ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 17 / 31 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 15 16 17 18 19 27 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 481 - 510 / 903

Aihe: Thulen pyörätelineet

  1. #481
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    665
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Optiflow Katso viesti
    Tälläisellä Thulen 918, https://www.polarautovaruste.com/p14...oralle-fi.html , telineellä tehty kaksi Lapin reissua, pyörät peitettynä Motonetin skootterin tms. suojapeitteellä. Peite ei kestä kuin yhden reissun... Tuo OnOnen normaali Fatty mahtui pituuden puolesta just orkkis remmeillä kiinnitettäväksi, Baby Fatty ei tehnyt tiukkaakaan. Nykyinen Pole Taiga vaatii varmasti irtoremmit millä laittaa renkaista kiinni.
    by Optiflow, on Flickr
    Käynyt mielessä vaihtaa kattotelineet tollaseen. Onko tosta poistettu ne kupit, vai eikö noissa ole niitä ollenkaan?
    Saako tuota kuinka helposti varastoitua? Onko painava ja viekö paljon tilaa? Ajattelin että jos ullakolla säilyttäs, mutta liekkö mahtuu siitä reiästä.
    Tuleeko autoa lähellä oleva pyörän poljin lähelle autoa (onko riski että naarmuttaa autoa, kun tuli halvalla koukkutelineellä autoa naarmutettua).

  2. #482
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Poy Katso viesti
    Käynyt mielessä vaihtaa kattotelineet tollaseen. Onko tosta poistettu ne kupit, vai eikö noissa ole niitä ollenkaan?
    Saako tuota kuinka helposti varastoitua? Onko painava ja viekö paljon tilaa? Ajattelin että jos ullakolla säilyttäs, mutta liekkö mahtuu siitä reiästä.
    Tuleeko autoa lähellä oleva pyörän poljin lähelle autoa (onko riski että naarmuttaa autoa, kun tuli halvalla koukkutelineellä autoa naarmutettua).
    Vaikka multa ei kysyttykään niin. Mitkä kupit? Tarkoitatko rengaspaikkoja? Tuossa ei ole niitä vaan tuo koko telineen levyinen kouru toimii rengaspitiminä. Näin ei tarvitse erikseen säätää, jos kuljettelee eri akselivälillä olevia pyöriä. Tellinki on iso ja painava (n. 17-18kg), mutta kaari taittuu kuitenkin kasaan, että ei tuo niin mahdottomasti tilaa vie. Tuolla on kyllä todella vaikea saada autoa naarmutettua. Pyörä jää sen verran kauas puskurista ja siinä on vielä tuo kaari välissä.

  3. #483
    Liittynyt
    03/2013
    Paikkakunta
    Siinä Himoksen lähellä
    Viestit
    234
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Vaikka multa ei kysyttykään niin. Mitkä kupit? Tarkoitatko rengaspaikkoja? Tuossa ei ole niitä vaan tuo koko telineen levyinen kouru toimii rengaspitiminä. Näin ei tarvitse erikseen säätää, jos kuljettelee eri akselivälillä olevia pyöriä. Tellinki on iso ja painava (n. 17-18kg), mutta kaari taittuu kuitenkin kasaan, että ei tuo niin mahdottomasti tilaa vie. Tuolla on kyllä todella vaikea saada autoa naarmutettua. Pyörä jää sen verran kauas puskurista ja siinä on vielä tuo kaari välissä.
    Just näin.
    . . . Join the fat side of the force . . .

  4. #484
    Liittynyt
    11/2012
    Paikkakunta
    Helsinki, Mellunkylä
    Viestit
    143
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Mahtokohan mennä ihan keskelle kouraa?
    Voipi olla ettei ihan optimiin päästy, täytyy yrittää uudelleen. Onko sulla juurikin nuo JumboJim 4.8" renkaina?

  5. #485
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti EvilOne Katso viesti
    Voipi olla ettei ihan optimiin päästy, täytyy yrittää uudelleen. Onko sulla juurikin nuo JumboJim 4.8" renkaina?
    Eiku ihan cyclocrossia laittaessani tein tuon havainnon että sen voi siihen laittaa kallelleenki ku pyörä nojailee samalla ku kiristelee. Läskiä en oo sovittanu viel

  6. #486
    Liittynyt
    02/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    726
    Miten ihmeessä te onnistutte ostamaan näitä vehkeitä? Löysin kyllä Thulen sivuilta autooni sopivat tuotteet, jotka haluan (Thulen taakkatelineen mallin + UpRide), mutta etsi jälleenmyyjää -toiminnosta en pääse minnekään. Motonetin nettisivuilta ei juuri näitä malleja löydy, lähetin asiakaspalveluunkin postia mutta siihen ei mitenkään reagoitu, eikä muualtakaan näitä löydy. Hermot menee! Olisin valmis maksamaan satasen ylimääräistä jos joku hoitaisi tilaamisen ja katsoisi että tulee oikea setti ja asentaisi autoni katolle, mutta tämä on tehty kohtuuttoman vaikeaksi, alkaa näyttää siltä että en saa pyöränkuljetussysteemiä lomaan mennessä. Apua!






    Helsingin Polkupyöräilijät

  7. #487
    Liittynyt
    10/2011
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    703
    Polar autovaruste, Tampere?

  8. #488
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Autovarusteliikkeistä niitä saa, ja ymmärtävät Thulen konfiguraattorin päälle jos myyvät Thulea. AD Varaosamaailmasta hankin joskus omani, vaikka oli siinäkin kieltämättä hieman metsästystä.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  9. #489
    Liittynyt
    02/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    726
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Autovarusteliikkeistä niitä saa, ja ymmärtävät Thulen konfiguraattorin päälle jos myyvät Thulea. AD Varaosamaailmasta hankin joskus omani, vaikka oli siinäkin kieltämättä hieman metsästystä.
    Täytyy illmeisesti mennä käymään Vantaan liikkeessä, kun eivät jaa sähköpostiosoitetta netissä... Ei ole helpoksi tehty rahoista eroon hankkiutumista... Palvelumuotoilijalla olisi näissä hommissa työn sarkaa.






    Helsingin Polkupyöräilijät

  10. #490
    Liittynyt
    03/2013
    Paikkakunta
    Siinä Himoksen lähellä
    Viestit
    234
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti N.N. Katso viesti
    Miten ihmeessä te onnistutte ostamaan näitä vehkeitä? Löysin kyllä Thulen sivuilta autooni sopivat tuotteet, jotka haluan (Thulen taakkatelineen mallin + UpRide), mutta etsi jälleenmyyjää -toiminnosta en pääse minnekään. Motonetin nettisivuilta ei juuri näitä malleja löydy, lähetin asiakaspalveluunkin postia mutta siihen ei mitenkään reagoitu, eikä muualtakaan näitä löydy. Hermot menee! Olisin valmis maksamaan satasen ylimääräistä jos joku hoitaisi tilaamisen ja katsoisi että tulee oikea setti ja asentaisi autoni katolle, mutta tämä on tehty kohtuuttoman vaikeaksi, alkaa näyttää siltä että en saa pyöränkuljetussysteemiä lomaan mennessä. Apua!
    Soitin paikalliseen varaosa-/tarvikeliikkeeseen ja jonkun aikaa jutusteltua päädyin ostamaan sieltä sen. Tilasivat sen liikkeeseen, hinta oli pari kymppiä kalliimpi kuin netinkautta olisi ollut... Mutta tuli käytettyä paikallista liikettä ja palvelu oli hyvää sekä toimitus oli nopea.
    . . . Join the fat side of the force . . .

  11. #491
    Hommasin tuommosen Thule 9103 telineen. Minulla on farmari autossa tommonen muovinen "lippa" missä lisäjarruvalo. Elikkä yläpään kiinnikkeet tarraa pelkästään muovisen spoilerin reunaan? Tutkailin tänään niin monessa nykyautossa on saman tyylinen muovilippa. Onko muut luottanut siihen vaan, että muovinen lippa pysyy kiinni. Tuntuu jotenkin hurjalle, että 100km/h nopeudessa pitäisi luottaa muoviin.

  12. #492
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    791
    Katsoitko Thulen sivuilta sopivuuden omaan autoosi? Jotkut vaatii myös erimittaiset yläkiinnitysraudat.
    - Heavy Metal will never die!! -

    Canyon Endurace CF custom

  13. #493
    Myin telineen eteenpäin,tuli hommattua herätteenä käytettynä naapurilta.Täytyy hommata kattotelineet tai vetokoukku.

  14. #494
    Liittynyt
    10/2011
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    703
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ollikkantti Katso viesti
    Minulla on farmari autossa tommonen muovinen "lippa" missä lisäjarruvalo. Elikkä yläpään kiinnikkeet tarraa pelkästään muovisen spoilerin reunaan? Tutkailin tänään niin monessa nykyautossa on saman tyylinen muovilippa.
    Omassani muovilippa on vieläpä kiinni pelkästään (avattavassa) takalasissa. Ei varmasti kestäisi kuormattua telinettä.

    Hyvä että ongelma ratkesi toisin.

  15. #495
    Pitäisi hommata pyöränkuljetusteline fatbikelle ja plussapyörälle.

    Harkinnassa on Thulen mallistosta:
    Upride 599 https://www.thule.com/fi-fi/fi/bike-...pride-_-599001

    tai Thule VeloSpace XT 2 https://www.thule.com/fi-fi/fi/bike-...-xt-2-_-938000


    Vetokoukkuteline tulee muutaman satasen kalliimmaksi, koska samalla pitäisi asentaa vetokoukku.


    Jos hintaerolle ei anneta kovin suurta painoarvoa, niin kumpaa telinettä suosittelisitte, kattotelinettä vai vetokoukkutelinettä? Vetokoukkutelineeseen saisi ehkä pyörät helpommin yksin laitettua, mutta pysyykö pyörät paremmin puhtaana kattotelineessä?

  16. #496
    Liittynyt
    07/2018
    Viestit
    125
    Mulla on XT3 ja se on ensimmäinen Thulen teline mihin olen toistaiseksi ollut täysin tyytyväinen. Välit ovat sen verran leveät, että pyörät saa jopa mahtumaan vierekkäin ilman hinkkauksia. Silti XT3 (vs XT2) on turvallisempi kahdelle pyörälle, jospa saattuukin niin, etteivät nuo fatti ja plussa mahdukaan vierekkäin kivuttomasti. Rosesta lähtee tuo XT3 aika hyvään hintaan:
    https://www.rosebikes.fi/thule-velos...e-rack-2665330
    Mulla on tuohon vielä se lisäteline ja just reissattiin Ahvenanmaalla perheen kera siten, että mukana oli telineessä täpäri, kaupunkipyörä ja 2kpl lastenpyöriä. Hyvin tulivat perässä mukana. Ja onhan se juuri noin, että vetokoukkutelinettä on helpompi käyttää, mutta kurakeleillä sinne lentää sitten kaikki tavara.

  17. #497
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    N=6695060.441, E=394280.279
    Viestit
    2.192
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti z3iz3i Katso viesti
    Pitäisi hommata pyöränkuljetusteline fatbikelle ja plussapyörälle.

    Harkinnassa on Thulen mallistosta:
    Upride 599 https://www.thule.com/fi-fi/fi/bike-...pride-_-599001

    tai Thule VeloSpace XT 2 https://www.thule.com/fi-fi/fi/bike-...-xt-2-_-938000


    Vetokoukkuteline tulee muutaman satasen kalliimmaksi, koska samalla pitäisi asentaa vetokoukku.


    Jos hintaerolle ei anneta kovin suurta painoarvoa, niin kumpaa telinettä suosittelisitte, kattotelinettä vai vetokoukkutelinettä? Vetokoukkutelineeseen saisi ehkä pyörät helpommin yksin laitettua, mutta pysyykö pyörät paremmin puhtaana kattotelineessä?
    Molemmissa on puolensa imo. Katolla pysyy kalu puhtaana, takapuolessa kalu paskaantuu. Myöskin ituhippi tykkää takaosastosta koska bensankulutus.
    Takaluukkuhippi voi myös ajaa cittarin parkkihalliin ostamaan liukuvoidetta ja herneitä, toisin kun spandexpellen kalu on katolla droppistonga kurtussa.
    -Usot sie jot myö uitiin?

  18. #498
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    3.479
    Ihan muutaman tuhat kilometriä olen kuskannut sekä katolla että takana ja jos ei nyt hiekkateillä määräänsä enempää ajele niin ei mitään eroa puhtaana pysymiseen.

    Kattoteline jos auto on matala. Jos auto on korkea niin takateline. Jos pyöriä on monta kuten allekirjoittaneella niin molemmat.

    Kun kuskaan pyörää 10 km treenipaikalle niin aina laitan sen biltaman parin kympin peräkoukku telineen. Kaikkein kätevin lyhyille matkoille.

  19. #499
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Sovittelua matkailuauton telineeseen Pyörä ei ollu mukana vielä niin ei päässy kokeileen onko tuo toimiva
    Thule 598 ja fatbike ja squarebar adapterit.

  20. #500
    Liittynyt
    03/2018
    Viestit
    251
    Autossa on kattotelineet ja koukku.

    Mikäs on kahden pyörän kuljettamiseen fiksuin ratkaisu?

    Nyt olen käyttänyt semmoista yhden pyörän halpis alle 50€ koukkutelinettä, V mallinen jossa kahvat vaahtomuovattu. Toinen pyörä sisällä.

    Halpa vaihtoehto olisi katolle toinen 50€ telineellä.

    Mutta olisiko helpompi vaan ostaa Euroride 943 tai vastaava koukkuun 2-3 pyörälle? Mitä mallia suosittelette?

  21. #501
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    N=6695060.441, E=394280.279
    Viestit
    2.192
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lukija5 Katso viesti
    Autossa on kattotelineet ja koukku.

    Mikäs on kahden pyörän kuljettamiseen fiksuin ratkaisu?

    Nyt olen käyttänyt semmoista yhden pyörän halpis alle 50€ koukkutelinettä, V mallinen jossa kahvat vaahtomuovattu. Toinen pyörä sisällä.

    Halpa vaihtoehto olisi katolle toinen 50€ telineellä.

    Mutta olisiko helpompi vaan ostaa Euroride 943 tai vastaava koukkuun 2-3 pyörälle? Mitä mallia suosittelette?
    Meillä on tällainen jossa matkustaa kaksi pluspyörää ihan hyvin. Jos on tarvetta käydä tavaratilassa, teline kippaa. Jotkut moittivat kiinnityksen vaikeutta, itse en ole moiseen törmännyt vaan lähinnä pidän äärimmäisen kätevänä ja tukevana. Pyörät ja telineen saa lukittua. Katollekin pyörät toki saa, tällöin ilmanvastus kasvaa samoin polttoaineen kulutus. Mataliin parkkihalleihin ajaminen vaikeutuu, tietty jos vauhtia ja voimaa on niin meneehän se. Fillarit likaantuu jonkin verran lähinnä renkaiden kohdalta jos ajelee sorateillä, omat olen vielä saanut pestyä menestyksekkäästi. Thulen telineet ovat tukevia ja laadukkaita imo. Ainut miinus noissa on tietysti hinta mutta rahalla siitäkin ongelmasta selviää.
    -Usot sie jot myö uitiin?

  22. #502
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    276
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiPee Katso viesti
    Meillä on tällainen jossa matkustaa kaksi pluspyörää ihan hyvin. Jos on tarvetta käydä tavaratilassa, teline kippaa. Jotkut moittivat kiinnityksen vaikeutta, itse en ole moiseen törmännyt vaan lähinnä pidän äärimmäisen kätevänä ja tukevana. Pyörät ja telineen saa lukittua. Katollekin pyörät toki saa, tällöin ilmanvastus kasvaa samoin polttoaineen kulutus. Mataliin parkkihalleihin ajaminen vaikeutuu, tietty jos vauhtia ja voimaa on niin meneehän se. Fillarit likaantuu jonkin verran lähinnä renkaiden kohdalta jos ajelee sorateillä, omat olen vielä saanut pestyä menestyksekkäästi. Thulen telineet ovat tukevia ja laadukkaita imo. Ainut miinus noissa on tietysti hinta mutta rahalla siitäkin ongelmasta selviää.
    Tuo 941 on hankala kahden pyörän kanssa, liian lähellä ovat toisiaan ja saa tarkoin pakata ettei osu toisiinsa. Suojata pitää pehmusteilla yms. ja asetella tarkoin ettei osu toisiinsa. Yhden keulan liukuputkeen hakkautui jälkiä kun toinen pyörä oli siihen matkalla kopsutellut.

    Maantiepyörät tai muut kapeammat varmaan meneekin, maasturit ei oikein. Fatbikea ei saa kun kikkailemalla mukaan. Kyllähän niitä sitoo ja suojaa mutta jos on lyhyempiä siirtoja niin hermot menee. ( Meillä liikkuu 4-5 pyörää niin katolle lisäksi pari- kolme).

    Kahdelle pyörälle se 943 eli kolmenpyörän malli voisi olla OK, harmittaa tuo 941 mallin osto.

    Kalleimmissa malleissa on lisäksi nuo renkaiden kiinnitys vähän parempi, tuossa on ns. minisuksien remmeillä jotka on aina irti siitä telineestä ja pujoteltava pyörien alta/välistä.

    Toimii sinänsä mutta käyttömukavuus on heikko.

  23. #503
    Liittynyt
    03/2018
    Viestit
    251
    Olisiko tommoinen kova ratkaisu

    https://www.bike-discount.de/en/buy/...ke-rack-519409

    Powerplug - Only suitable for cars with 13-pin electrical outlet (Germany & Austria)!

    Onko toi 13 pluginen ihan sopiva suomalaiseen autoon?

  24. #504
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jumo Katso viesti
    Tuo 941 on hankala kahden pyörän kanssa, liian lähellä ovat toisiaan ja saa tarkoin pakata ettei osu toisiinsa. Suojata pitää pehmusteilla yms. ja asetella tarkoin ettei osu toisiinsa. Yhden keulan liukuputkeen hakkautui jälkiä kun toinen pyörä oli siihen matkalla kopsutellut.

    Maantiepyörät tai muut kapeammat varmaan meneekin, maasturit ei oikein. Fatbikea ei saa kun kikkailemalla mukaan. Kyllähän niitä sitoo ja suojaa mutta jos on lyhyempiä siirtoja niin hermot menee. ( Meillä liikkuu 4-5 pyörää niin katolle lisäksi pari- kolme).

    Kahdelle pyörälle se 943 eli kolmenpyörän malli voisi olla OK, harmittaa tuo 941 mallin osto.

    Kalleimmissa malleissa on lisäksi nuo renkaiden kiinnitys vähän parempi, tuossa on ns. minisuksien remmeillä jotka on aina irti siitä telineestä ja pujoteltava pyörien alta/välistä.

    Toimii sinänsä mutta käyttömukavuus on heikko.

    Sama fiilis 941 mallista. Itsellä xl koon fillareita niin nykyiset pitkät maasturit meinaa tippua kyydistä. Tein viemäri putkesta jatko kourut renkaille kun muuten rengas oli jo hieman kourun yli.
    Toinen ongelma on korkeus, xl rungot niin korkeita että telineen pystyrauta pitäis olla noin 15cm kokeampi. Siihen en ole vielä keksinyt ratkaisua mutta jotain pakko kehitellä, koska oman fillarin viistoputki niin paksu ettei leuat istu kunnolla ja kiristyminen hieman epävarmaa.
    Hieman kans harmittaa sen osto kun siinä sai vaan välttävän aihion mistä alkaa tekemään kohtalaista telinettä.

  25. #505
    F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lukija5 Katso viesti
    Olisiko tommoinen kova ratkaisu

    https://www.bike-discount.de/en/buy/...ke-rack-519409

    Powerplug - Only suitable for cars with 13-pin electrical outlet (Germany & Austria)!

    Onko toi 13 pluginen ihan sopiva suomalaiseen autoon?
    Riippuu minkälaisia pyöriä aikoo kuskata. Jos esim. läskejä tai pitkäakselivälisiä maastureita niin katselisin Velospacea, jossa kahdenkin pyörän versiossa pyörien väliin jää hyvin tilaa. Iso ja raskas mutta toimiva.
    https://www.rosebikes.fi/thule-2665329-2665329
    https://www.fat-bike.de/thule-velosp...eger-fatbikes/

    13-napainen passaa suomalaiseen autoon, jos siinä on 13-napainen pistoke kuten monissa uudehkoissa on. Jos on perinteinen 7-napainen niin sitten Motonetista muutaman euron adapteri väliin.

  26. #506
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    N=6695060.441, E=394280.279
    Viestit
    2.192
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Needleman Katso viesti
    Sama fiilis 941 mallista. Itsellä xl koon fillareita niin nykyiset pitkät maasturit meinaa tippua kyydistä. Tein viemäri putkesta jatko kourut renkaille kun muuten rengas oli jo hieman kourun yli.
    Toinen ongelma on korkeus, xl rungot niin korkeita että telineen pystyrauta pitäis olla noin 15cm kokeampi. Siihen en ole vielä keksinyt ratkaisua mutta jotain pakko kehitellä, koska oman fillarin viistoputki niin paksu ettei leuat istu kunnolla ja kiristyminen hieman epävarmaa.
    Hieman kans harmittaa sen osto kun siinä sai vaan välttävän aihion mistä alkaa tekemään kohtalaista telinettä.
    Ihan mielenkiinnosta näkisin vaikka kuvan pyörästäsi, sen on pakko olla jo iso. Itsellä xl koon 29+ stache ja saan tuonkin ongelmitta kyytiin. Omasta mielestä mun fillari on jo iso mutta olisipa mielenkiintoista nähdä vielä isompi
    Ja joo hankaahan ne fillarit toisiaan siinä telineessä ja ahdasta on myönnetään. Meitä ei pienet nirhaumat suuremmin harmita, tosin olisi tuohon voinut suunnitella parikin senttiä väljemmät pilttuut pyörille. Liukuputkien naarmuttaminen vaatii jo erityistä lahjakkuutta, alajalat meillä kyllä saa siipeensä.
    Minullakin oli alkuun vaikeuksia kun tuntui että kourut ovat lyhyet, otin sitten kuusiokolon käteen ja siirsin kiinnitysremmiä hiukan taaksepäin...
    -Usot sie jot myö uitiin?

  27. #507
    Mitähän kuusiokoloa tarkoitat?
    Tuo pivot firebird istu korkeuden puolesta suht hyvin mutta 429 aika paljon korkeampi. Firebird oli niin pitkä että eturengas alkoi kääntymään ajoviimasta kun oli jo kourun yli.




    Sent from my iPad using Tapatalk

  28. #508
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    N=6695060.441, E=394280.279
    Viestit
    2.192
    Ahc, nyt ymmärrän tuskanne ja oman ihmetyksen. Puhuimme eri telineistä ja todellakin itse linkkasin erehdyksessä väärän mallin, meillä on siis tämä malli (vuoden vanha) jossa tuota kourua voi vetää ulos ja kiinnitysremmiä siirtää kuusiokololla taaksepäin. Pahoittelut sekaannuksesta, minun moka.
    Tuo fillari on todellakin iso, oman pyörän akseliväli on paljon lyhyempi. Taitaisi olla viisain kun myyt telineen eteenpäin ja hommaat toisen mallin. Mittaatko piruuttasi pyöräsi akselivälin niin verrataan tuohon mun telineeseen?
    -Usot sie jot myö uitiin?

  29. #509
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    N=6695060.441, E=394280.279
    Viestit
    2.192
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jumo Katso viesti
    Tuo 941 on hankala kahden pyörän kanssa, liian lähellä ovat toisiaan ja saa tarkoin pakata ettei osu toisiinsa. Suojata pitää pehmusteilla yms. ja asetella tarkoin ettei osu toisiinsa. Yhden keulan liukuputkeen hakkautui jälkiä kun toinen pyörä oli siihen matkalla kopsutellut.

    Maantiepyörät tai muut kapeammat varmaan meneekin, maasturit ei oikein. Fatbikea ei saa kun kikkailemalla mukaan. Kyllähän niitä sitoo ja suojaa mutta jos on lyhyempiä siirtoja niin hermot menee. ( Meillä liikkuu 4-5 pyörää niin katolle lisäksi pari- kolme).

    Kahdelle pyörälle se 943 eli kolmenpyörän malli voisi olla OK, harmittaa tuo 941 mallin osto.

    Kalleimmissa malleissa on lisäksi nuo renkaiden kiinnitys vähän parempi, tuossa on ns. minisuksien remmeillä jotka on aina irti siitä telineestä ja pujoteltava pyörien alta/välistä.

    Toimii sinänsä mutta käyttömukavuus on heikko.
    Jumollekin erikseen pahoittelut sekaannuksesta, linkkasin väärän mallin postaukseeni ja sen vuoksi ihmettelin tuota pienuutta.
    Itsellä oli aikaisempi malli myöskin noilla remmeillä ja olihan se melkoista virittämistä.
    Tämän uuden kanssa elämä on huomattavasti helpompaa.
    -Usot sie jot myö uitiin?

  30. #510
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JiiPee Katso viesti
    Ahc, nyt ymmärrän tuskanne ja oman ihmetyksen. Puhuimme eri telineistä ja todellakin itse linkkasin erehdyksessä väärän mallin, meillä on siis tämä malli (vuoden vanha) jossa tuota kourua voi vetää ulos ja kiinnitysremmiä siirtää kuusiokololla taaksepäin. Pahoittelut sekaannuksesta, minun moka.
    Tuo fillari on todellakin iso, oman pyörän akseliväli on paljon lyhyempi. Taitaisi olla viisain kun myyt telineen eteenpäin ja hommaat toisen mallin. Mittaatko piruuttasi pyöräsi akselivälin niin verrataan tuohon mun telineeseen?

    Tuon pyörän akseliväli on 1265mm mutta oman tulevan pyörän on vielä pidempin 1277mm

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •