HephaFillariGiantElectrobike
Sivu 65 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15 55 63 64 65 66 67 75 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.921 - 1.950 / 2873

Aihe: Silverbackin läskipyörät

Jokuhan nuo QR-sovittimet on irrottanut etunavasta (delight 2018 150mm qr, oletettavasti sama kuin 2016-2017 malleissa)? Onko tuo vaan vetää tuo levy irti, joka pitää sovitinta paikoillaan? Vai onko tuossa kierteitä tms.?

Lähetetty minun SM-A310F laitteesta Tapatalkilla

Onko kellään tietoa millaisia tavaratelineitä näihin saa kiinni? Itsellä Scoop Double.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mahead Katso viesti
    Kyllä minä ainakin olen ollut tyytyväinen. Olen kyllä osia päivittänyt joten ihan tehdaskokoonpanosta ei ole kokemuksia, mutta pian parin vuoden ikäinen Single on kestänyt mukisematta.
    Sama täällä, ei ole ollut n. 500km ajoilla vielä valittamista laadusta. Ihan surutta olen ajellut maastossa, että säästellyt pyörää en ole yhtään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti solisti Katso viesti
    Jokuhan nuo QR-sovittimet on irrottanut etunavasta (delight 2018 150mm qr, oletettavasti sama kuin 2016-2017 malleissa)? Onko tuo vaan vetää tuo levy irti, joka pitää sovitinta paikoillaan? Vai onko tuossa kierteitä tms.?

2016 fattys tuos on ainaki lovi johon muistaakseni meni 17mm avain. Ei kyl taida olla sama napa. Modus tais kadota samantien

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    2016 fattys tuos on ainaki lovi johon muistaakseni meni 17mm avain. Ei kyl taida olla sama napa. Modus tais kadota samantien
    Jotenkin mulla on se mielikuva, että kaikki mun käsissä käyneet 3 etunapaa on ollut juurikin tuollaisia samanlaisia. Yhtään en ole vaan aukaissut. Takanapa oli 2016 mallissa kyllä 17mm napa-avaimella kiristettävä Modus.

Onnistuihan se. Kumivasaralla.

Jätkäsaaren Verkkokaupan Outletissa oli eilen yksi Scoop Fatty 2018-fatbike myynnissä 599,00, jos jotain sattuu kiinnostamaan. Värinä Oranssi ja koko XL.

Vakio renkaat SB:ssä alla, mitkä rengaspaineet olisi sopivat, maastoon ja maantieajoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SBIAN Katso viesti
    Vakio renkaat SB:ssä alla, mitkä rengaspaineet olisi sopivat, maastoon ja maantieajoon.
    Maastoon kuskin painosta ja maastosta riippuen 0.4-0.5bar tienoille. Tielle 0.7-0.8bar lienee riittävästi.

Kiitos.............eli normi rengaspaine mittari ei taida riittää tarkuudeksi?

Normi fillaripumppujen mittarit on yleensä läskipaineilla liian epätarkkoja. Suosittelen hommaamaan läskille käypäisemmän pumpun. Itselläni topeakin joeblow fat, johon oon ollu tyytyväinen. Isompi mäntä nopeuttaa pumppaamista, mittarin alue sopii läskiin ja plussaan hyvin.
    Miten niin tyhmä kysymys??

Hei mitkä ja mistä on noi navan päädyt läpiakselille
    Onnistuihan se. Kumivasaralla.

#läskitseikkailee
    Canyon Dude cf 9 Ex
    Canyon Dude Unlimited
    Felt Cruncher 24
    Canyon Endurace al 6.0

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Syncromies Katso viesti
    Hei mitkä ja mistä on noi navan päädyt läpiakselille
    Silverbackiltä joskus ostin suoraan.

Juu...tuli hankittua tuollainen Silverback Fatty ja kävin tuossa heittämässä ekan metsälenkin, säätöä pyörä vaati etuvaihtajan osalta ja tietenkin ajo asenon osalta. Metsälenkillä totesin ajo asennon olevan liian etukeno joten ohjaustanko vaihtui hieman korkeampaan malliin eli 5cm korotuksella olevaan ja kyllä muuttui pyörä aivan toisen laisseksi jaa, nyt on kuin hansaka käteen. Kerrankin satula on heti ostettaessa hyvä siitä pisteet ja kyllä muutenkin vaikuttaisi kelpopeliltä. Kokeilin laittaa ilmaa renkaisiin niin että voi sanoa että ne on nyt kovat niin tuohan rullaa asfaltillakin ihan mallikkaasti mutta maastossa varmaan alhaisemmat paineet on enempi kuin suotavat muuten röykyttää liikaa.

Tuo alkuperäinen ohjaustanko muuten tuntui ruokkivan tuota jyrkää ohjauskulmaan eli paino asettui etupyöränpäälle liikaa etukenon ajoasennon takia ja se aiheutti sen että meno oli hieman tökkivää määrätyissä maaston kohdissa, ohjaustangon korotus auttoi selvästi tuohon ilmiöön vaikka kyllä tuo ohjauskulma saisi loivempi olla sittenkin.

No niin pyörästä on nyt enempi kokemusta ja yksi asia harmittaa, nimittäin se että olisi pitänyt valita joustokeulallinen malli,

Onko kenelläkään tietoa mikä joustokeula tuohon menee heittämällä jos nyt jälkeenpäin hankkii??

Laita - 2° anglesetti.

Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla

Mikäs tuon on, auttaako tärskyissä?? Onko antaa linkkiä tuolle.

https://www.workscomponents.co.uk
    Toi loiventaa keulakulmaa. Ja vastaus kysymykseen. Mun mielestä kyllä. Mulla oli bluton kans toi. Huonona puolena on, että toptube ja reach lyhenee vähän.

Tuo bluto kiinnostaisi enempi mutta mikä malli tähän käy??

Periaatteessa kaikki. 100mm keula lienee lähimpänä alkuperäistä keulaa, mutta tuskin 120mm on myöskään ongelma.

Tarviiko tehdä mitään muutoksi eli samat osat käy mitkä alkuperäisessä keulassa jo on?

Tarviiko tehdä mitään muutoksi eli samat osat käy mitkä alkuperäisessä keulassa jo on?
    2018 tai 2019 fatty? Jos keula on läpiakselilla (näin se käsittääkseni on), niin et tarvitse mitään muuta. No toiseen keulaan kannattaa hankkia ylimääräinen alakooli niin ei tarvitse irrottaa sitä vanhasta, jos aiot käyttää vielä sitä jäykkää keulaakin.

Joo läpiakselilla tuo on...mistä tuon saisi ostaa edullisimmin?

Mites ois kummatkin?

Joo läpiakselilla tuo on...mistä tuon saisi ostaa edullisimmin?
    Fillaritorilla voisi olla otollinen aika kun porukka jäykistää läskejä talveksi .

No niin pyörästä on nyt enempi kokemusta ja yksi asia harmittaa, nimittäin se että olisi pitänyt valita joustokeulallinen malli,

Onko kenelläkään tietoa mikä joustokeula tuohon menee heittämällä jos nyt jälkeenpäin hankkii??
    Kannattaisi myös ainakin edestä vaihtaa se orkkis buldozeri esim surly budiin. Tulee huomattavasti lisää mukavuutta keulaan kun voi ajaa pienemmillä paineilla ja muutenkin muhkumpi kumi.

Jep alkuperäinen rengas alkaa ohjata jos paineen laskee sellaiseksi että se myös joustais mukavasti epätasaisuuksissa. Menee urien mukaan miten tahtoo ja ohjauksesta tulee niin levoton että ei tuu mitään. Niin taas tuli lenkkiä heitettyä ja alkoi tuntua että jospa tuo sittenkin menee tuolla jäykällä huolettomalla keulalla ja kun tosiaan laittaa ainakin renkaan eteen uusiksi. Muuten pyörä tuntuu tosi hyvältä, jousto satulatolppa tuli tilattua sekin auttaa todella paljon.

Fillaritorilla voisi olla otollinen aika kun porukka jäykistää läskejä talveksi .
    Sieltä kannattaa vilkuilla, toiseen taloutemme silverbackiin tuli viime syksynä bluto hommattu tuolta edullisesti. Mutta enpä minä muistanutkaan kuinka surkea keula bluto onkaan kun kaksi kuukautta on tullut ajeltua toisella pyörällä jossa on rockshox pike rc. Aivan järkytys oli lähteä aamulla omalla läskillä liikenteeseen, ei sitten minkään sortin herkkyyttä laisinkaan vaikka keula on saanut huoltoa viimeksi kesäkuussa . No eihän näitä kahta keulaa voi kyllä verrata millään tavalla, mutta kuitekin. Pitäsköhän myydä koko läski pois, noh ei kai nyt sentään. Sillä sitten talvella
    Lakuduunaa muokkasi tätä : 07.11.2018 at 08.56

Kyllähän tuo herkkä oli uutena. Pitäs vissii tehä se 50h huolto että herkistys. Eivaaan jaksa.
    Ei varmaan moni muukaan jaksa ja haarukka menettää hohtonsa.

Ei sillä että bluto mihinkää enduroon ois tarkotettukkaa

Alajalkahuolto on nopea ja liukastaa kivasti kekeä. Racing Brossin stefat laitoin viimeksi ja mututuntumalla keula oli niillä parempi kuin RS:n omilla.
    ...Tosin minä en läskissä kaipaa joustoa kuin isoimpiin töyssyihin
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

Samanlaisia aiheita

1. Canyon Läskipyörät
    By Ski in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3847
    Viimeinen viesti: 29.07.2025, 11.20
  2. Whiten läskipyörät
    By rjrm in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5827
    Viimeinen viesti: 27.06.2024, 15.00
  3. Chargen läskipyörät