GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 18 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 16 17 18 19 20 28 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 511 - 540 / 903

Aihe: Thulen pyörätelineet

  1. #511
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    N=6695060.441, E=394280.279
    Viestit
    2.192
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Needleman Katso viesti
    Tuon pyörän akseliväli on 1265mm mutta oman tulevan pyörän on vielä pidempin 1277mm
    Ok, nyt oon nähny ison pyörän thnx
    Mun konkelin akseliväli on 1150mm joten uskoisin että sun pyörä mahtuu tuohon velocompaktiin.
    -Usot sie jot myö uitiin?

  2. #512
    Liittynyt
    03/2018
    Viestit
    251
    Mitä mieltä olette näistä 2-3 maasturia varten?

    Hinta edullinen


    Thule 9708 HangOn 4 Bike Towball Carrier AW17


    http://www.chainreactioncycles.com/f.../rp-prod165295

    130 € ilmainen posti ja 4 pyörää saa kiinni, käytännössä varmaan 3 maasturia. Saako hiilikuntorunkoita pistää tommoiseen kiinni? (maasturi)

    Seuraava vaihtoehto olisi sitten paljon kalliimpi, Thule Easyfold 3 XT joka maksaa 650 €

    https://www.bike-discount.de/en/buy/...ke-rack-581972

  3. #513
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.324

    Thulen pyörätelineet

    HangOn sopii minusta vaan satunnaiseen käyttöön ja lyhyille matkoille. Tuuli (ajoviima) kääntää telinettä, pyörät kolisee keskenään ja vielä heiluvat tuossa.

    On kai tuohon hinnaltaan noiden väliin tulevia telineitä, eikös ne perustason kippaavat laiturimallisetkin maksa alle 300 Suomesta.

  4. #514
    Liittynyt
    03/2018
    Viestit
    251
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    HangOn sopii minusta vaan satunnaiseen käyttöön ja lyhyille matkoille. Tuuli (ajoviima) kääntää telinettä, pyörät kolisee keskenään ja vielä heiluvat tuossa.

    On kai tuohon hinnaltaan noiden väliin tulevia telineitä, eikös ne perustason kippaavat laiturimallisetkin maksa alle 300 Suomesta.
    Velocompactiin ja niihin edullisiin mitä katsoin ei oikein noi maasturit mahdu ja sanovat suoraan ettei boost/27.5+/29 maastureille.

  5. #515
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    Kyllä EuroRideen ja RideOniin maasturit sopii...
    Holokki auki ku H. Moilane.

  6. #516
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Kyllä EuroRideen ja RideOniin maasturit sopii...
    Sopii, kolmen pyörän Euroridellä kulkee pari läskipyörää hyvin. Läskin lisäksi kaksi 20-24" pyörää olen onnistunut sovittamaan telineeseen yhtä aikaa. Vaati parin polkimen irrottamista.

  7. #517
    Liittynyt
    03/2018
    Viestit
    251
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Kyllä EuroRideen ja RideOniin maasturit sopii...
    Ok, noi väittää toista.


    • Stable frame holders for frames up to 70mm (Not suitable for Boost / 27.5"+ / 29" MTB's!)


    https://www.bike-discount.de/en/buy/...ke-rack-328231

  8. #518
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    N=6695060.441, E=394280.279
    Viestit
    2.192
    Eikaissiinä, uskotaan kun kerran niin kirjoitetaan. Mä oon väärinkuljettanut kahta boostplusfillaria ja aion jatkaa vankilatuomion uhallakin väärinkuljettamista
    Nyt on mullakin vitsit vähissä...jos ei onnistu millään telineellä niin ainahan voi kysyä vaikka naapurilta tai työkaverilta kuljetusapua? Matkahuolto?
    -Usot sie jot myö uitiin?

  9. #519
    Liittynyt
    06/2012
    Paikkakunta
    Satakunta
    Viestit
    213
    Itsellä Thulen Euroclassic G6. Kokeilin ensin jotain kapeampaa mallia mutta kun pari kertaa piti 3 enduropyörää kyytiin sovitella niin huomasin kaipaavani leveyssuunnassa hieman pelivaraa pyörien liikutteluun. G6:n 137cm helpottaa tetriksen pelaamista kummasti, tosin 3:n fillarin kanssa kannattaa lastauspaikalle varata mukaan jotain pehmustemateriaalia pyörien väliin. Taidettu tuokin suunnitella ennen Boost-aikaa..

  10. #520
    Tuli hommattua Thulen ClipOn 9104 pyöräteline. https://www.thule.com/fi-fi/fi/bike-rack/trunk-bike-racks/thule-clipon-3-9104-_-910401

    Tuntuu, että on aika hankala saada teline pois autosta. Varsinkin yläkoukut, jotka tulee takaluukun yläosaan ei meinaa millään lähteä pois sieltä välistä. Lisäksi takapyyhkijä ei mahdu pyyhkimään. Ikävää, kun autossa on automaattinen pyyhintä, kun laittaa pakin päälle. Täytyy katsoa, jos sen sais jostain pois päältä.

    Onko joku kehitellyt alakoukkuihin jotakin pehmentävää suojaa ettei naarmuta autoa? Mukana tulleet kumisuojat meni heti ryttyyn kun laitoin telineen ensimmäisen kerran kiinni.

  11. #521
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lukija5 Katso viesti
    Ok, noi väittää toista.
    Thulen omat sivut ei mainitse asiasta mitään.
    Holokki auki ku H. Moilane.

  12. #522
    Liittynyt
    03/2018
    Viestit
    251
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Thulen omat sivut ei mainitse asiasta mitään.

    Arvosteluista:

    Hi everyone, About the product: NOT FOR 29ers MTB Bought this for a 29er specialized enduro pro, which fits all the technical specs mentioned on Bikediscount product page. From 1000 kms on highway at moderate speed, each plastic wheel handler broke up, one after the other. About dealing the issue: Bike discount took 6 month to suggest a solution with Thule, which is unfortunately not a proper one. They recommend to replace the plastic parts... Great chances to see them breaking again. To conclude: the Thule Euro Ride 940 do not fit modern mountain bikes (what is not said into the description). Good for road/ city/ kids bikes I assume. Please note that I am not a professional angry man (happiness is a much more funny way). I usually enjoyed bikediscount and Thule products. A missing information on the product page, plus 6 month of "not my job award" brought this awkward situation. ... and a loss of 211 euros.
    Vain 105 cm leveä.

  13. #523
    Liittynyt
    03/2018
    Viestit
    251
    Nyt olisi 2 vaihtoehtoa finaalissa, kolmelle pyörälle:

    123 cm leveä ja menee pienempään tilaan säilytyksessä:

    https://www.bike-discount.de/en/buy/...ke-rack-581972


    135 cm leveä ja 1300mm wheelbasen pyörä (esim pole machine) menevät tähän hyvin:

    https://www.bike-discount.de/en/buy/...ke-rack-688714


    Kumpikohan näistä on uudempi tai parempi malli?

  14. #524
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Nonni nyt on päässy itekki seuraamaan löpön kulutusta ja noin 1.2-1.5L nostaa kulutusta läskipyörä katolla.
    Paljonkos peräkoukkutelineet nostaa?
    Toki riippuu vähän autostaki

  15. #525
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    190
    ^ Kesällä oli ajellessa katolla tyhjät kattotelineet ja koukussa 2x pyöriä. Muistelen että nosti kulutusta ehkäpä 0,4-0,5l. Autona perus perhefarkku 1,6 bensa koneella.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys

  16. #526
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.161
    Tekniikan Maailma mittasi kulutuksia numerossa 13/2014. Yetissä 1,2 l bensakoneella kaksi pyörää katolla kulutus nousi nopeudella 60 km/h 1,1 l, 80 km/h 1,4 l, 100 km/h 2 l ja 120 km/h 4,1 l.

    Audi A4 2-litran bensakoneella testattiin kahdella pyörällä koukkutelineessä. Siinä kulutus kasvoi noilla nopeuksilla 0,2 l, 0,4 l, 1,0 l ja 1,6 l.

    Voi kuvitella, että kun Yeti on korkea auto ja siinä on pieni bensakone, lisäkuorma nostaa kulutusta enemmän kuin esim. ko. Audissa. Suuruusluokat silti varmaan tuosta selviää riittävällä tarkkuudella. Ja kun itse ajelee tankkausvälillä osan matkasta kaupungissa 30-50 km/h, se tietysti vähentää kulutuksen kasvua noihin maantienopeuksiin verrattuna.

    Itse olen moottoritielläkin rajoittanut ajonopeudet kattotelineillä sataseen ja se vaikuttaa noiden mittaustulosten perusteella perustellulta ratkaisulta.

  17. #527
    F. Kotlerburg Guest
    Varmaan riippuu kuinka paljon pyörät tulee "ulos" vetokoukkutelineessä eli kuinka leveä auto on. Omassa kahden litran maailmaa tuhoavassa bensakinnerissä Velospace 918 koukussa menee n. 0.5l/100km enemmän yhdellä ja 0.8l/100km kahdella läskipyörällä maantieajossa.

  18. #528
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.161
    Varmaan sekin vaikuttaa. Eniten kuitenkin se, että pyörät auton perässä sotkee ilmavirtauksen ja tuloksena on auton vauhtia jarruttavaa imua.

  19. #529
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Nonni nyt on päässy itekki seuraamaan löpön kulutusta ja noin 1.2-1.5L nostaa kulutusta läskipyörä katolla.
    Nojaa ehkäpä laskin väärin ku autoa hakiassa mittari näytti vähän liian pieniä lukemia. 100km/h tulin nyt 200km ja kulutus oli 5.9l/100km ja ylläksellä kävin pyörän kans niin se oli 6.7l/100km samalla nopeudella eli karvasenverran alle litran syöpi.
    Puottamalla nopeuden 80km/h varmasti kavenis ero

  20. #530
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.161
    Googlemapsin mukaan Rovaniemeltä Ylläkselle on n. 200 km ja aikaa kuluu n. 2 h 20 min. Jos siis rajoituksia noudatit, keskinopeus on 86 km/h, ei 100 km/h.

  21. #531
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    lähinnä sitä meinasin että nopeuten pietin vakionopeuden säätimellä satasessa että olis mahollisemman tasasta menoa. Toki siinä hidastuksia sattuu matkan varrelle

  22. #532
    XXL:ssä näyttäis olevan Thulen vehkeet -20 % alennuksessa 23.9. saakka. Mahtaiskohan jokin niistä soveltua myös sähköpyörän kuljetukseen? Plussaa olisi jos saisi kaksi pyörää samaan telineeseen.

  23. #533
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.616
    Vaikea sanoa, kun et kerro mikä sähkis ja montako kyseessä. Eihän sähköpyörä tuo lisää muuta kuin sen painon. Jos nyt vaikka katsoo tätä:
    https://xxl.fi/thule-velocompact-3-7...146293_1_style

    niin siihen painon puolesta menisi parit sähköpyörät ja yksi kevyt normipyörä. Katolle en kyllä sähköpyöriä välttämättä lähtisi laittamaan, mutta voimistahan se on kiinni, jos jaksaa nostaa. Max. kattokuormathan taitaa autosta riippuen olla siinä 100 kg luokkaa.

  24. #534
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Porvoo
    Viestit
    61
    Mitä eroa on Proriden malleilla 591 ja 598? Ensin mainittu taitaa olla vanhempi versio, koska sitä ei Thulen sivuilta enää löydy, mutta Motonetistä sellaisen saisi satasella.

  25. #535
    F. Kotlerburg Guest
    598:iin on olemassa valmiit fatbike-adapterit. Saa kyllä 591:een kun näyttää vähän puukkoa. 598:n kouran muotoilua on parannettu, että pyörää ei ole ihan niin helppo siitä varastaa kuin 591:stä. XXL:stä saa satasella tuon uudemmankin. https://www.xxl.fi/thule-proride-598...118806_1_style

  26. #536
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Porvoo
    Viestit
    61
    Kiitos selventämisestä. XXL:n hinta oli tiedossa, mutta ennemmin kantaisin rahani paikalliselle myyjälle. Ehkä katselen hetken, josko lähistöltä löytyisi käytettynä teline, niitä kun näyttää liikkuvan 40-70 euron hintaan.

  27. #537
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    427
    Onkos tuo Proride 598 nyt suositelluin katotteline hiilarirungoille? Se houkuttaa kun kiekot kulkisi kyydissä toisin kuin Outride 561:ssä. Kulkeeko 598:n kanssa aerovanteet (50-80mm syvät) vai pitääkö laittaa normivanteet kuljetuksen ajaksi ja aerovanteet autoon sisälle? Tarvetta on siis tri- tai maantiepyörää kuljetella.

  28. #538
    Liittynyt
    03/2001
    Paikkakunta
    koti?
    Viestit
    7.468
    561 ja etukiekolle tämä USA:sta:
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

  29. #539
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ranttis Katso viesti
    Onkos tuo Proride 598 nyt suositelluin katotteline hiilarirungoille? Se houkuttaa kun kiekot kulkisi kyydissä toisin kuin Outride 561:ssä. Kulkeeko 598:n kanssa aerovanteet (50-80mm syvät) vai pitääkö laittaa normivanteet kuljetuksen ajaksi ja aerovanteet autoon sisälle? Tarvetta on siis tri- tai maantiepyörää kuljetella.
    Miten olisi UpRide? Omaa hiilikuitupyörää kuskailin sillä kesän ja hyvin pelaa eikä kiekkoja tarvitse irroittaa, että runkokontaktin välttää.

  30. #540
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    427
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Miten olisi UpRide? Omaa hiilikuitupyörää kuskailin sillä kesän ja hyvin pelaa eikä kiekkoja tarvitse irroittaa, että runkokontaktin välttää.
    Mitähän hiilarivanteet tuumaa tuosta kun tuki sivuheiluntaan otetaan etuvanteesta?

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •