Ei aivan suoraan koske meikäläistä koska ajan Transun 29-Transamilla joka enemmän trailipyörä. Keulassa on joustoa 140 mm. Ajelen lähimaastoissa kaikilla peruspoluilla, satunnaisesti Malminkartanon helpommilla dh-radoilla ja on tuolla Tahkokin kierretty. Kelloa vastaan en aja.
Pidemmän keulan tarjoama hauskuus alaspäin ajaessa kompensoi omassa käytössäni tasaisemmilla reiteillä ja ylöspäin kiivetessä ilmenevän tehohävikin.
En näe mitään syytä miksei tuollainen rouheampi jäykkäperä hoitaisi kaikkea samankaltaista. Pyörähän on kuitenkin aina jonkinlainen kompromissi, etenemistehokkuus tasamaalla ja kyky luukuttaa vauhdilla möykkyiseen alamäkeen sijaitsevat vastakkaisissa päissä. Kukin valitsee itselleen sopivan vaihtoehdon jostain tuon janan varrelta.









Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit