Laitetaanpa tännekin omia kokemuksia Bike-Discountista. Olen tilannut kaupasta neljä kertaa ja aina on paketit tulleet ajallaan perille. Hinta myös kohdillaan. Pyörien takuuasioista sitten hieman erilainen tarina:
Radon ZR Team pyörästä hajosi rungon liitos satulaputken juuresta. Bike-Discount pisti pienen väännön jälkeen uuden rungon myöskin melko nopeasti, mutta se oli valmiiksi viallinen (emäputki vääntynyt ja alaputkessa ruhjeita). Noh, sitten taas viestittelyä Bike-Discountin kanssa, mutta tässä kohtaa ilmeisesti mielenkiinto asiakaspalveluun katosi, sillä vastausta viesteihin ei alkanut kuulua. Siispä puhelin kouraan ja soittoa lafkaan. Noh, pyysivät laittamaan lisää kuvia lähettämästään rungosta. Sitten taas odotellaan ja ei ala mitään kuulua. Uudelleen soittoa ja tällä kertaa pyysi tekemään reklamaation ja lähettämään rungon takaisin heille. Nyt runko on viimeisimmän tiedon mukaan Radonilla tarkistettavana ja käsittelyaika 2-3 viikkoa. Hyvällä tuurilla saan uuden ehjän rungon kahden viikon päästä.
Mukavasti tässä on mennyt ajokausi pilalle Bike-Discountin sekoilun takia, kun on joutunut olemaan 3kk ilman maasturia. Itse pyörään olen siis ollut todella tyytyväinen, mutta kun kyseessä on Bike-Discountin oma merkki, niin takuuasioihin he ilmeisesti pystyvät suhtautumaan vähän niin ja näin.
Ainiin, kannattaa olla myös tarkkana mitä runkoa he tarjoavat tilalle jos tällainen tapaus tulee eteen. Minulle tarjottiin alkuun vanhemman mallin ZR Teamin runkoa, joka on siis aivan erilainen näihin uudempiin verrattuna. Tämän kokemuksen perusteella tuskin enää ostan Bike-Discountilta pyörää, jos ei sitten ole kunnon alessa että jaksaa säätää mahdollisten takuuasioiden kanssa.
Kirjanmerkit