HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 195 / 217 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 95 145 185 193 194 195 196 197 205 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.821 - 5.850 / 6507

Aihe: Tahko lähestyy...Oletko valmis.

  1. #5821
    Liittynyt
    12/2006
    Viestit
    34
    Eka kertaa lähdössä retkeilee 120km. Vinkkeja ja kokemuksia kuinka paljon hiljempaa kannattais lähtee ajamaan versus 60km?

  2. #5822
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti trance Katso viesti
    Eka kertaa lähdössä retkeilee 120km. Vinkkeja ja kokemuksia kuinka paljon hiljempaa kannattais lähtee ajamaan versus 60km?
    Retkeilyhommista en osaa sanoa, mutta itse olen ajanut ensimmäisen kierroksen melkolailla all-in ja sinnitellyt toisen kierroksen sitä vauhtia mitä nyt sattuu pääsemään. Parhaan vk-vauhdin hyytyminen noin pitkällä matkalla on itselleni joka tapauksessa väistämätöntä ja jos ei aja silloin reippaasti kun sille olisi vielä edellytyksiä, niin sitten siinä menee noin yhdeksäntoista tuntia että pääsee pois reitiltä
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  3. #5823
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.114
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti trance Katso viesti
    Eka kertaa lähdössä retkeilee 120km. Vinkkeja ja kokemuksia kuinka paljon hiljempaa kannattais lähtee ajamaan versus 60km?
    No jos retkeilee (niinku minäkin) on -säästellen ekaa kiekkaa ajellessa- tärkeintä huolehtia siitä, että pääsee kuitenkin ajamaan sen toisenkin kierroksen. Eli viidessä tunnissa tulisi suoriutua. Ei pidä jäädä huolloille lorvimaan.
    Toisen kierroksen voi sit ajella oman fiiliksen mukaan. Silloin se on mahdollistakin kun ruuhkia ei ole.
    Maalialueelle ajetaan ekan ja tokan kierroksen päätteeksi toki näyttävästi vika kilsa sen mitä jaloista lähtee, vähintään täysiä.


  4. #5824
    Mitens noi rengaspaineet? Paljon olisi hyvä laittaa litkutettuihin renkaisiin? T: Koskaan ollut Tahkolla ja yksi kuntoluokan mtb kisa takana🖐️

  5. #5825
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.114
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nenokkias Katso viesti
    Mitens noi rengaspaineet? Paljon olisi hyvä laittaa litkutettuihin renkaisiin?
    Herramme jeesus, järjetön kysymys!

    Mikä rengas?
    Mikä koko? 26"? 29"? 2.0"? 2.4"? Kuinka leveällä vanteella?
    Minkälainen fillari?
    Paljonko painat?
    Millä paineilla tykkäät yleensä ajella?

    Oikea vastaus on sama mitä vastasit tuohon viimeiseen.

    Tai voinhan mä numeroillakin vastata... taakse 1.9 ja eteen 1.7. Laita noi niin on hyvä. Ehkä.


  6. #5826
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Herramme jeesus, järjetön kysymys!

    Mikä rengas?
    Mikä koko? 26"? 29"? 2.0"? 2.4"?
    Minkälainen fillari?
    Paljonko painat?
    Millä paineilla tykkäät yleensä ajella?

    Oikea vastaus on sama mitä vastasit tuohon viimeiseen.

    Tai voinhan mä numeroillakin vastata... taakse 1.9 ja eteen 1.7. Laita noi niin on hyvä. Ehkä.
    29" 2,25" Jäykkäperä, 84kg ja olen ajanut 1 ja jopa alle.. nyt muutamia lenkkejä totutellut n1,5-1,8 paineisiin. Eli oikealla suunnalla ilmeisesti olen.

  7. #5827
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.683
    Oletko valmis? Eilen tuli tehtyä tämän vuoden eka MTB lenkki sulilla metsäpoluilla. Talvella pari-kolme lenkkiä nastarenkaiden kanssa, muuten pyöräilyt on olleet gravel-henkisiä muksuperäkärryä perässä vetäen.
    Eli todella valmis jo ennen starttia.

    Tuohon gravel-ajeluun olen vaihtanut Ardentit Ikoneihin. Ensin oli tarkoitus vaihtaa Ardentit takaisin, mutta nyt ennusteet näyttää niin hyvältä että taidan lähteä noilla Ikoneilla liikkeelle.
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.



  8. #5828
    ranne "rikki" kohta lääkäriin ,kyseessä vanha vaiva on tullut toimeen mutta eilisen kilpapyörä lenkin jälkeen kipeytyi eikä otekkaan oikein pidä(ei edes housun nappia saa kiinni.)no viikko aikaa saada käsi kuntoon ainakin ajettavaan.joten valmius on mitä on.pitänee siirtyä 45km vähemmän tunkkaamista.

  9. #5829
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    61
    Todella valmista, tänään nokka kohti Tahkoa juhannuksen viettoon. Pyörä lähtee mukaan, niin selviää reitin kunto sitten perjantain sateiden jälkeen.

  10. #5830
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Julkujärvi
    Viestit
    298
    No Nii se vauhti... viimevuonna 180, eka kierros 3.50 lujempaa kun 60 aika, ajettu kerran 3.56 2 kierrokselle 8.10 oon ajanut 120 8.07 ja viimeinen kierros 4.32 mikä on sinällään ihan maalissa 180 12.42. Älä tuota kelloa tai kavereiden vauhtia. Menet omaa vauhtia ja kuuntelet roppaa. Helppoo kun...

  11. #5831
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MakeK Katso viesti
    Tässä vielä 2018 60km reitin jälki Stravassa...
    https://www.strava.com/activities/1644130284

    PS. Jos joku ihmettele noita kuvia, niin ne on otettu toimenpiteitä vaativista kohdista sekä nousujen aluista. Ei siis mitää reitin fiilistelykuvia

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Löytyykö reitti jostain GPX:nä ? Vois käydä pyörällä tutkimassa reittiä... ensikertalainen tarttee kaiken mahdollisen avun :-)

  12. #5832
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    761
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jl73 Katso viesti
    Löytyykö reitti jostain GPX:nä ? Vois käydä pyörällä tutkimassa reittiä... ensikertalainen tarttee kaiken mahdollisen avun :-)
    Ai joo, ovat näköjään muuttaneet GPX exportin maksulliseksi Stravassa (premium).
    Löytyy myös Polar Flowsta julkisena päivämäärällä 17.6.
    Selvittelen jos sais sen jonnekin levynkulmalle jakoon.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

  13. #5833
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    761

    Tahko lähestyy...Oletko valmis.

    Oikolukematonta tarinaa reitin katselmoinnista:

    TahkoMTB 2018, 20-vuotis juhlatapahtuman lähtölaskentaa käydään jo yhden käden sormissa, joten on aika luoda katsaus tulevan tapahtuman reittiin. Kuten olette saanneet lukea mm. TahkoMTB:n face-sivuilta, aiheutti poikkeuksellisen runsasluminen talvi massiiviset metsätuhot Pohjois-Savossa. Alkukesän suurin ponnistus onkin ollut reitin raivaus, mikä vaati laajaa yhteistyötä metsänomistajien, metsäyhtiöiden ja tapahtumaa toteuttavien sidosryhmien kanssa. Pelkällä ”mies ja saha” linjalla olisi urakka ollut mahdoton. Iso kiitos tulevan TahkoMTB:n mahdollistamisessa kuuluukin kaikille reitinraivaustalkoisiin osallistuneille, kiitos!

    Kävin ajamassa reitin läpi viikko ennen Juhannusta. Tiedossa oli, että reitti oli pääosin ajettavissa, mutta heinän niittoa, risujen ja tuulenkaatojen raivausta riittää vielä tapahtumaviikollekin. Kesä on ollut superkuiva, joten kosteus ja muta ovat tuskin ongelmana. Lisäksi mietitytti tieto siitä, että reittiä oli möyhentäneet isot metsäkoneet. Voiko reitti olla jopa täysin pilalla?

