamulehti-lotto - tulee paljon hauskempaa kun oikein toivoo että löytää jonkun näistä, tai useampiakin.
    Pisteen saa jos yksikin näistä täyttyy:
    a.Yleisönosastolla on Rauno O Lehtosen kirjoistus ( tyylillä: kyllä minäkin 50-luvulla....)
    b. Sirpa Jyskeen ottama kuva
    c. Leila Hampaalan onnittelut itselleen koti-ja työrauhaa itselleni. Yksin. ( tämäkin on tosi usein)

Tänäänkin Rauno O Lehtonen kertoi kuinka hänkin joskus 10 vuotta sitten kaatui että olisiko pitänyt kävellä varovaisemmin....

Jos sitä Sirpa Jyskettä ei löydy tarpeeksi taajaan Aamulehdestä, niin kannattaa katsella telkkarista Yle:n paikallisuutisia. Siellä on useasti hänen kuviaan sääkuvina. Mitä taas tulee noihin Aamulehden yleisökirjoituksiin, niin ainakin minä kaipaan G Perälää.

tempokisu Guest
    ^ ihan tarpeeksi on, ja olen kyllä seurannut myös niitä paikallisuutisia ja huomannu asian. Tosin useimmiten vaan kuuntelen ne uutiset ja kudon nuken villapaitaa samalla.

tempokisu Guest
    Lisätäänpä "Aamulehti-lottoon" myös Pertti Sarlund, tarpeeksi usein tämäkin eläkeläinen ( aiemmin kertonut) on äänessä. Nyt ihmettelee mistä luvattuun ( joo luvattu on...) 100e eläkekorotuksiin varat, ettei Erkkikään ymmärrä...no kuule Pertti ei ymmärrä Erkki eikä varmaan kukaan muukaan, kun se korotus on kutistunu muistaakseni 30 euroon. Vähän kun kissalle pukua ompelee ja tuleekin lanttikukkaro hiirelle.
    Tänään 2 pistettä, Pertti Sarlund ja Sirpa Jyske.

Tosin Pertti voisi vähän tiivistää tekstiään, suurin osa pelkkää hölinää jonka joukkoon se asia hukkuu. Oliko se asia että "ei tätä ymmärrä Erkkikään"?

Jopotuinen Guest
    ^ Ja se oli Demarit, kun leikkasi vähävaraisten kk eläkkeestä sen 70€

Se, että nyt pitää köhiä jonkun flunssan kourissa. Alkoi ilman muita oireita heittämällä nukkuessa kuumeen 39:ään mikä laski normaalilämpöön alle puolessa vuorokaudessa, perään köhköh vähemmän jätte kiva fiiwis, tänään oli ensimmäinen päivä kun pelkästään dallaillessa ei kone heittänyt kierroksia punaiselle ja henkikin kulki taas ok. Kettumaisia lentsuja sano.

Olisi kai kullunut tutututus-topikkin mutta yhtä hyvin tänne. Namaste 🙏

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    ^ Ei ne suuret tulot, vaan pienet menot!
    Neuvon antoi mummovainaa aikoinaan ja sitä on tuossa sitten vaalittu.
    Kun yv on melkein 300e ja siihen lisätään välttämättömät menot, niin kyllä siinä vaan pitää sitten - lopettaa syöminen. Ei menoja oikein voi pienentää, aikoihin en ole mitään turhaa ostanu paitsi itelle sen 15 euron teepaidan. Tänään ostin ruokaa 4,10eurolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Kun yv on melkein 300e ja siihen lisätään välttämättömät menot, niin kyllä siinä vaan pitää sitten - lopettaa syöminen. Ei menoja oikein voi pienentää, aikoihin en ole mitään turhaa ostanu paitsi itelle sen 15 euron teepaidan. Tänään ostin ruokaa 4,10eurolla.
    Nukkejahan sulla tulee ja menee, tiedä sitten ollaanko plussalla vaiko miinuksella...turhaksi en todellakaan hauku mutta sieltä osastolta voi löytää optimoinnille tilaa.

(laitan kypärän päähän ja vetäydyn poteroon)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

tempokisu Guest
    Aamulehti 2 pistettä. Sirpa Jyske ( oli eilenkin, hei jotain rajaa!) Pertti Sarlund ( jolla ei mitään sanottavaa, en ymmärtänyt kirjoituksen pointtia ollenkaan, pelkkää höpinää)

^ en ole ostanu aikoihin mitään, myin eilen yhden, näitä on tosi vaikea saada myydyksi asialliseen hintaan. Viidelläkympillä en myy, monen nuken eteen oon nähny vaivaa. Ulkomaille en enää myy, viimeksi kun näin tein joka ainut kehitti jotain valittamista ja vaati rahoja takaisin ( nukke rikki, tahra jossain, posti hukkasi paketin..)
    Nyt sitten odotellaan että nuken ostaja maksaa...
    Pikkumazda pitänee myydä isälleni....lähinnä nimellisesti, en pysty maksaan kahden auton kuluja.

tempokisu Guest
    Rauno O Lehtonen...kyllä sitä oli niukkaa ruokavaliota 1940- luvullakin...

Mahtaa Sirpaa muuten harmittaa kun omien kuvien ilmainen esittelygalleria poistui.

Auringon nousun ja laskun välinen hämärä hetki pimeyden lomassa.
    Kuuluisi ehkä V-osastolle, alle kuukausi käännökseen...
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

^ Itseäni toistaen eilinen pimeys jatkui tänäänkin,
    onneksi lievää valkoisuutta on jo havaittavissa.
    Epäkorrekti ilmaisu "Pimeää kun *eekerin perseessä
    Jouluyönä". On edelleenkin käypää valuuttaa.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

tempokisu Guest
    Pariin päivään ei olekaan saanu lukea Rauno O Lehtosen kaikkitietävää yleisönosastonkirjoitusta. Tänään asia korjaantui. Tyylilleen uskollisena Rauno O Lehtonen tietää kokemuksesta...ja kyllä minä silloin joskus 50-luvulla....
    hoh hoijaa

lisäys: Pirkkalan palstanahkiainen on sitä mieltä että harrastuksensa parissa saa, ja pitääkin viihtyä. Kaiken ei tarvitse olla suorittamista ja hyödyllistä tekemistä ( Rauno siis oli sitämieltä että pitää olla hyödyllistä tekemistä ja typerää jos liikunnan parissa viihdytään...)
    tempokisu muokkasi tätä : 06.12.2018 at 09.41

Jo lähes unohtunut juoru-osio pikkujuolun jälkeen naisvaltaisessa ympäristössä.
    Mielikuvitus ja synnynnäinen kateus tuottavat välillä aivan käsittämättömiä asioita.
    "Mies voi olla lapsen isä ja ainakin kahden äiti" Hyvä näin, pieni hyökyaalto
    huhumyllyyn saa aikaan tervehenkistä kilpailua

Asiaa liipaten oiva musiikkiesitys.

tempokisu Guest
    täällä toimistolla tulostimeen liimattu lappu, jotta jos tulostin ei lähde itsekseen toimimaan, paina virtanappia ->
    odotushuoneessahan on pieni koukku, ja sen yläpuolella ohjelappu että ripusta laukkusi tähän. Kas kun ei vessassa ole paperirullan yläpuolella ohjetta että ota paperia tästä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Köfte Katso viesti
    Jo lähes unohtunut juoru-osio pikkujuolun jälkeen naisvaltaisessa ympäristössä.
    Tuosta en tiedä kun en ole ollut akkavaltaisessa duunipaikassa koskaan, mutta täällä missä on aika paljon kuitenkin akkoja myös niin kyllä ne pahimmat juoru"ämmät" löytyy noista joilla on joku (varmaan max) sentin mittainen katkarapu jalkojen välissä vain... Naisista ole ollut mitään harmia mutta voi ***** nuo kälättäjäukot.

tempokisu Guest
    Aamulehti. Melkein haluisi lopettaa koko lehden tilaamisen, kun puolet lehdestä on mainoksia ja sitten B-osiossa täysin typeriä henkilöjuttuja, joissa niissäkin puolet aukeamasta joku turhan iso kuva. Ja kaikkein harmillisinta että yleisönosaston supistuminen yhteen pieneen sivuun, pöh; aikoinaan kunnollisen lehdenkoon aikaan oli aukeama, sitten puolikaslehden ( se tabloidi) aukeama ja nyt vain yksi pieni sivu. TV-sivulla on vaan ohjelmat, mutta ei jaksojen nimiä ( olisi tärkeetä!) Urheilun täyttää jääkiekko ja jalkapallo, tai joku sähly.
    Ja "lue lisää verkosta...." kas kun me vanhan liiton ihmiset halutaan lukea PAPERINEN lehti aamukaffen kanssa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •