Lainaus Alkujaan tämän lähetti ///Jone Katso viesti
Levo Turbo FSR:llä (2018) takana nyt ajotietokoneen mukaan 850km. Yhä tää hauskuttaa kun porskuttaa ylämäkiä avustukset päällä, taikka möyrii kallioilla. Jarrut eivät tosiaan ole mitkään hyvät, vaikka pelanneet ovatkin. Moottorissa on sellainen vika taikka ominaisuus, että ei katkaise aina vetoa välittömästi polkemisen loputtua. Tämä ei ole sinällään haitannut, mutta vaikeuttaa hieman vaihtamisen rytmitystä, koska toisinaan heittää isompaa sisään ja veto säilyykin yhä päällä, joilloin voimansiirto päästää oman mielipiteen vaihdosta - pienen pamauksen. Talveksi pitäisi katsella jotain piikikkäämpää rengasta ja maastoajoa silmällä pitäen hissitolppa saisi olla jo vakiona.
Minulla sama efekti tuon jatkuva vedon kanssa. Ajattelin sen johtuvan Blevo softasta, ei sitten varmaan? Tosiaan siinä softan tehopalkissa huomaa avustuksen jakuvan hieman polkemisen lopettamise jälkeen. Polkijan tehonkäyttö näkyy hyvin reali-ajassa.