FillariHephaGiantElectrobike
Sivu 69 / 89 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 59 67 68 69 70 71 79 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.041 - 2.070 / 2653

Aihe: XXL

Ainakin hinta/laatu vaikuttaisi speksien mukaan erinomaiselta, geosta en osaa sanoa. Painoa hiilariksi vähän reilusti, johtuneeko keulasta. 1299e vielä klo10 asti.

https://www.xxl.fi/felt-doctrine-6-x...147567_1_style

Einy kummoset osat, sen sijaa melko kummalliset tuotetiedot, mm ”Tuotetiedot:
    - Runkotyyppi: Full suspension mountain bike, unisex”

Tilasin lampun xxl:stä ja noudon viereiseen kauppaan, että ei mee sivusuun jos sattuis loppumaan. Viikko meni ennenku ees ilmottivat että lähetetty ruotsista.. melko asiakaslähtöstä toimintaa kun hyllyssäkin varmaan olisis ollut.

edit: ei mitään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    .. melko asiakaslähtöstä toimintaa kun hyllyssäkin varmaan olisis ollut.
    Siis se on firman vika että päätit tilata verkkokaupasta etkä ostaa siitä viereisestä hyllystä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hitlike Katso viesti
    Siis se on firman vika että päätit tilata verkkokaupasta etkä ostaa siitä viereisestä hyllystä?
    Ei tietenkään. Menojen takia en liikkeeseen oikeen päässyt joten tilasin ettei tarjous mene ohi, kuvitteli että sen voisi suunnilleel heti noutaa niinkuin joka ikisessä muussa kaupassa joissa olen aikaisemmin asioinut vastaavalla tavalla.

Ainahan ne tulee keskusvarastolta jos netistä tilaa. Joka kaupalla. Ainaki niillä joilla semmonen on
    Joillaki saattaa olla "varaa ja nouda" jonka saa suoraa hyllystä

Ja onhan tuo silti pitkä aika ennen kuin varastossa oleva tavara edes pistetään toimitukseen. Samassa ajassa saksan tilaus ois mulla jo kädessä. Mutta pahoittelut, että kritisoin pyhää xxl:ää, ehkä olen tottunut liian hyvään ja ehkä vielä joskus tuotteen saan

Tuli tossa tilattua whiten halpis maasturi ku sai niin pirun halvalla (200€). Arkipyöräksi jolla pääsee talvellaki. Eikä tarvi pelätä narkkareita Keula tossa ainaki on ihan pommi ensi lenkin testin perusteella. Pitää vakavasti harkita jotain muuta siihen. Ei uskalla edes keulia vetää ku kolahtaa ku jousi ponnahtaa. White XC 275 Trainer

-25 % tarjous on taas voimassa ja lisäksi ainakin itselle tuli popup-ikkunaan vielä -10 % kuponki. Thule Lite 1 -kärrylle jäi hintaa 364 € (norm. 539 €). Ehdin jo maanantaina tilaamaan tuolla täydellä hinnalla ja XXL ei tietenkään erotusta hyvitä, joten ensimmäinen tilaus saavuttuaan lähtee saman tien palautuksena takaisin. Vaikean kautta pitää tehdä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lauri_lr Katso viesti
    -25 % tarjous on taas voimassa ja lisäksi ainakin itselle tuli popup-ikkunaan vielä -10 % kuponki. Thule Lite 1 -kärrylle jäi hintaa 364 € (norm. 539 €). Ehdin jo maanantaina tilaamaan tuolla täydellä hinnalla ja XXL ei tietenkään erotusta hyvitä, joten ensimmäinen tilaus saavuttuaan lähtee saman tien palautuksena takaisin. Vaikean kautta pitää tehdä..
    On kyllä hankalaa. Melkein tilaisin suoraan saksasta, vaikkapa bike24.

^Ja 250€ takkiin?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kanuuna Katso viesti
    ^Ja 250€ takkiin?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    No joo, mutta saapahan tilattua helposti ilman kikkailua kotiin.

Eihän xxl:stä kannata mitään ostaa ”täydellä” hinnalla kun joka toinen viikko on kaikki -25% alessa.

Eihän xxl:stä kannata mitään ostaa ”täydellä” hinnalla kun joka toinen viikko on kaikki -25% alessa.
    Ei, mutta -25% ei kannata myöskään ostaa, koska välillä saa extra alennuksia. Alennuskoreistakin voi löytyä vähän käytettyjä bibsejä tosi halvalla. Mieti.

Ymmärrän kyllä täysin minkä stressin nämä erillaiset alennukset aiheuttaa. Sikamaista toimintaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Ei, mutta -25% ei kannata myöskään ostaa, koska välillä saa extra alennuksia. Alennuskoreistakin voi löytyä vähän käytettyjä bibsejä tosi halvalla. Mieti.

Ymmärrän kyllä täysin minkä stressin nämä erillaiset alennukset aiheuttaa. Sikamaista toimintaa.
    Samaahan sitä tapahtuu muuallakin, joskaan yleensä ei näin usein toistuvasti. Tyttärelle ostettiin Askosta kallis sohva, seuraavalla viikolla kaikki -40%. Itse ostin takin Haloselta, viime viikolla samanainen takki hullareilla satasen halvemmalla. Jos näitä ei kestä, ei mitään koskaan kannata ostaa normaalihinnalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lauri_lr Katso viesti
    lisäksi ainakin itselle tuli popup-ikkunaan vielä -10 % kuponki.
    Jooh tuo on aika haastavaa saada esille jos on tietoturva kunnossa
    edgellä sain näkyviin ku odottelin hetken noutopaikka sivulla. Puhas selain johon ei oo asennettu mittää

Aika paljon ostan itse täydelläkin hinnalla koska xxl:n ovh-hinnatkin on useimmiten halvempia kuin muualla (paitsi ulkomaisista nettikaupoista voi löytyä halvemmalla), eli en jokusten kymppien takia jaksa odotella kamppiksia. Ehkä jos olisin ostamassa esmes hirvikivääriä tai sähköpyörää odottelisin varmaan seuraavaa -25% kamppista. Toki pahimmassa tapauksessa joutuisi odottelemaan useamman kuukauden, koska ei noita -25% kaikesta-kamppiksia ole oikeasti kuin pari-kolme kertaa vuoteen.

Olis tosiaan XXL:ssä tarjouksessa kaikki -25% ja siihen päälle vielä 10% ale elikkä sais -32,5% hinnasta pois. Paria täpäriä katsellut, joista Whiteä testannut L-koossa. Miehellä mittaa 182/90, eli tuo L varmaan molemmissa pyörissä olisi sopiva koko.

Ghost SL AMR 4.7 https://www.xxl.fi/ghost-sl-amr-4-7-...145311_1_style

White AM 275 https://www.xxl.fi/white-am-275-inte...43913_1_size_2

Tolla tupla-alennuksella hintaa jää sellaiset 1706e kotiinkuljetettuna, mitä on raati mieltä pyöristä ja kumpaa kannatatte hankkimaan?

Kävin eilen Suomenojan XXL:ssä. Aika hyvän tuntuisten keltaisten ajotakkien telineen hintalapsussa luku 29,90 €. Tuntui liian halvalta, kun takki oli vähän topattu Craftin takki, ei pelkkä nailontakki.

Kysyin kassalta, että onko hinta 29,90 €. Lukulaite sanoi, että 79,90 €. Mentiin katsomaan ja siellä oli 29,90 €:n hintalappu. Myyjä otti lapun pois ja sanoi, että korjataan, mutta minä saan sen lapun hinnalla ja siitä vielä 25 % alennusta.

Joskus onnistuu minultakin!

Miten tuon -10% koodin saa oikein näkyviin? Olen kokeillut IE:llä ja Edgellä pyöriä siellä täällä, mutta ei vaan ilmeisty mitään pop-upia esille.

Pitääkö olla kirjautunut sisälle/tavaroita ostoskorissa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti carp Katso viesti
    Miten tuon -10% koodin saa oikein näkyviin? Olen kokeillut IE:llä ja Edgellä pyöriä siellä täällä, mutta ei vaan ilmeisty mitään pop-upia esille.

Pitääkö olla kirjautunut sisälle/tavaroita ostoskorissa?
    Tuote koriin ja kassalle. Odottele toimitusvalinta sivulla.
    Joku popupin esto saattaa tuon blockata

Tiedä ny kuin halvalla sain,-25% oli tarjous. Kuiten tarvista oli ja aina noille kalsareille käyttöä löytyy. Toki mitään kokemusta Nikwaxin tuotteista ole mutta tuossahan ens viikolla olen pikkasen viisaampi. 53€ paketti.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Pakko niitä -25-% aika usein olla kun olen neljä kertaa tässä muutaman kk aikana asioinut ja joka kerta on muistaakseni se ale ollut

https://www.xxl.fi/white-gx-lite-18-...Winterbike+2.0

Siitä perusmankelia talveksi

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

Pakko niitä -25-% aika usein olla kun olen neljä kertaa tässä muutaman kk aikana asioinut ja joka kerta on muistaakseni se ale ollut
    Se olis taas tommone once in a year -25% alet

Ai on? Heittäisitkö alekoodia, olis vähän jotain tarvetta.

Arvasin itse, eka kirjain m ja viimeinen 5. Tai numerohan toi on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pexxi Katso viesti
    Arvasin itse, eka kirjain m ja viimeinen 5. Tai numerohan toi on.
    Ja ekalla oikein, kiitti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sampo12 Katso viesti
    https://www.xxl.fi/white-gx-lite-18-...Winterbike+2.0

Siitä perusmankelia talveksi

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
    Onpa halpa. Onneksi en huomannut kun kävin paikallisessa ja heräteostoksena tarttui vaelluskengät. Pitäs varmaan ajaa kauhean kovaa kippurasarvisella ja sit tulis hiki.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •