Kuovihan se. Täytyy sanoa että hyvin pidit pokkasi etkä paljastanut millä asialla olitJos en olisi tunnistanut mies-ja-pyörä-yhdistelmää, olisi ehkä voinut mennä täydestä
(Mehän olemme tavanneet aiemminkin, joulukuussa Ympyrätalon nurkalla, jos sanonta sallitaan; rastina oli silloin Hannu Sirenin "Symboli" ja minä olin tullut - ihan suotta, kuten siinä kävi ilmi - ottamaan uuden, vähän helpomman rastikuvan.)
Jos rasti löytyi Kotkatie 6:n päädystä, ajoin tarkoituksella ohi - mutta jos se löytyi muualta, niin sitten ajoin ohi ihan silkkaa hoksaamattomuuttani. (Ei minulla ollut muuta ideaa kuin että hain taloa jonka päädyssä voisi olla kellarin tai vastaavan ovi, pieni lippa sen yllä ja vieressä kaide ja istutuksia.)
Vielä yksi pyöräilevä patsasbongari oli muuten kuvaamassa kappelin luona. Voi olla että karakalliolaisille tulee meistä pieni riesa...

mutta vähän oli tutun oloinen.
Jos en olisi tunnistanut mies-ja-pyörä-yhdistelmää, olisi ehkä voinut mennä täydestä
(Mehän olemme tavanneet aiemminkin, joulukuussa Ympyrätalon nurkalla, jos sanonta sallitaan; rastina oli silloin Hannu Sirenin "Symboli" ja minä olin tullut - ihan suotta, kuten siinä kävi ilmi - ottamaan uuden, vähän helpomman rastikuvan.)
Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit