Tässäpä uusi.

Tässäpä uusi.

Koitan seuraavissa laittaa rasteja näihin ja muihin aukkopaikkoihin. Niissä ei ilmeisesti juuri ajeta, joten selkeämpikin kuva on sopivan haastava.
Uusi rasti tuttu mesta, mutta en nyt ihan heti ole lähdössä
 Veteraani

Veteraani

Jos k̶e̶v̶y̶t̶ ̶v̶i̶ toverillinen huumori sallitaan - ja onhan se sallittava- niin tuskin pääkaupunkiseudulta löytyy ainuttakaan kuvarastipyöräilijää joka ei tietäisi mistä Espoossa löytyy maailmanmestariraidoin somistettu ikkunarivi. Eli joskus on vain niin että se mitä kuvarasteissa haetaan ja vaaditaan ei ole rastin tunnistaminen vaan sinne ajaminen. Toista ei ole ilman toista!
Kuva kertoo. Hph saattoi minut noloon tilanteeseen .. olenhan käynyt tuolla sisälläkin ja minulla on jopa lahjakortti sinne
mille pitäisi käyttöä keksiä. Menin muuten eilen muutaman sadan metrin päästä. Jos liikkeen työntekijät rasteilisivat olisi
niillä ollut minuakin lyhyempi matka. Sää olisi saattanut houkutellut naapurissa sijaitsevaan megajättiin
herätesadevaateostoksille. Kuovin ja Jaskan juttujen perusteella tästä olisi pitänyt saada palkinto.

Uusi, tanko vaihtunut matkalla

Vanhassa Haukilahen hiekkakentän urbaani pääty. Rasti 1222.
Uudessa halennu kivi

Veteraani

Veteraani

Jaaha, aikaikkuna josta olisi pitänyt ehtiä oli tällä kertaa 69 minuuttia. Sillä lailla. Ei poijjaat. Mun täytyy ilmeisesti jatkossa ruveta ajamaan jonkinlaista päivytysympyrää, jos aion Espoon kuvarasteissa yhtään pärjätä.
PS Ei nyt sentään. Aina on hauskaa kun yllättää itsensä tunnistamalla rastin helposti - ja sitten vasta hauskaa onkin kun ei tunnista ollenkaan, mutta löytää silti
Uutta rastia voi etsiä aukkopaikalta.
Nii-i, on mulla visio missä tuo vois olla. Luultavasti ajelen tuosta ohi usein, niinku toissapäivänä Hannusjärvelle. Mut ei kuitenkaan ihan saletissa tää tunne.
Ei ehkä ollu Karhusaaren, Westendin, EKP:n Olarin risteyksen eikä Iivisniemen kallioilla. Lausunnolle ei kuitenkaan anneta takuuta kun 1W spottiotsalampputuikulla ei ehkä nähnyt ohimennessä kun siirtymärenkulatkin aika liukkaat. Aukkopaikoista tiiä mittää ..no huomenna varmaan viisaampi
Tossa ei ollu.. aika suoraviivasesti mä noi mestat kurkkasin kaupungista espooseen siirtymän ohella ettei nyt ihan varma voi olla mistään
Edit. olis tietty voinu käydä siinä seuraavallakin kalliolla

Kivi jossakin länsireunalla 1223. rasti
Uusi

Täytyy sanoa, että erinomainen uusi rastikuva, vihjeitä löytyy vaikka kuinka. Ja hieno pyöräHarmi, että täällä on ollut jälkikasvua vatsa kunnolla sekaisin ja perheen muu aikuisväestö toisella paikkakunnalla. Eilinen upea rastisää meni ohi lähinnä jätevedenpuhdistamoa muistuttavassa tuoksussa sisätiloissa. Tai enhän minä tiedä miltä sellaisessa haisee, mutta kuvittelen
P.S. Mikä härpäke tuossa tangossa on? Näyttää sanomalehdeltä
Kävin vaan varmistamassa ettei tuo tämä ole
Niin arvelinkin. Noh, ajelen tästä Pirttimäen kahvien kautta Vantaalaan.
Vermonniityn uudella sillalla oli toinenkin kuvaaja (ei rastilla) ja joku ukko ihmettelemässä, miksi kaikki kuvaa tota siltaa. Seuraavalla ollaan vanhan oikaisutien ja tosi vanhan tien välissä.
Grännäsinniitty Viherlaaksossa Turuntien vanhan ja uuden linjauksen välissä. 1225. rasti
Uusi

Edellinen oli Kellonummesta. Seuraava piti viedä järvimaisemaan merenrantaan, mutta vesielementti tuli vastaan jo puolimatkassa.
Pylöris muokkasi tätä : 03.10.2018 at 00.57 Syy: tekstit
Tuosta ajettiin lenkillä ohi pari viikkoa sitten. Tyylikäs tuo tolppa keskellä asfalttia.
 Veteraani

Veteraani

Kiipeä puuhun pyörinesi, Pylöris, ja jää flättipolkimestasi roikkumaan
Kuvittelin että sääennusteen saderiski ja viimeistään lännestä lähestyvä harmaa massa olisi pitänyt opportunistiset haaskat poissa, mutta ei...
Kirjanmerkit