Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
Sama... pikku riskillä tilasin CANYON DUDE CF 9.0 UNLIMITEDin ,kun oli aavistus että osia huononnetaan enkä juustoista läänissä piittaa... Hienosti siinä sitten kävi.. Tilaus sisään 12.7 ja pyörä tuotiin pihaan 16.8 Muutama lenkin jälkeen oikein tyytyväinen kokoon ja pyörään muutenkin .. L kokoisen otin, kuski 181cm , (pitkät jalat ja kädet) Renkaat pitäisi litkuttaa, mutta ei nyt hoppua..toistaiseksi sisurien kera
Hiukkasen nopeampi toimitus kun minulla. Itse tilasin maaliskuun alussa, tosin koko on M, joka passaa minulle just eikä melkein.
Litkutin takarenkaan eilen. Kaksi kierrosta gorillateippiä alkuperäisen vannenauhan päälle ja Stanin litkut. Ei ihan alkuun näyttänyt siltä, että ilmat pysyisi. Tänään kävin aamulla ajelemassa neljä h ja ainakin tuon lenkin ajan paineet pysyivät desimaalin tarkkuudella. Kesti näköjään yön asettua. Silti jäi vähän sellainen olo, että ehkä tässä toimisi tosiaan jokin toinen konsti gorillaa paremmin. En myöskään saanut Jumboa nousemaan vanteelle ilman saippualitkua. Nooh, loppu hyvin kaiketi.