nämä http://www.motonet.fi/fi/tuote/76299...leikkuri-200mm oli ne paskat.
ja nämä hyvät http://www.motonet.fi/fi/tuote/76315...eikkuri-190-mm
Ulkonäöstäkin voi päätellä kummat on laadukkaammat mutta vipuun menin itsekkin.
nämä http://www.motonet.fi/fi/tuote/76299...leikkuri-200mm oli ne paskat.
ja nämä hyvät http://www.motonet.fi/fi/tuote/76315...eikkuri-190-mm
Ulkonäöstäkin voi päätellä kummat on laadukkaammat mutta vipuun menin itsekkin.
Bilteman pihdit olleet ihan pätevät http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Ka...in-2000022429/
^No mulla ne meni metallinkeräykseen muutaman käyttökerran jälkeen, ei ne uutenakaan hyvät ollu. Ehkäpä sitten huono yksilö.
Mulla on Race Face Turbine tolppa, ja on toiminut ongelmitta omien pakkasrajojen sisällä kunhan sai asennuksessa säädöt kohdilleen. -15 lämmöissä tolppa luisti alaspäin jos oli vähänkin liian kireälle säädetty vaijeri, on tosi tarkka siitä .
Mitäs noi muovit väärissä paikoissa on, onko näissä jotain ongelmaa joihin olisi hyvä varautua?
Mites teillä Brand-X:n omistajilla tolpat ovat kestäneet? Omassa oli muutaman asteen klappi jo uutena ja nyt tokan lenkin jälkeen mielestäni heiluu jo vähän satulan suuntaisesti. Tiedä sitten olenko vain saanut maanantaikappaleen.Täytyy ajaa muutama lenkki niin näkee meneekö tuo tuosta huonommaksi, sen verran pieni klappi vielä ettei saa oikein kunnollista videota.
^Kaikissa hissitolpissa on kuulemma inasen klappia oman akselinsa ympäri. Oma Ascend on pysynyt hyvänä, eikä etu-taka -suunnassa ole liikettä nimeksikään. Kaverin Whyten vastaavassa on liikettä myös tuossa etu-taka -suunnassa.
Ylimääräinen liike voi poistua kiristyspantaa kiristämällä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eipä sitä yhtään kireämmälle saanut, kun aamulla kurkkasin mitä tolppa on syönyt. Akselin ympäri oleva klappi ei itseänikään huoleta. Eipä tuossa oikein muu auta kun käyttää ja seurailla. Rakenteen puolesta suurta vaaraa pienestä klapista ei pitäisi olla![]()
Tämä taitaa olla vastaava
https://cdn.shopify.com/s/files/1/10...43640978840437
Alkuviikosta tuli postissa RockShox Reverb External. Oli hyvään alennukseen, niin ajattelin testata vähän huonommasta käyttäjäkokemuksesta huolimatta. Asennus oli kohtuu helppo ja toimii todella hyvin! Ainakaan näin 50km ajon jälkeen ei ilmennyt pienintäkään ongelmaa![]()
Asentelin pari päivää sitten KS Lev DX:n KTM:n sähköläskiin. Maastokierroksen perusteella toimii oikein hyvin, ei heilu lainkaan ja yksilövertailun perusteella kaverin uudessa pyörässä olevaan Rockshox Reverb Stealthiin verrattuna ainakin toimii tasaisemmin. Nyt sitten jännäämään alkaako näiden osalta raportoitu naksunta. Yritin seurata satulan kiinnitysohjeita.. (lähinnä max 8Nm momentti ja väliin pitorasvat).
Asennus raa-vitutti ensi kertaa tällaista vermettä asentavan päätä, mutta kyllä se ohjeita tavaamalla ja päättelemällä sujui![]()
^ Jos alkaa lenkillä kuulua ylimääräistä kolinaa, niin voi olla että tolpan paksumman putken mutteri on löystyny ja sisäputki pääsee heilumaan. Itelle kävi noin ja vähän aikaa piti tutkia onko satula löysällä vai mikä. Käsillä väänsin tiukemmalle mutta pitäisi olla jokin öljysuodatinavaimen näköinen työkalu ettei pääse löystymään. KS LEV integrasta kyse mutta sopinee tuohonkin. Saisihan nuo jo tehtaalla kiristää momenttiin.
Kyllä mulla ainakin ajoittain KS Lev Integra natisee. Vaikee sitä on on saada pois, todella tarkkaan saa satulan kiinnityspultit kiristää. Ominaisuus johtunee rakenteesta; satulan tolppaan kiinnittävä palikka kun on irtoava osa. Tai niitä on oikeastaan kolme. Kaksi itse tolpassa ja tietysti yksi joka tulee satulan kiskojen päälle.
Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä
Mitähän tolppaa porukka suosittelis jos speksit ois 150mm tai enemmän tiputusta, kuskin paino pyörii 95-110kg:n välillä ja ulkoinen kaapeli vienti pitäisi olla? Onko täällä kokemusta noista painorajoista, onko kukaan ajellut tolpalla missä on ilmoitettu pienempi paino kapasiteetti kuin kuskilla on?
No kun ei tähän kukaan muu vastaa.. KS Lev DX saa 175mm mallina enkä löydä siitä mitään ilmoitettua painorajaa. Omani ei vielä ainakaan osoita natinaa, asennusohjeiden noudattaminen toivottavasti auttoi <kopkop>. Hyvin toimii. Talveksi taidan irrottaa sen.
No joo toi painoraja tulikin itseasiassa ainoastaan yhden liikkeen tuoteselosteessa vastaan. Ilmeisesti KS:n tolpissa ei mitään rajaa valmistajan puolelta ole.
Ko. liikkeessä oli parhaassa tarjouksessa tuo ja sitä jäin sitten tuijottamaan.
Hei,
Tietääkö kukaan löytyykö Euroopasta tai peräti Suomesta KS eten-i varakaapelia ? Tarvitsen uuden, sekä myös vivun. Vipuja löytyy, mutta kaapelin onnistuin tähän asti bongaamaan vain Atlantin toiselta puolen. Europpalaisista verkkokaupoista selasin, ja löytyy muihin hissitolppiin kuin eten-malliin.
Kiitos.
No nyt kun kolmannen kerran kävin valikoiman läpi tuotteen räjäytyskuvan kanssa niin tosiaan yksi noista voisi sopia. Hämäävää kun tuettujen tuotteiden kohdalla ei lue mallimerkintää. Pitää siis yhdistää osakoodit. Kiitos.
Kyseessä https://www.bike-components.de/en/Ki...e-i900-p41054/
Jaaha. Olin iloinen hyvin toimineesta brand-x ascend II dropperista mutta nyt alamäkipätkän jälkeen huomasin että nappia painamalla ei nouse lainkaan. Pistin viestiä myyjäliikkeelle että mitäs tuolle tehdään, toivottavasti menee takuuseen jos jotain hajalla. Muilla kokemuksia?
Tarkasta, onko vaijeri kunnolla kiinni, jotta vipu liikkuu.
Mitäpä vielä?
Miten niin tyhmä kysymys??
^juuri näin. Oletan kanssa vaijerin päässeen lösälle. Omassa Ascendissa pitää olla kohtuu tarkka kohta vaijerilla toimiakseen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vaijeri oli aika tiukalla mutta kiristin vielä uudestaan, ei vaikutusta. Kun satulaan laittaa painoa ja painaa nappia niin menee pari senttiä alas ja nousee saman matkan ylös mutta siihen jumittaa.
Onkohan tossa Ascend II mallissa mahdollista lisätä paineita sieltä yläpuolelta niinkuin XL mallissa?
Purin koko tsydeemin irti pyörästä kun pelkkä vaijerin kiristys ei auttanut, sitten irtaallaan koitin niin alkoi toimimaan. En tiedä onko ollut joku tiukka mutka tai vaijeri huonosti mutta nyt toimii. Dropperin sisäänmenevässä osassa on kylläkin vajaa 10cm pitkä pintanaarmu, joku on siihen hangannut. Vaikuttaa kuitenkin toimivan sulavasti eikä tuolle varmaan muuta voi tehdä.
Toimiiko noista Brand-X tolppien ”vivuista” kumpikin malli ? CRC:ssä XL tolppa tarjouksessa tuolla ei vaihdevivun kaltaisesti toimivalla vivulla.
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Ainakin normi Ascendin vipu toimii, joskin on se vähän rimpulan tuntuinen. Mutta toimii kyllä hyvin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ovat uusineet tuon Ascend XL:n vivun jossain vaiheessa. Aiempi malli oli vähän rimpula ja vaijerin kiinnitys oli tolpan päässä. Uudessa mallissa vaijeri kiinnittyy vipuun, eikä ole enää niin rimpula.
Ei se silti hyväkään ole. Jotenkin epämiellyttävän kaareva ja sormiosan tekstuuri liian syvä IMO. Kyllä sitä silti käyttää voi.
Tuon ascendin kanssa joutuu tekemään kompromisseja aikalailla. Ainakaan minä en saanu slx jarrun kanssa siihen kohtaan, joka olis optimi. Aika liki kuitenkin, joten näillä mennään.
Kirjanmerkit