Vaihdettu kiekot ja satula:
![]()
Vaihdettu kiekot ja satula:
![]()
Canyon Ultimate 7,9 k / GT Grade 24,7 k / Cannondale Quick 4,0 k / Ridley X-Fire 48 k (Myydyt: 44 k)
Reilu 15000 km takana ja lisää tulee.![]()
Tässä nykyinen kalusto:
Maantielle SLR01, kakkoskiekkoina Cosmicit tubelessina ja kolmosina D-A:n matalat avot:
XCO/XCM FS01, muutamat identtiset kiekot:
Treenicrossari SRM:llä:
Kisacrossarit, 9 parii tuubikiekkoja ja kolmet avot:
Trialiin todellinen harvinaisuus ja pala suomalaista pyöräilyhistoriaa. Kingin takanapa ja Maguran jarrut:
Pumpträckille pikkupyörä:
Treenicrossari rospuuttokeleille, kuvasta poiketen täyspitkät lokarit kiinni ja kakkoskiekkoina Eastonin korkeaprofiiliset EC90 avot:
Enskahenkiseen ajeluun Foxy XR Carbon, kuvasta poiketen Notubesin kiekoilla:
Lisäksi löytyy myös Intensen BMX joka on ollut projektiasteella jo muutaman vuoden...
https://www.instagram.com/xtranza/
^ taisin sanoa "lol" ääneen... hieno kokoelma!
Ei oo, kisapyörässä turhaa painoa, eikä oo mitään hyötyä kun kisoissa rullataan paljon vapaalla, juostaan jne, joten keskiwatit ja NP:kin voi jäädä aika alhaiseksi, eikä täten kuvaa millään muotoa sitä todellista rasitusta. Jos jostain syystä haluu kuitenkin kisata tehomittarin kanssa, niin sitten otan ajoon ton mustan enempi treenihommiin tarkoitetun ihan samanlaisen bmc:n ajoon, missä on SRM:n kammet. Lisäksi on vähän epäselvää et osaako datan tallentava mittari ottaa huomioon sen et tehomittari saattaisi vaihtua kesken suorituksen, jos joutuu vaihtelemaan pyörää kisan aikana kerran, kaksi tai useammin..![]()
https://www.instagram.com/xtranza/
Vanha ratsu, uus setuppi. Xc pyöriä on varasto puolillaan niin piti yhestä Konasta (Kula Deluxe) työstää monstercross.
Lähetetty Mobira Citymanista Tapatalkilla
Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!
Minä en ymmärrä gyglön grossista yhtään mitään, mutta mihin siinä tarvitsee 12 paria kiekkoja?
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Näin syksyksi oli hyvä hetki päivittää krossikalustoa. Lopulta päädyin On-Onen titaaniseen Pickenflickiin. Alla vielä lista komponenteista:
Runko: On-One Pickenflick (L-koko)
Voimansiirto/hydr. jarrut: Sram Force 1x (42-11/42)
Kiekot: Mavic Allroad Elite UST
Renkaat: Vittoria Terreno Wet 33mm (tubeless)
Putkiosat: Enve
Tankonauha: Zipp Service Course CX
Satula: Fi'zik Antares R3
Polkimet: Shimano Deore XT M8000
![]()
Aihetta sivuten pari albumia heidän pyöriensä kuvista.
Transcontinental race 2018 https://www.flickr.com/photos/mkpaa/...57696768132560
Silk road mountain race 2018 https://www.flickr.com/photos/mkpaa/...57672538137147
Bonuksena vielä muutama Ruskasta https://www.flickr.com/photos/mkpaa/...57696766334240
Tuo alapuolinen pullokiinnitys varsinkin rouhealla kelillä on aina
aiheuttanut ihmetystä; koko on pieni, sijainti kehno.
Sääntöpoliittinen seikka, juomat näkösällä? Kiitos ja anteeksi.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Monet pitävät alla esim. työkaluja tai jotain muuta pullossa säilytettävää. Alapulloa voi käyttää esimerkiksi ylhäällä olevien täyttämiseen niin korkin/pullon likaisuus ei haittaa ainakaan niin paljon kuin yleensä. Silloin se tietysti ei ole niin nopea käyttää. Mutta esimerkiksi SRMR:ssä sitä olisi voinut käyttää ruuanlaittoveden kuljettamiseen.
^Öljypullo takahaarukassa! (ylimmässä kuvassa)![]()
epäasiallinen maastopyöräilijä
https://www.instagram.com/xtranza/
Colnago ja tanwallit ne yhteen sopii...![]()
Ehdottomasti! Korostavat toistensa hyviä puolianoiin niin kuin esteettisesti. Samoin tankonauhan punainen tuo täsmälleen oikean määrän väriä kokonaisuuteen ja sävykin on oikea.
Mutta, mutta. Onhan tuo lokasuoja/asssaver-viritys lennokkaan näköinen ja onhan se sentään valkoinen eikä musta ja jos se toimii, niin...mutta silti. Hirvitys mikä hirvitys. Joku X-Blade olisi varmaan riittävän hyvä mutta esteettisesti sittenkin parempi ratkaisu. Tai rehellisesti täyspitkä lokari vaikka vain taakse.
Kiitoksia, mutta tietäisitpä kuovipolku vaan kuinka rujon näköinen viritys tuo on. Itse sen jostain jämä muovin palasta leikkelin, täysin epäsymmetrinen ja maalarinteipillä korjattu. Toisesta pyörästä on tarkoitus tulla ihan oikea lokari pyörä siihen asti tuo saa olla kun kerran toimii.
Fucked up and ready to die.
Sattu vielä olemaan hyviä kelejä ajaa maantiellä, piti nauttia tästä "budjetti" superpyörästä. Eka postaus btw
![]()
Koska jokaisella kunnon kommunistilla tulee olla yksi Surly, yritän puhaltaa uutta eloa omaani. Tanko oli ennen suora, mutta nyt Ritcheyn soratiemalli, ja renkaat vastaavasti 40 mm G-One. Koska napa on Alfine, kahvoiksi tuli Microshift Inter 8 -- nuo tuntuvat muuten yllättävän hyviltä. Paino 11,3 kg, eli paljon.
![]()
Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet
Tykkään! Mistä noita kahvoja saa hankkia? Olis Alfine napa näet ylimääräisenä...
Mä tilasin tuolta. EU-alueelta en löytänyt, eli postit ja tullit tulee päälle, ja ei oo varsinaisesti halpaa. SJS Cycles myy 11-pykäläiselle Alfinelle kahvoja, ja kysymällä varmaan saisi 8-kahvatkin.
Se on toi, ja ihan mukavalta tuntuu. Yläosa on tosi tasainen, reach lyhyt ja dropit leviää aika paljon.
Kammet on hyvin vanhat Stronglightin maantiekammet, vielä vanhemmassa Record-nelikanttikeskiössä.
Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet
Kaikille tasapuolisesti hyviä huomenia!
![]()
Kirjanmerkit