Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rebatsuikkeli Katso viesti
Nyt 1,5vk ja noin 8h Dude 8.0 ajaneena täytyy sanoa että kyllä on hauska peli. Menee hienosti joka paikassa. NX Eagle toimii ihan hyvin, vähän vaijeria olen kiristellyt. Jarrut tuli koeajettua eilen todenteolla Fiskarssin maastoissa, kyllä ne kelvolliset on! En ainakaan itse niitä huonoiksi sanoisi. Pyörä on vastannut ja jopa ylittänyt omat odotukset, luulin että entinen plussani on hauska mutta tämä vasta onkin

Toimituksesta täytyy sanoa että tilasin pyörän 20.9 ja se oli kotiovellani 26.9 eli meni erittäin hyvin!

Ainut ''kämmi'' pyörässäni oli se, että siinä oli 4'' renkaat 4,8'' sijaan! Soitto aspaan ja sain mukisematta 4,8 SS JJ renkaat + saan pitää nykyiset. Hyvää palvelua.
No himskatti, oma on kans tuolla 4.0 renkailla - ja MUISTELIN - että sen PITI olla 4.8". Mutta, nyt kun kävin sivua katsomassa, niin speksi sanoo 4.0 - onko tuo nyt muuttunut yllättäen?

https://www.canyon.com/en-fi/mtb/dud...8-0-trail.html

En tiedä löytyiskö joku systeemi, jolla näkisi MITÄ tuolla sivulla oikeasti luki kun tilasin sen. Nyt jäin vähän miettimään, että muistinko tosiaan väärin vai en. Nyt jos sanot noin, niin tuntuu että muisti pelasi itsellä oikein ja Canyon on nyt vaihtanut speksiä lennosta?

Mutta pyörä on vastannut odotuksia, olen tosin ehtinyt ajaa vasta yhden reissun - ketjut tuntuu rutisevan välillä, kun on ääripäät käytössä. Jarrut on minusta ihan hyvät, kyllä sillä ne pyörät lukkoon saa. Mutta pitää ajella enempi, että kunnolla näkee. Mutta tähän mennessä on hymy riittänyt. Joskin onhan toi maastopyöräily paljon raskaampaa kuin asfaltilla ajo.