vilkaisen tilin saldoa ja tuumaan jotta just yhden oluen voi saada terassilla tai kaksi lidlistäjotta tuolla mennään ja tuunataan sillä mitä vajasta sattuu löytymään
![]()
vilkaisen tilin saldoa ja tuumaan jotta just yhden oluen voi saada terassilla tai kaksi lidlistäjotta tuolla mennään ja tuunataan sillä mitä vajasta sattuu löytymään
![]()
Fillari ja Suomen kesäfiilis
![]()
Vesistöretkeilyreittejä tetsatessa eksyin tämmöseen ryteikköön.
![]()
Olipa Okka-reissu viikonloppuna(huolimatta neljästä lättätaijerista).
![]()
Festina lente
Yksin metsässä.
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Hieno ja tunnelmallinen kuva Kongelilla.
Eilisen lenkillä sade- ja ukkospilvet kaartelivat taivaalla, joten aika rauhassa sai ajella. Ei kuitenkaan tullut pisaraakaan vettä.
![]()
Tossa kalan kuvassa tulee hyvin esille Suomalaisten megalomaaninen suhtautuminen hiitoon.
Tässä vähän keskikesän ruskaa havupuissa.
![]()
Älä itke ruma lapsi, ota rusina.
Heijastuksia ilta-ajelulta.
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
![]()
Jopo81 muokkasi tätä : 15.07.2018 at 23.16 Syy: Kuvan kääntö
Kontionpoluilta.
![]()
The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji
Hyvinkään polkuja tsekkaamassa, niitähän riitti
Samoilla tonteilla oltu^ Toinen kuva eilis illan fiilistelyjä![]()
Mr. Ojaa kompaten Cyclo Grava tauolla (hifistelijöille tiedoksi, että kyseessä on seljankukkajuustokakku):
![]()
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Onko Stallcafė?
Yhtä kiva eli Fagervik café.
(Hyvinkin vahvasti fiilisteltävät, osittain rantaviivaa myötäilevät sorareitit siellä Vanhan Rannikkotien eteläpuolella. Snappertunassa joutui tunkkaamaan metsän läpi ehkä kilsan verran, kun kartan mukaan Riskilsvägenin ja Prästholmsvägenin yhdistävän polunpätkän tilalla olikin tosielämässä lammasaitaus.)
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Rovaniemen kaupunki on näköjään viimeinkin nöyrtynyt eli Rovakadun laidassa kulkevan pyöräilykaistan päällysteeseen on maalattu valkoisella maalilla pyörän kuvat. Näitä merkintöjä on toivottu jo pitkään, mutta kaupunki ei ole ollut suostuvainen niitä laittamaan. Tähän saakka jalankulku- ja pyöräilykaistat on ilmoitettu ainoastaan liikennemerkillä. Saapa nähdä meneekö viesti nyt paremmin perille jalankulkijoille.
![]()
Etelä-Savo, Väisälänsaaren silta
ja toiseen suuntaan
Odotukset olivat kovat paikan suhteen, mutta maasilta oli reunoista korkeaa puuta ja pensasta, joten ei sieltä mitään näkyny. Onneksi sillalta oli hyvät näkymät.
Hikinen juurakkojumppa santalahden maisemissa. Luontopolulla paikoitellen haastavaa baanaa
Kaljahommafiilistelyä välillä
Hanko.
![]()
Tuuli tyyntyi illaksi ja Tuusulanjärven kierroksella oli oikein mukavaa.
![]()
Tänään ruotsinkylän tutkimusmetsässä ja firan montuilla hikoilemassa.![]()
Kirjanmerkit