GiantFillariHephaElectrobike
Sivu 21 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11 19 20 21 22 23 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 601 - 630 / 758

Aihe: Polar V650

Lisätäänpä vielä sellainen, että M450:n kanssa sama H6 pariutuu ja yhdistää ilman ongelmia. Sormi osoittaa siis V650:stä.

Noniin, miettinyt tässä, että laintako MTB pyörääni tämä v650 vai ihan vaan ranteeseen m430?

240e maksais elisalla tämä v650 ja satasen halvemmalla pääsisi m430.

Perhanan aparaatti hävitti muutaman tunnin lenkin. Lopetin reitin normaalisti ja jo siinä yhteydessä ihmettelin, kun laite näytti muutamaa kilometriä pidempää matkaa kuin juuri ennen harjoituksen pysäytystä. Synkronoin mobiiliyhteyden avulla, kuten normaalistikin. Ihmettelin kun Flow palveluun ei tullut harjoitusta näkyviin, vaikka harjoitus näkyi kännykän sovelluksessa (sykkeet, vauhdit, reitti jne). Ei muuta kuin laite piuhalla kiinni koneeseen. Harjoitus ei vain suostunut tulemaan ulos. Palautin laitteen tehdasasetuksiin, jos vaikka bitit oikenesivat.

Hatuttaa vain, kun ko lenkillä oli muutamat Stravan segmentit, joihin tuli tykitettyä. Onpa tosi luottavainen fiilis seuraavaa lenkkiä ajatellen.

EDIT: Tuosta Flow sovelluksesta ei kai millään saa otettua tietoja ulos?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pudeman Katso viesti
    Tuosta Flow sovelluksesta ei kai millään saa otettua tietoja ulos?
    En ole varma onko efekti todellinen, mutta joskus kun harjoituksen siirtyminen puhelimen sovellukselta pilveen on jostain syystä viipynyt, olen siinä puhelimen Flow sovelluksen viikkonäkymässä, missä on allekkain viikon treenit, vetänyt näkymää sormella alas, jolloin yläreunaan tulee pyörivä latausindikaattori, kun se päivittää tiedot pilvestä. Näin iPhonella. Ehkä sama aiheuttaa synkkauksen myös toiseen suuntaan. Kannattaa ainakin kokeilla ¯\_(ツ)_/¯

Jep, ei siirrä tietoja. Jotain outoa tuossa tallennuksessa on. Kun täppää karttaa, kaatuu sovellus. Sykkeitä, nopeutta ja korkeuksia pystyy kyllä tarkastelemaan.

Polarin tukeen viestiä. Riippuen missä vaiheessa virheet tapahtuu, saattaa treenin tiedot olla palvelimellakin. Ja ehkä laitteestakin saa USB:n kautta jollain niksillä dataa ulos (tosin tehdasasetukset varmaan nollasi kaiken).

Mulla on tehnyt mobiilisynkatessa sellaista, että treeni synkkautuu, mutta väärään kohtaan kalenterissa. Muutaman kerran olen tässä onnistunut ja aina on hukassa ollut treeni löytynyt marraskuulta. Kuluvankin vuoden marraskuulta löytyy jo pari työmatkaa poljettuna.

Tuo perhanan tallenne on vain kännykän Flow sovelluksessa, eikä ole siirtynyt sinne palvelimelle. Tallennus näkyy oikean päivän kohdallla, mutta kellon aika heittää hiukan. Oisko tuossa syy?

Tukeen lienee turha laittaa viestiä, kun he eivät pääse tuota harjoitusta tutkimaan. Toista olisi, jos sen saisi jo sovelluksesta jaettua ulos.

Täytyy nostaa kädet ylös ja lähteä sotkemaan reitti uudestaan, mutta ensin vietetään juhannukset alta.

Hyvää juhannusta.

Pystyykö V650:stä muuten lataamaan käytön aikana ts. toimiiko normaalisti jos kiinni virtapankissa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pudeman Katso viesti
    Jep, ei siirrä tietoja. Jotain outoa tuossa tallennuksessa on. Kun täppää karttaa, kaatuu sovellus. Sykkeitä, nopeutta ja korkeuksia pystyy kyllä tarkastelemaan.
    Hep! Onnistuin tekemään saman. Piuhasynkkaus ei onnistu ollenkaan. Mobiilisynkattu data näkyy iphonen sovelluksessa, ei Flow-palvelussa. Karttaa näpyttämällä kaataa softan. Kellon aika täsmää, mutta kilometrejä noin 2-kertainen määrä vs. todellinen matka. Karttaan piirtynyt reitti kuitenkin juuri niin kuin pitääkin. Saateri sentäs.

@jii.haanpää Eiköhän laiteta Polarille viestiä

Ei synkronoidy v650 millään. perkl.

Mulla kaatui lähes koko Polar ekosysteemi. Ongelmat alkoivat kun toisesta Kéo Power polkimesta loppui paristo. Vaihdon jälkeen tehonmittaus ei palautunut normaaliksi, vaan V650 näytti vain toisen jalan tehot. Poistin molempien polkimien BT-liitokset ja liitin uudelleen. Sen jälkeen ei mittaa enää kummaltakaan puolelta. Irroittelin molempien polkimien lähettimet ja tein niille virtabootin, mutta sekään ei auttanut. Sit resetoin V650 tehdasasetuksiin, josta ei ollut apua. Yritin samat myös V800 ja ongelmat toistuivat siinäkin. Tllä hetkellä V650 ei edes synkkaa mobiiliin eikä PC:lle. Ainut jollain tasolla toimiva laite on V800, mutta siinäkin akku vetelee viimeisiään. Mukavasti lähti ongelmat kasaantumaan just SyöteMTB:n alla. Nyt on tulitiketti avattu Polarille...

Sent from my iPhone using Tapatalk
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

oon tehnyt kaikki temput että saisin win-10 ja polarV650 synkkaamaan, ei vaan pelaa. Ei löydä laitetta! herjaa vaan flow sync et yhdistä usb. mikä neuvoksi? Toisessa koneessa win7 pelaa ja löytää heti. Löysin jonkin ohjeen netistä mut ei auttanut. Jos täällä olis joku guru joko osais enemmän? Iso kiitos etukäteen!

Polarilta tuli ohje, että pitää poistaa Bonjour-ohjelma, sitten poistaa Polar flow, käynnistää kone uudelleen ja asentaa Polar flow uudelleen. Toimii, mutta työläs, kun em. pitää tehdä joka kerta, kun siirtää tietoja. Olen siirtynyt mobiilin kautta toimimiseen, vaikka sekin vaatii usean yrityksen, ennen kuin lähtee käyntiin.

pulmark Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kim71 Katso viesti
    oon tehnyt kaikki temput että saisin win-10 ja polarV650 synkkaamaan, ei vaan pelaa. Ei löydä laitetta! herjaa vaan flow sync et yhdistä usb. mikä neuvoksi? Toisessa koneessa win7 pelaa ja löytää heti. Löysin jonkin ohjeen netistä mut ei auttanut. Jos täällä olis joku guru joko osais enemmän? Iso kiitos etukäteen!
    Joskus noissa USB-laitteissa ja yhteysongelmissa auttaa kun kytkee laitteen hetkeksi irti USB ja sitten takaisin kun sovellus on käynnissä.

Mulla M450 ja Win10 virtuaaliympäristössä toimii kun sitä joskus käytän. Muistaakseni FlowSync asennuksen yhteydessä tapahtui myös jonkin laiteajurin asennus. En kyllä muista enää pitikö M450 olla tietokoneen USB-liitännässä kiinni. Sovelluksen uudelleenasennusta voi siis kokeilla kun mittari kiinni USB:ssä.

PS. Mulla ei ole ollut M450 kanssa tuollaista Bonjour ohjelmaan liittyvää jumppaa eikä Win10 näytä koneesta sellaista löytävän. Win10 Settings -> Devices -> Bluetooth, M450 näkyy kun laite kytkettynä USB. Mitään virustorjuntaohjelmia en käytä.

Eikös tuo m450 ole tehty samalle alustalle kuin v800 ja v650 on aivan omansa omine ongelminensa?

pulmark Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pee Katso viesti
    Eikös tuo m450 ole tehty samalle alustalle kuin v800 ja v650 on aivan omansa omine ongelminensa?
    Voi olla, en osaa tarkemmin sanoa noista alustoista. Uskoisin kuitenkin että protokolla-softat, USB ja BT, on ihan standarditavaraa molemmissa ja tuskin Polar niitä tekee. Laiteajurit ja käyttöliittymä M450 ja V650 varmaan eroavat toisistaan.

Bonjour-palvelu näyttää mullakin olevan asennettuna ja pyörimässä. Win10 versio on 180410-1804. Polarin sivuilla on V650 vikatilanteissa sanotaan, että Bonjour pitää olla käynnissä ja palomuuri sallii FlowSync ja Bonjour-pavelun käytön:

https://support.polar.com/fi/trouble...owsync-windows

Mulla ainakin korjaantui win10 synkkausongelma sillä, että poistin kaikki Applen ohjelmat (iTunes ja Bonjour ainakin), asensin flown ja viimeisimmän Bonjourin... nyt on toiminut 3 viimeisintä kertaa suoraan.

Lähetetty minun SM-A310F laitteesta Tapatalkilla

Sama mulla. Tämä taisi olla se virallinen ohje: https://support.polar.com/fi/v650-sy...-to-windows-10

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pee Katso viesti
    Sama mulla. Tämä taisi olla se virallinen ohje: https://support.polar.com/fi/v650-sy...-to-windows-10
    toi virallinen ohje ei ainakaan mua auttanut. ei vaan synkkaa!!

monien kokeilujen jälkeen alkoi yhtäkkiä synkata... jumala on olemassa

Millonhan polar meinaa tehä uuden version tästä. Eikös tämäki ole aika vanha vekotin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Millonhan polar meinaa tehä uuden version tästä. Eikös tämäki ole aika vanha vekotin
    Ei tuosta taida tulla uutta versiota. Se joutuisi kilpailemaan näiden uusien Sigmojen ja Lezyneiden kanssa, joiden tekijöillä näyttäisi olevan riittävästi osaamista. Polar on näyttänyt osaamisensa (oikeastaan sen puutteen) navigaattorin teossa V650 kanssa.
    Paremminkin m460 saa seuraajan, samalle alustalle kuin se uusi Vantage.

niinhän siinä sitten helvetti kävi että 650 luiskahti lenkin jälkeen kädestä ja tippui kivipihaan. näyttö pirsteille helvetti! mitähän uuden etukannen vaihto mahtaa maksaa?

Laitetaan tähän lankaan, kun on V650 laitteesta kyse. Oletteko eristänyt koneitanne talvella, ja miten? Jotain pussukkaa, vaahtomuovia tai jotain muuta sellaista kikkailua? Ihan toimintaa ja akunkestoa ajatellen.

Paljaalla menty. Tosin pakkasta ollut max 10, kun olen käyttänyt. Ei ongelmia ja akku on kestänyt hyvin. Lenkit talvisin olleet n 1,5 tuntisia, joten se ei anna tarkkaa kuvaa miten pitkästi tuota virtaa riittäisi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PTS Katso viesti
    Laitetaan tähän lankaan, kun on V650 laitteesta kyse. Oletteko eristänyt koneitanne talvella, ja miten? Jotain pussukkaa, vaahtomuovia tai jotain muuta sellaista kikkailua? Ihan toimintaa ja akunkestoa ajatellen.
    En tiedä miten pitkää lenkkiä ajattelit, mutta ainakin n.4h reilussa -10 asteessa menee ihan mainiosti eristämättäkin. Minulla ollut tämä käytössä Finland Ice Marathonilla 100km nastapyöräilyssä ja eristyksiä ei ole tarvittu. Wattikampi hyytyi viime vuonna kesken kisan, mutta muistaakseni mittarissa oli akkua n. 30% jäljellä. Mittari on kuitenkin jo useamman vuoden vanha, joten mielestäni toimii mainiosti myös talvella.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ei synkronoi millään win 7:n kanssa. Kaikki temput on yritetty. En suosittele V650:ä kenellekään.

Kaikkien Applen softien poistaminen auttoi mulla. Kun ne on poistettu, Flown uudelleenasennus ja uusin bonjour asennukseen...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •