Elokuun illat on aikas <3
![]()
Elokuun illat on aikas <3
![]()
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
^ siirtyny dude kuskiksi?
Vkloppuna saanee jo oikeeta fiilistelykuvaa metsähallituksen puolelta, nyt mennään tällä🤣
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
^Onko parempi kantavuus esim. suolla ajaessa kun on tuplapyörät?
Molempi parempi![]()
Leikkimielinen pitkänmatkan mtb-reittien etsintä on vaiheessa Turku-Rauma-Pori... näinkin mahtavaa paikkaa löytyy. Risulaavu Laitilassa.
Soon kesä ny...
Luonnollisesti paljon myös metsäteitä, mutta kyllä tällaista kehtoo ajella vaikkei ole oikeata hiekkatiepyörää?
![]()
Syksyn tuntua jo...
![]()
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Lähipolkutestailua uusilla kiekoilla ja renkailla. Tulipa siitä jyrän tuntuinen 29+ jälkeen
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
mni muokkasi tätä : 10.09.2018 at 18.18
Alkaa olla Dude sisäänajettu. Vajaat 400 km tullut lyllerrettyä. Hissitolpan laitoin, kun on niin sellaisen kanssa tottunut menemään. Eturengas on myös vaihtunut Budiin. Olenpa vähän yllättynyt ollut, miten hauskaa täysjäykällä on kesälläkin ajella. Ens keväänä varmaan laitan kesäksi joustokeulan, mutta talvet tulee kyllä mentyä tällä paketilla.
Syksyä alkaa pukkaamaan. Lumia odotellessa..
![]()
Fiilikset katossa kun ajoin läskillä metsään ja poimin elämäni ensimmäisen kurttusienen*:
*niille, joita asia saattaa kiinnostaa: toi vähän aivojen näköinen köntti kuvan keskellä![]()
Kugelschreiber muokkasi tätä : 10.09.2018 at 08.38
I[IMG] Suo, pyörä ja ukko.....
![]()
„Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)
Perjantaina saapui Dude ja tulihan sitä viikonloppuna ajeltua, ohessa sunnuntailta pätkää.
![]()
^ Sait näköjään vielä myöhemmin ajoon -18 vuoden mallin kuin minä. Onnea uudelle pyörälle!
Thx, joo olisikohan ollut viimeinen(?), ei ainakaan näyttänyt enää olevan tarjolla. Hyvältä peliltä vaikuttaa parin lenkin perusteella. 👍
by Optiflow, on Flickr
To boldly go where no fatbike has gone before...
Lisää ajettavaa löytyy kun veden pinta laskee paikallisessa vesistössä.
. . . Join the fat side of the force . . .
„Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)
Hangossa
Leiri oli suunnilleen puolessa välissä dyyniä (rannalta metsään), taustalla meri (eihän se mun kännykyvassa näy).
Kuva Mikon kamerasta.
Komeet maisemat! Suosittelen käymään samalla reissulla pidemmälläkin Norjan puolella, esim Skibotn. Lähtee sieltä kirkon ja asutuksen takaa hieno (lue: raskas) reitti.
Olettaen, että kyseessä kolmenvaltakunnanraja![]()
Kirjanmerkit