FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 59 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 49 57 58 59 60 61 69 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.741 - 1.770 / 2873

Aihe: Silverbackin läskipyörät

  1. #1741
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti peteetd Katso viesti
    pitäs jostaki löytää uusi
    Mikähän ohjainlaakeri siinä on? FSA muistaakseni oli mulla fattys. doubles on joku toinen. Kyl noita näyttää ainaki ulkomailta löytyvän
    http://www.chainreactioncycles.com/f.../rp-prod120505

    Varmaan saattas kyl rautakaupasta löytyvän samanlaista pulttia
    Elä kuiten kiristele enään niin paljon. Kyllähän se käpyki siel antaa periksi

  2. #1742
    Pyörä (Scoop Single 2018) on ollut nyt tasan kuukauden telakalla. Pyörästä on siis vapaaratas rikki, mutta vaatii uuden navankin, koska sekin oli saanut siipeensä. Syypää rikkoutumiseen on ollut asennusvirhe tehtaalla.

    BAIKS on kyllä hoitanut mallikkaasti osansa, mutta muuten homma on ollut pettymys. BAIKS:sta soitettiin eilen ja osat ovat vihdoin heillä seikkailtuaan eri paikoissa, ja saan perjantaina varmaan fillarin takaisin. Se joka harkitsee ostavansa järkihintaisen Silverbackin Verkkokaupasta, niin kannattaa miettiä kahdesti jos jotain menee rikki, sillä ketju BAIKS --> Verkkokauppa --> Silverback ja samat takaisin ei ole kovin tomiva.

  3. #1743
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Koo Katso viesti
    Pyörä (Scoop Single 2018) on ollut nyt tasan kuukauden telakalla. Pyörästä on siis vapaaratas rikki, mutta vaatii uuden navankin, koska sekin oli saanut siipeensä. Syypää rikkoutumiseen on ollut asennusvirhe tehtaalla.

    BAIKS on kyllä hoitanut mallikkaasti osansa, mutta muuten homma on ollut pettymys. BAIKS:sta soitettiin eilen ja osat ovat vihdoin heillä seikkailtuaan eri paikoissa, ja saan perjantaina varmaan fillarin takaisin. Se joka harkitsee ostavansa järkihintaisen Silverbackin Verkkokaupasta, niin kannattaa miettiä kahdesti jos jotain menee rikki, sillä ketju BAIKS --> Verkkokauppa --> Silverback ja samat takaisin ei ole kovin tomiva.
    SRC-napaan olis saatavissa myös uusi Ratchet Ring. Vaatii tietysti oman työkalunsa avaamiseen, mutta itse osa maksoi aikaisemmin ~10€. Pidin tuota yhtenä tekijänä, miksi siirryin Whitesta Doupleen. Nyt tosin näyttää olevan loppu CRC:ssä
    http://www.chainreactioncycles.com/m.../rp-prod132927

  4. #1744
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Koo Katso viesti
    Pyörä (Scoop Single 2018) on ollut nyt tasan kuukauden telakalla. Pyörästä on siis vapaaratas rikki, mutta vaatii uuden navankin, koska sekin oli saanut siipeensä. Syypää rikkoutumiseen on ollut asennusvirhe tehtaalla.

    BAIKS on kyllä hoitanut mallikkaasti osansa, mutta muuten homma on ollut pettymys. BAIKS:sta soitettiin eilen ja osat ovat vihdoin heillä seikkailtuaan eri paikoissa, ja saan perjantaina varmaan fillarin takaisin. Se joka harkitsee ostavansa järkihintaisen Silverbackin Verkkokaupasta, niin kannattaa miettiä kahdesti jos jotain menee rikki, sillä ketju BAIKS --> Verkkokauppa --> Silverback ja samat takaisin ei ole kovin tomiva.
    Noooh itellehän verkkokauppa lähetti suoraa osan. Tilas sen jostain. Ei ollu sama ku alkuperänen. Sen kans käytin sit paikallisella huollossa. Siinä ei kestäny ku parituntia.
    Ohjauslaakerisetistä oli kyse. Osa kyllä muuten tuli ihan nopeeta tahtia mutta ekalla yrityksellä tuli pikkusen väärä. Siitä puuttu laakerikupit.

    Navan vaihdossa kyllä saattaa kestää tovin

  5. #1745
    Hyvää kuluvaa vuorokaudenaikaa läskipyöräilevä kansa! Tuli tuossa heikolla hetkellä ostettua Verkkiksen tarjouksesta Scoop Fatty 2018. Tällä foorumilla tuntuu olevan hyvää juttua kyseisistä pyöristä niin päätin liittyä seuraan.

    Eilen sain pyörän kasaan ja säädeltyä. Neitsytmatkankin, jos ehtisi tässä parin päivän sisään tekemään. Tupit ja satula tuli jo vaihdettua mieleisempiin ja ohjaustanko sekä paremmat polkimet ovat tilauksessa. 1x11 voimansiirto myös vähän kiinnostaisi, mutta katsotaan nyt ensin miten tämä 2x10 miellyttää.

    Kokonaisuudessaan tämä pyöräilytouhu on itselleni vielä uutta, joten toivottavasti teistä on apua tiukan paikan tullen. En kyllä toisaalta harrasta kuin kevyttä kuntoilua ja retkeilyä, joten toivottavasti tuo kestää.

  6. #1746
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ch1nchill4 Katso viesti
    Kokonaisuudessaan tämä pyöräilytouhu on itselleni vielä uutta, joten toivottavasti teistä on apua tiukan paikan tullen. En kyllä toisaalta harrasta kuin kevyttä kuntoilua ja retkeilyä, joten toivottavasti tuo kestää.
    Aika samoilla aatoksilla olet liikkeellä kuin minäkin pari vuotta sitten. Sitten minä vielä palautin Fattyn ja tilasin Singlen. Ja Singleä odotellessa tilailin jo valmiiksi yhtä sun toista päivitystä.

    Rohkeasti vaan kysymyksiä jos kysyttävää tulee. Yleensä aina vastauksen ja apua kyllä saa. Joskus harvoin jonkun mielestä kysymys on ollu väärä, saa vastauksen lisäksi pikkasen vinoilua, mutta ei siitä kannata välittää. Tosin tässä keskusteluhaarassa vinoilua on ihailtavan vähän näkynyt.

  7. #1747
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mahead Katso viesti
    Aika samoilla aatoksilla olet liikkeellä kuin minäkin pari vuotta sitten. Sitten minä vielä palautin Fattyn ja tilasin Singlen. Ja Singleä odotellessa tilailin jo valmiiksi yhtä sun toista päivitystä.
    Single kyllä kovasti kans kiinnostaisi, mutta Fatty oli tähän hätään sopivamman hintainen (alessa 900e). Täytyy sitten katsoa millaisia ensi vuoden mallit ovat ja miten tämä uusi harrastus lähtee liikkeelle, että joutuuko päivittämään jo ensi kesänä.

  8. #1748
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393


    Silverbackin promoissa on aina eri renkaat. Tietävät vissii että bd on huono

  9. #1749
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Noooh itellehän verkkokauppa lähetti suoraa osan. Tilas sen jostain. Ei ollu sama ku alkuperänen. Sen kans käytin sit paikallisella huollossa. Siinä ei kestäny ku parituntia.
    Ohjauslaakerisetistä oli kyse. Osa kyllä muuten tuli ihan nopeeta tahtia mutta ekalla yrityksellä tuli pikkusen väärä. Siitä puuttu laakerikupit.

    Navan vaihdossa kyllä saattaa kestää tovin
    En tiedä mitä yrität puolustella omalla tapauksellasi, sillä yli kuukausi on ihan liian pitkä aika johonkin navan korjaukselle. Nooh Kaverin Silverissä kesti 15kk vapaaratas ja napa, joten yli parin sadan lasku siitä tuli.

  10. #1750
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Koo Katso viesti
    En tiedä mitä yrität puolustella omalla tapauksellasi, sillä yli kuukausi on ihan liian pitkä aika johonkin navan korjaukselle. Nooh Kaverin Silverissä kesti 15kk vapaaratas ja napa, joten yli parin sadan lasku siitä tuli.
    Sitä yritin puolustella että omalla kohdallani takuuhuolto meni hyvin. Että ei siitä automaattisesti tule ongelmia jos jotain menee rikki

  11. #1751
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Sitä yritin puolustella että omalla kohdallani takuuhuolto meni hyvin. Että ei siitä automaattisesti tule ongelmia jos jotain menee rikki
    Mitä sinä tuosta puolustelusta kostut? Kukaan ei ollut edes väittänyt tuota. Halusit lähinnä vaihtaa välittömästi keskustelun suunnan, kuten koittivat myös nuo pari kappaletta käyttäjiä, jotka vastasivat ensimmäiseen viestiini aiheen tiimoilta. Ei ole varmasti sattumaa, että omassa piirissä on kaksi Silveriä, joista molemmissa mennyt vapaarattaat ja navat vaihtoon asennusvirheen takia.

  12. #1752
    Milloinkohan verkkokauppaan tulee alennusmyynnit, tuo Douple malli vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, ei taida muita etujousitettuja fatbikeja löytyä tuohon hinta tasoon.

  13. #1753
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Taitanu olla ne alennusmyynnit jo keväällä. Double ei kyl mielestäni ole alennuksessa ollu. Uusia malleja tulee varmaan kohtapuoli ennakkotilaukseen. Tiä sit myyvätkö loput vanhat vielä pois tarjouksella

  14. #1754
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Mites tuo doublen taka-akseli oikeen toimii? Kierretään vaan kiinni ja nostetaan ja liikutetaan vipu parempaan asentoon?.
    Ei vissii saa mitenkään lukittua tota ku ei oo linkkumaista loppu kiristystä? Oli ainaki viimelenkillä puolikierrosta auennu toi.

  15. #1755
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    ebayssä näytti olevan kohtuu edullisia työkaluja. 11€ headsetin irrotus ja saman hintanen oli puristustyökalu asennukseen.
    Tässä kun selailin Bike-components.de:n valikoimia, tuli vastaan tämmönen: https://www.bike-components.de/en/Ac...saetze-p52675/ . Taidan laittaa tilaukseen, kun tuota halvemmalla ne ei kyllä Suvalassakaan varmana hommaa tee.

  16. #1756
    Liittynyt
    12/2015
    Viestit
    210
    Muovivasaralla saat paremmin kun anglesetissa kupit ei oo linjassa emäputken kanssa. Toi puristaa kuppeja vinoon.

    Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla

  17. #1757
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Kelepaako kumivasara? Se luulis olevan vielä hellempi
    https://www.motonet.fi/fi/haku?q=kumivasara

  18. #1758
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Esabbi Katso viesti
    Muovivasaralla saat paremmin kun anglesetissa kupit ei oo linjassa emäputken kanssa. Toi puristaa kuppeja vinoon.
    Tuo on kyllä totta, en tullutkaan aatelleeksi. Eli yritän kierretangolla, jollei onnistu niin kumivasaralla tai viimeksi vien liikkeeseen.

  19. #1759
    Tervehdys arvon fillarifoorumistit,

    Uuden Scoop Singlen käyttöönotto ei ole sujunut ongelmitta joten ajattelin kysäistä olisiko täällä ideoita/vinkkejä/kokemuksia kohtaamiini haasteisiin.

    Ongelma 1: Levyjarru edestä alkaa pitämään sirkkeliä muistuttavaa ääntä lenkin loppupuolella. Alussa ei siis mitään ongelmaa, mutta sitten (jarrujen lämmetessä?) herkkua saakin kuulla koko rahan edestä. Huuto lakkaa hetkeksi kun painaa jarrua, mutta sitten se alkaa taas. Jarru on keskitetty useasti, siitä ei apua. Jarropalojen kulmien hionta seuraavaksi? Takajarrussa ei mitään ongelmaa missään vaiheessa, eli tämä sirkkelöinti tapahtuu ainoastaan etujarrussa. Tässä pari videota eiliseltä ajolta havainnollistamaan tilannetta: https://youtu.be/nyV3-8FSSQc ja https://youtu.be/fNMoCur8b-U

    Ongelma 2: Etuhaarukan klappi. Ei vaan lähde pois. Olen löysännyt pultit sivuilta ja sitten kiristänyt varovasti kansiruuvia, kokeillut hävisikö klappi -> ei, joten kiristänyt kansiruuvia lisää ja kokeillut hävisikö klappi. Yhtäkkiä huomasin että kansiruuvi alkaakin murtua ja kuusiokolo pyörii hienosti ympyrää. Ilmeisesti muillakin on näin käynyt, kansiruuvi harvinaisen pehmeää mallia? Sain tehtyä murtuneesta kuusiokolosta tasapään joten kansiruuvi jälleen pelikunnossa mutta en tuota enää lähde kiristämään kuitenkaan. Etsiikö osat vaan paikkaansa eli ajelen ja odotan jos ongelma häviää?

    Pyörä on siis aivan uusi, laatikosta otettu ja n. 20km sisäänajoa tehty. Molemmat ongelmat olleet aivan alusta asti.

  20. #1760
    Liittynyt
    05/2018
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    8
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti satsumas Katso viesti
    Ongelma 2: Etuhaarukan klappi. Ei vaan lähde pois. Olen löysännyt pultit sivuilta ja sitten kiristänyt varovasti kansiruuvia, kokeillut hävisikö klappi
    Minulla oli vastaavassa hiilikuituhaarukassa (uudessa silverbackin pyörässä) se "laajennusruuvi" (alempi) liian löysällä ja lisäksi väärässä kohtaa. Tästä syystä päällä ollut mainitsemasi kansiruuvi pyöri ikään kuin tyhjää kun se koko patukka pyöri siinä putkessa. Tämän oireena oli juuri klappia etuhaarukassa. Mekanismi voi olla eri, mutta googlettamalla "Carbon Fiber Front Fork Expansion screw" löytyy todennäköisesti sen näköisiä kiristysmekanismeja, jollainen sinullakin on.

    Toivottavasti joku muu osaa auttaa ongelman 1 kanssa.

  21. #1761
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.826

    Silverbackin läskipyörät

    Onkelma 1: Liikkuuko männät hyvin? Ottaako palat tai palojen välissä oleva ”palautusjousi” levyyn kiinni tärinän seurauksena? Koetappa nostaa jarrusatula mahd. ylös keskitettäessä uudelleen.

  22. #1762
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti satsumas Katso viesti
    Tervehdys arvon fillarifoorumistit,

    Uuden Scoop Singlen käyttöönotto ei ole sujunut ongelmitta joten ajattelin kysäistä olisiko täällä ideoita/vinkkejä/kokemuksia kohtaamiini haasteisiin.

    Ongelma 1: Levyjarru edestä alkaa pitämään sirkkeliä muistuttavaa ääntä lenkin loppupuolella. Alussa ei siis mitään ongelmaa, mutta sitten (jarrujen lämmetessä?) herkkua saakin kuulla koko rahan edestä. Huuto lakkaa hetkeksi kun painaa jarrua, mutta sitten se alkaa taas. Jarru on keskitetty useasti, siitä ei apua. Jarropalojen kulmien hionta seuraavaksi? Takajarrussa ei mitään ongelmaa missään vaiheessa, eli tämä sirkkelöinti tapahtuu ainoastaan etujarrussa. Tässä pari videota eiliseltä ajolta havainnollistamaan tilannetta: https://youtu.be/nyV3-8FSSQc ja https://youtu.be/fNMoCur8b-U

    Ongelma 2: Etuhaarukan klappi. Ei vaan lähde pois. Olen löysännyt pultit sivuilta ja sitten kiristänyt varovasti kansiruuvia, kokeillut hävisikö klappi -> ei, joten kiristänyt kansiruuvia lisää ja kokeillut hävisikö klappi. Yhtäkkiä huomasin että kansiruuvi alkaakin murtua ja kuusiokolo pyörii hienosti ympyrää. Ilmeisesti muillakin on näin käynyt, kansiruuvi harvinaisen pehmeää mallia? Sain tehtyä murtuneesta kuusiokolosta tasapään joten kansiruuvi jälleen pelikunnossa mutta en tuota enää lähde kiristämään kuitenkaan. Etsiikö osat vaan paikkaansa eli ajelen ja odotan jos ongelma häviää?

    Pyörä on siis aivan uusi, laatikosta otettu ja n. 20km sisäänajoa tehty. Molemmat ongelmat olleet aivan alusta asti.
    Pyörälläsi on takuu, joten ota luuri käteen ja soita lähimpään paikkaan: https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...ran-ensihuolto
    Ei kannata itse lähteä rempomaan yhtään, mikäli uudessa pyöressä havaitsee vian.

  23. #1763
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    ai katos pirua. Harmi ku ei rovaniemellä oo yhtään yhteistyö kumppania.
    Keulahuollon ku sais ensihuoltoon niin ois kova. Blutohan pitäs huoltaa jo 50h jälkee

  24. #1764
    Liittynyt
    12/2015
    Viestit
    210
    TZuku tzuku junalla ouluun....

    Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla

  25. #1765
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Mitä mieltä ootte, onko keulan geometriaan liian suuri muutos jos Singlen hiilikuitukeulan päivittää 120 mm Manitou Mastodoniin (ext)?

    Silverback käyttää 100 mm Blutoa noihin joihinkin joustokeulamalleihin ja Bluton a-c -mitta on 511 mm, mutta tuossa 120 mm Manitoussa se olisi jo 551 mm, eli neljä senttiä enemmän. Toisaalta vaihdan keulaan pian myös tuon -2 ⁰ anglesetin, joten josko se vähän kompensoisi. Vai onko tuo 120 mm keula tarpeettoman pitkällä joustolla, kun ajoni ovat kuitenkin aika verkkaista rytyyttelyä kivikossa ja juurakossa, eli riittäisikö kuitenkin 100 mm -joustolla oleva versio jossa a-c olisi jo lähempänä Blutoa (531 mm)? Standard-versiossa olisi pari senttiä vähemmän a-c -mittaa (eli 100 mm standard olisi 1:1 100 mm Bluton kanssa), mutta Budin takia on vissiin mentävä ext-haarukalla vaikka jotkut ovatkin 4,8" Jimit saaneet standardiin mahtumaan.

    Toisaalta vähän mietityttää myös joutuuko runko liian koville jos kovin pitkää haarukkaa eteen laittaa. -17 Singlessähän tuo keulakulma on speksien mukaan 71,5 ⁰, joten sen puolesta loivennusta kyllä kaivataan.

  26. #1766
    Eikös maston saa "lyhennettyä" ilmapumpulla, kun painaa jousia alas ennen kuin irroittaa sen putkesta? Jos nyt joku haluaa lyhennellä. Tai jos et vauhdilla ajele, niin pidät ilmanpaineet sellaisina ettei ihan pohjaa mutta sag on reippaahko.

  27. #1767
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Paksupolkija Katso viesti
    Eikös maston saa "lyhennettyä" ilmapumpulla, kun painaa jousia alas ennen kuin irroittaa sen putkesta? Jos nyt joku haluaa lyhennellä. Tai jos et vauhdilla ajele, niin pidät ilmanpaineet sellaisina ettei ihan pohjaa mutta sag on reippaahko.
    Joo, samaa kertoivat tuolla mtbr:n puolella kun kahlasin pitkää keskustelua läpi. Toisaalta tuntuu että järkevämpää ostaa ehkä kuitenkin suorilta se 80-100 mm versio ja käyttää sitä sen mittaisena kuin on tarkoitettu, kuin keinotekoisesti tuota 120 mm versiota.

  28. #1768
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mahead Katso viesti
    Pari tuntia sitten tuli viesti että anglesetti on pistetty postiin. Pikkulähetyksille ei tule näköjään seurantakoodia, joten pitää toivoa ettei mene paketti hukkaan missään. N. viikon kulues pitäis tulla.
    Aika lailla piti kutinsa, tänään tuo setti tuli. Harmi vaan kun en ehdi ennen ensi viikkoa ruveta asentelemaan. Mukana tulleet ohjeet ei nyt kyllä mitkään erityisen kattavat olleet, kun paketin takakannessa on vain viittaus katsoa täältä yksityiskohtaiset asennusohjeet: https://www.superstarcomponents.com/...htm#tech-specs . Onhan tuolla peräti neljä pallokohtaa, joista tosin mikään ei ota asennukseen suoraa kantaa. Mutta jospa tuo menisi ihan intuitiivisesti vaan.

  29. #1769
    Moro,

    Asentelin jokin aika sitten -17 Singleeni tuollaisen Works componentsin 2° angle headsetin ja olin hommannut myös Park toolin RT-2:n, eli sen halkaistun putken, jolla irroitetaan ohjainlaakerikupit. Ja tietysti pyörän korjaustelineen jota ilman en olisi tätä hommaa edes harkinnut.

    Alempi laakerikuppi irtosi tällä Rt-2:lla ja nylonvasaralla hakkaamalla ihan hyvin mutta ylempään työkalu ei oikein tehonnut, koska laakerikupin jälkeen emäputki kartioituu ja laakerikuppityökalu pakeni kupin pohjalta. No, tämä ylempi eli pienempi kuppi irtosi hylsysarjan hylsyllä+jatkovarrella ja vasaralla paiskomalla. Joo, sai vasaralla paiskoa oikeasti aika määrätietoisesti! Laakerikupit olivat omassa mankelissani 0,1mm ahdistussovitteella kiinni ja uudet myös, joten "krymppiä" on aika paljon.

    Uusien anglesetin kuppien asennuksessa vaikein osuus oli kuppien tarkka linjaaminen lanka satulaputkesta viritettynä kupin suuntausmerkkeihin. Halusin ne kerrasta suoraan, joten piti aika kauan 'jiirittää'. Sitten, kun kuppi oli suorassa niin nylonvasaralla kupin ympäri kiertäen hellästi naputtamalla se alkoi mennä paikoilleen. Testasin myös kierretanko+prikka -puristinta mutta kun laakerikupin ylätaso on kahden asteen kulmassa suhteessa lieriöosuuteen niin kuppi lähtee menemään vinoon, joten vasara oli tällä kertaa parempi.

  30. #1770
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Kiitos kekuliinille hyvistä kommenteista! Tuota kohdistamista itsekin jänskään, etenkin kun Superstarcomponentsin palikoissa ei ole kuin yksi kohdistusviiva. Hyvä että edes se, mutta kaksin olis paree.

    "Krymppiä"?

    Worksista meinasin itsekin alunperin tilata, mutta tuolla toisessa oli halvempia* ja jonkun Uk-foorumin mukaan parempilaatuisella laakerilla. Tiedäppä sitten.

    Tuliko Singlestä mielestäsi parempi tuolla setillä?

    *) Tais muutama tilaus tulla tämänkin foorumin kautta kun tuo Silverbackiin menevä setti on ainut loppuunmyyty.

Samanlaisia aiheita

  1. Canyon Läskipyörät
    By Ski in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3847
    Viimeinen viesti: 29.07.2025, 11.20
  2. Whiten läskipyörät
    By rjrm in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5827
    Viimeinen viesti: 27.06.2024, 15.00
  3. Chargen läskipyörät
    By zarzan in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 27
    Viimeinen viesti: 11.01.2017, 22.40

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •