DT Swiss CL-etunavan diy-buustaus.
Himpun verran enemmän niskan raapimista vaativa vs. 6-pulttisen vastaava.
Kuvateksteillä yritin selventää kuvien kertomaa.
Toinen vaihtoehto ois jättää jarrulevyn puoli alkuperäiseen kuosiin ja tehdä ei-jarrulevyn puolen päätyholkki 10mm pidemmäksi & rihdata kiekko epäsymmetriseksi, eli siirtää kehä 5mm sivuun alkuperäisestä.
Hylkäsin tämän vaihtoehdon, jos ja kun kiekon tarvii siirtää 100mm haarukkaan ja siinä tuo 5mm "virhe" on jo liikaa varsinkin leveämillä renkailla.
Tällä virityksellä kiekko on 1.5mm sivussa alkuperäisestä linjasta, mutta haitta on enemmänkin kosmeettinen niin en alkanut kehän siirto-operaatioon. https://photos.app.goo.gl/rKCZCR6pXDj5EhCr9
Kirjanmerkit