Edelliseen viestiin viitaten: nuo Gravelkingit on kyllä olleet WTBn tuotteista poiketen tosiaan lapsellisen helppoja asennettavia. Kugelschreiberille puolestaan kiitos kuittauksesta. Jatkan taistelua (=kompressorin lähes päivittäistä käyttöä).
Jatkaen vielä noista mahdollisista haasteista. Olen havainnut, että maastopuolella eli 2,2"-4,8" toimii Stanin peruslitku (mutta myös Joe's no flat ja mitä Orangea näitä nyt on). Mutta sitten kun mennään tuonne cyclo-osastolle, niin olen katsellut jokusen kerran surkeana, kun litku poistuu siinä silmieni alla vailla paikkaavaa vaikutusta. Niinpä olen siirtynyt suosiosta Stanin race-litkuun tuossa 28 mm- 40 mm kokoluokassa. Näin etenkin tappajasepeliefektin aikoihin. Ja vaikka vielä ei ollakaan tuossa vaiheessa, niin eilen sai 38-millinen GravelKingini pahan osuman. Jälleen kerran samalla suoralla Käpylässä, hmmm. Yllättävän kauan pihisi ennen kuin paikkasi. Mutta teki kuitenkin tehtävänsä. Useinhan on syynä se, että neste on on paikkaillut ilman että kuski on huomannut eli että lisänesteelle on muodostunut tarvetta. Niinpä pidänkin nykyään kirjaa kaikista litkutuksista, että milloin on asennettu mihinkin ja mitäkin.
Ydinpointtini on nyt kaiketi se, että tuolla Stans no tubesin race-litkuilla sain myös nuo (minulle) vaikeasti asentuvat WTBt pitämään ilmat sisällään, ja että mitään venttiilintukkeutumisia ta muita ei-toivottuja ilmiöitä en ole havainnut.
Kirjanmerkit