    Mutta itse asiaan, 60km reittiesittely mallia 2018.
    Reitti noudattaa samaa päälinjaa mitään on totuttu polkemaan viime vuodet. Kinahmi 1:n nousuun saakka edetään tuttua pääosin latupohjien ja metsäteiden uraa. Kinahmi 1:n nousussa ja päällä saa esimakua mitä tarkoittaa massiiviset metsätuhot. Metsät ovat muuttaneet muotoaan niin massiivisesti, että tuntee ajavansa aivan uudella polulla (myös näin 20 vuoden ja noin 40 kierroksen kokemuksella). No, jotain tuttuakin löytyy, päällä kulkeva polku tarjoaa edelleen sitä parasta Tahkoa. Suurimpana haastaa oli metsäkoneiden irroittama maa-aines... tomu, jota olin poluilla todella paljon. Toivottavasti menneen viikon sateet ovat sitoneet tätä maa-ainesta (ja näin kuulin tapahtuneenkin) Sitten tullaankin vuoden 2018 suurimman muutokseen, laskuun Kinahmi taakse Eskolan huoltoon. Valitettavasti emme päässeet ponnisteluista huolimatta sopimukseen maanomistajan kanssa Kinahmin loppuosan ja laskun raivaamisesta. Olimme pakotettuja etsimään vaihtoehtoinen linja Kinahmilta alas. Uusi lasku (nimeltään Lampelan lasku) on aikaisempaa laskua suoraviivaisempi ja nopeampi. Laskussa on käytännössä kaksi ajouraa koko matkan, mikä mahdollistaa ohittamisen. Haasteena on nopeus, sillä lasku mahdollistaa todella kovat vauhdit... ja jos sattuu lähtemään mopo käsistä, voi sattua isosti. Eli, tässäkin tulee tunnistaa omat ajotaidot ja mahdollisuus siihen, että kaarteen takana on kaveri nurin tai muuten pysähtynyt.
    Kinahmin takana tullaan tielle hiukan eri kohdassa ja tiesiirtymä on lyhentynyt noin kilometrin. Eskolan huolto on muuttunut uuteen kohtaan, Huuskon pihapiiriin (=Huuskon huolto), vaatien lyhyen poikkeaman tieltä (korjaus: kaikki ajavat myös Huuskon huollon läpi). Kinahmin osuus on lyhentynyt kaikkiaan noin 2,5km.
    Kinahmi 2:n nousu ”Taivaan portaat” mennään tuttuun tyyliin itikoiden ja paarmojen kirittämänä ja siitä eteenpäin edetään tuttua ja hyväkuntoista reittiä.
    Seuraava talven jälkeinen elämys tulee eteen Tuulivaaran huollon jälkeen. Tässä vaiheessa samaan pääuraan ovat liittyneet myös 25km kuskit. 45km kuskit ovat olleet pääuralla jo Kalkkiruukin laskusta lähtien.
    Tuulivaaran ja Rahaamäen välinen tekninen polkuosuus on ollut laajojen metsätuhojen aiheuttamien raivaustöiden kohteena. Metsäkoneet ovat ajaneet uraa todella paljon. Yllätykseksi tämä väli oli jopa nopeamman tuntuinen kuin ennen. Esimerkiksi notkojen pohjalla olleet kivikot oli tasoittuneet pois. Joku ihmettelikin keskustelupalstoilla onko reittiä tasoitettu tarkoituksella. Voi toki olla, että vesisateet saavat kivet näkyviin ajan kanssa, mutta nyt tässä oli jonkinlaista uutuudenviehätystä. Itse huomasin että tähän siivuun ei kannata lähteä vanhoihin ajolinjoihin kangistuneena, vaan kannattaa pitää katsetta ylhäällä ja tunnistaa uudet ja nopeammat ajolinjat. Toki tälle välille mahtuu aina pari tuttua märkää kohtaa. Toisen mutalammikon kohdalle on suunniteltu korjaustoimenpiteitä vielä ennen tapahtumaa.
    Saavuttuani Rahasmäen tienousun päälle sain itsekin maistaa metsätuhoja. Täällä oli vielä n. 300m osuus joka oli täynnä kaatuneita puita. Tätä kirjoittaessa Juhannuksena on tämäkin osuus raivattu. Sitä en vielä tiedä mihin kuntoon polku on mennyt metsäkoneiden jäljiltä.
    Rshasmäen savotasta selvittyäni oli reitti tuttu ja oli hyvässä kunnossa aina Tahkon rinteille saakka. Tahkon päällä tehdään pieni ketunlenkki aina Pehkubaarille saakka, mikä lisää kaikkien reittien mittaa noin 1km.
    Tahkon päältä lasketaan alas vuonna 2017 käyttöönotetun huikean loppulaskun mukaisesti, jokasai lopullisen muotonsa vasta viime vuoden tapahtuman jälkeen. Lasku mahdollistaa nopeat ajolinjat bermejä hyödyntäen tai maltillisemman alastulon suuria riskejä välttäen. Ja sitten on jäljellä se paljon kehuttu ja parjattu loppulaskun loppunousu (savolainen ilmaisu). Tämä herätti niin paljon tunteita edellisenä vuonna, että se oli suorastaan pakko pitää reitissä myös tulevassa tapahtumassa... ja oikeasti vaihtoehtoja ei juurikaan ole. Eniten kritiikkiä keräsi loppunousua edeltävä lyhyt metsäosuus ja siitä ajouran ohjautuminen nousuun. Nyt metsäosuus oli jo hyvä leveä ura, mutta nousuun ohjaavaa kallistusta täytyy vielä rakennella. Lisäksi oli ajouralle ilmestynyt iso hiekkakasa hissilinjan ja rinteen väliin. Tämäkin vaatii vielä työstöä enne tapahtumaa.
    Loppumatka maaliin saakka edetään tuttua hyväkuntoista uraa.

    Loppuyhteenvetona voi todeta, että vaikka Kinahmin loppulasku Eskolaan ”menetettiin”, tarjoaa TahkoMTB vielä hienoja maastopyöräilyfiiliksiä ja sitä tuttua haastetta. Lisäksi reitissä on nyt jotain pientä uuttakin ihmeteltäväksi. Yksi sellainen on runsaslukuiset lehtipuuholvit, kun puut ovat taittuneet reitin päälle.
    Tämän kesän uudet ajolinjat luovat pohjan tulevien vuosien ajolinjoiksi... ellei sitten tule eteen vastaavaa metsähässäkkää.

    Nähdään Tahkolla!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    MakeK muokkasi tätä : 22.06.2018 at 21.50
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

  14. #5834
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    891
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MakeK Katso viesti
    Oikolukematonta tarinaa reitin katselmoinnista:

    TahkoMTB 2018, 20-vuotis juhlatapahtuman lähtölaskentaa käydään jo yhden käden sormissa, joten on aika luoda katsaus tulevan tapahtuman reittiin. Kuten olette saanneet lukea mm. TahkoMTB:n face-sivuilta, aiheutti poikkeuksellisen runsasluminen talvi massiiviset metsätuhot Pohjois-Savossa. Alkukesän suurin ponnistus onkin ollut reitin raivaus, mikä vaati laajaa yhteistyötä metsänomistajien, metsäyhtiöiden ja tapahtumaa toteuttavien sidosryhmien kanssa. Pelkällä ”mies ja saha” linjalla olisi urakka ollut mahdoton. Iso kiitos tulevan TahkoMTB:n mahdollistamisessa kuuluukin kaikille reitinraivaustalkoisiin osallistuneille, kiitos!

    Kävin ajamassa reitin läpi viikko ennen Juhannusta. Tiedossa oli, että reitti oli pääosin ajettavissa, mutta heinän niittoa, risujen ja tuulenkaatojen raivausta riittää vielä tapahtumaviikollekin. Kesä on ollut superkuiva, joten kosteus ja muta ovat tuskin ongelmana. Lisäksi mietitytti tieto siitä, että reittiä oli möyhentäneet isot metsäkoneet. Voiko reitti olla jopa täysin pilalla?

    Mutta itse asiaan, 60km reittiesittely mallia 2018.
    Reitti noudattaa samaa päälinjaa mitään on totuttu polkemaan viime vuodet. Kinahmi 1:n nousuun saakka edetään tuttua pääosin latupohjien ja metsäteiden uraa. Kinahmi 1:n nousussa ja päällä saa esimakua mitä tarkoittaa massiiviset metsätuhot. Metsät ovat muuttaneet muotoaan niin massiivisesti, että tuntee ajavansa aivan uudella polulla (myös näin 20 vuoden ja noin 40 kierroksen kokemuksella). No, jotain tuttuakin löytyy, päällä kulkeva polku tarjoaa edelleen sitä parasta Tahkoa. Suurimpana haastaa oli metsäkoneiden irroittama maa-aines... tomu, jota olin poluilla todella paljon. Toivottavasti menneen viikon sateet ovat sitoneet tätä maa-ainesta (ja näin kuulin tapahtuneenkin) Sitten tullaankin vuoden 2018 suurimman muutokseen, laskuun Kinahmi taakse, ns. Eskolantie lasku. Valitettavasti emme päässeet ponnisteluista huolimatta sopimukseen Kinahmin loppuosan ja laskun raivaamisesta. Olimme pakotettuja etsimään vaihtoehtoinen linja Kinahmilta alas. Uusi lasku on aikaisempaa laskua selkeämpi ja nopeampi. Laskussa on käytännössä kaksi ajouraa koko laskun ajan, mikä mahdollistaa ohittamisen. Haasteena on nopeus, sillä lasku mahdollistaa todella kovat vauhdit... ja jos sattuu lähtemään mopo käsistä, voi sattua isosti. Eli, tässäkin tulee tunnistaa omat ajotaidot ja mahdollisuus siihen, että kaarteen takana on kaveri nurin tai muuten pysähtynyt.
    Kinahmin takana tullaan tielle hiukan eri kohdassa ja tiesiirtymä on lyhentynyt noin kilometrin. Eskolan huolto on muuttunut uuteen pihapiiriin. Tähän huoltoon poiketaan hiukan reitiltä (huollon voi ohittaa ajaen tietä pitkin), mikä kannattaa tunnistaa ainakin jos ajaa kärkipään sijoituksista. Mainittakoon myös että Kinahmin osuus on lyhentynyt kaikkiaan noin 2,5km.
    Kinahmi 2:n nousu ”Taivaan portaat” mennään tuttuun tyyliin itikoiden ja paarmojen kirittämänä ja siitä eteenpäin edetään tuttua ja hyväkuntoista reittiä.
    Seuraava talven jälkeinen elämys tulee eteen Tuulivaaran huollon jälkeen. Tässä vaiheessa samaan pääuraan ovat liittyneet myös 25km kuskit. 45km kuskit ovat olleet pääuralla jo Kalkkiruukin laskusta lähtien.
    Tuulivaaran ja Rahaamäen välinen tekninen polkuosuus on ollut laajojen metsätuhojen aiheuttamien raivaustöiden kohteena. Metsäkoneet ovat ajaneet uraa todella paljon. Yllätykseksi tämä väli oli jopa nopeamman tuntuinen kuin ennen. Esimerkiksi notkojen pohjalla olleet kivikot oli tasoittuneet pois. Joku ihmettelikin keskustelupalstoilla onko reittiä tasoitettu tarkoituksella. Voi toki olla, että vesisateet saavat kivet näkyviin ajan kanssa, mutta nyt tässä oli jonkinlaista uutuudenviehätystä. Itse huomasin että tähän siivuun ei kannata lähteä vanhoihin ajolinjoihin kangistuneena, vaan kannattaa pitää katsetta ylhäällä ja tunnistaa uudet ja nopeammat ajolinjat. Toki tälle välille mahtuu aina pari tuttua märkää kohtaa. Toisen mutalammikon kohdalle on suunniteltu korjaustoimenpiteitä vielä ennen tapahtumaa.
    Saavuttuani Rahasmäen tienousun päälle sain itsekin maistaa metsätuhoja. Täällä oli vielä n. 300m osuus joka oli täynnä kaatuneita puita. Tätä kirjoittaessa Juhannuksena on tämäkin osuus raivattu. Sitä en vielä tiedä mihin kuntoon polku on mennyt metsäkoneiden jäljiltä.
    Rshasmäen savotasta selvittyäni oli reitti tuttu ja oli hyvässä kunnossa aina Tahkon rinteille saakka. Tahkon päällä tehdään pieni ketunlenkki aina Pehkubaarille saakka, mikä lisää kaikkien reittien mittaa noin 1km.
    Tahkon päältä lasketaan alas vuonna 2017 käyttöönotetun huikean loppulaskun mukaisesti, jokasai lopullisen muotonsa vasta viime vuoden tapahtuman jälkeen. Lasku mahdollistaa nopeat ajolinjat bermejä hyödyntäen tai maltillisemman alastulon suuria riskejä välttäen. Ja sitten on jäljellä se paljon kehuttu ja parjattu loppulaskun loppunousu (savolainen ilmaisu). Tämä herätti niin paljon tunteita edellisenä vuonna, että se oli suorastaan pakko pitää reitissä myös tulevassa tapahtumassa... ja oikeasti vaihtoehtoja ei juurikaan ole. Eniten kritiikkiä keräsi loppunousua edeltävä lyhyt metsäosuus ja siitä ajouran ohjautuminen nousuun. Nyt metsäosuus oli jo hyvä leveä ura, mutta nousuun ohjaavaa kallistusta täytyy vielä rakennella. Lisäksi oli ajouralle ilmestynyt iso hiekkakasa hissilinjan ja rinteen väliin. Tämäkin vaatii vielä työstöä enne tapahtumaa.
    Loppumatka maaliin saakka edetään tuttua hyväkuntoista uraa.

    Loppuyhteenvetona voi todeta, että vaikka Kinahmin loppulasku Eskolaan ”menetettiin”, tarjoaa TahkoMTB vielä hienoja maastopyöräilyfiiliksiä ja sitä tuttua haastetta. Lisäksi reitissä on nyt jotain pientä uuttakin ihmeteltäväksi. Yksi sellainen on runsaslukuiset lehtipuuholvit, kun puut ovat taittuneet reitin päälle.
    Tämän kesän uudet ajolinjat luovat pohjan tulevien vuosien ajolinjoiksi... ellei sitten tule eteen vastaavaa metsähässäkkää.

    Nähdään Tahkolla!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Hyvin tiivistettynä!

    Nyt vaan syömään ja tankkailemaan että jaksaa pitää hymyä suupielillä koko sähäkän rykäisyn ajan
    Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken

  15. #5835
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    761
    Pari pientä korjausta/tarkennusta, uusi lasku Kinahmin taakse on nimeltään Lampelan lasku ja huoltopiste Huusko.
    Viimeisen tiedon mukaan kaikki ajavat myös Huuskon huoltopisteen läpi.
    Nämä korjattu myös tuohon aikaisempaan kirjoitukseen.


    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

  16. #5836
    Loppulaskun loppunousun kohdalla toivoisin jalkautuneiden päästävän pyöräilevät ohitseen, viimeksi oli kaksi urhoa yllättäen "poikittain" edessäni. Ei se niin ihmeellinen mäki ole kun säätelee vivusta vaihdetta vaan vähän kevyemmälle

  17. #5837
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    79
    Näkyy taas ennusteet keliä arpovan. Toivottavasti ei lauantaina tule vettä, jotenkin tahkolla pilaa fiiliksen

  18. #5838
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Kajaani
    Viestit
    102
    Kiitos tuosta reittikuvauksesta. Tälle vuodelle voi asettaa tavoitteeksi: loppulaskun loppunousu ajamalla ylös

  19. #5839
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    0
    Sain jostain itselleni keuhkokuumeen että Tahko jää nyt ensikertaa 16 vuoteen väliin!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Kukaan joka vihaa pyöräilijöitä ei voi olla läpeensä paha!

  20. #5840
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    761
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gekko Katso viesti
    Sain jostain itselleni keuhkokuumeen että Tahko jää nyt ensikertaa 16 vuoteen väliin!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Oho, tsemppiä ja paranemisia!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

  21. #5841
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    Seinäjoki
    Viestit
    0
    Kiitoksia Make. Vähän harmittaa...
    (kappas mä oon Nöösi taas kun en oo hetkeen täällä vieraillut...)
    Kukaan joka vihaa pyöräilijöitä ei voi olla läpeensä paha!

  22. #5842
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.683
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gekko Katso viesti
    Tahko jää nyt ensikertaa 16 vuoteen väliin...
    Minä jo viime kesänä Tahkon jälkeen pohdiskelin että oliko tämä nyt tässä. Mutta tämän juhlavuoden takia ajattelin tulla vielä kerran ajelemaan. Ja nyt asenteena on ajella hiljaa nautiskellen ns. viimeistä kertaa.

    Mutta saas nähdä kuinka tässä käy.

  23. #5843
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.114
    Mitä uittua? Siellähän piti olla hyvät kelit? Pelottavan yksimieliset ennusteet, kylmää ja märkää.







  24. #5844
    Liittynyt
    03/2018
    Viestit
    251
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Mitä uittua? Siellähän piti olla hyvät kelit? Pelottavan yksimieliset ennusteet, kylmää ja märkää.

    Ei sapeli. Pitäiskö tässä alkaa miettiä renkaiden vaihtoa ja uutta tubeles urakkaa?

    Mielellään en kyllä noita hitaita kumeja pistäisi. Nykyisellä Rocket Ron edessä ja sen korvikkeeksi olisi Mountain King tai XC king.

  25. #5845
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    264
    Ardent vain eteen ja itseluottamus on rajaton.

  26. #5846
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.114
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lukija5 Katso viesti
    ...Pitäiskö tässä alkaa miettiä renkaiden vaihtoa ja uutta tubeles urakkaa?
    Renkaista viis! Mutta jos joutuu pukeutumaan kuin naparetkelle tai Iditarodiin niin se syö miestä.

    Nykyisellä Rocket Ron edessä ja sen korvikkeeksi olisi Mountain King tai XC king.
    Ei maksa vaivaa vaihtaa noihin. Hyvin sä vedät RokettiRonkillakin.


  27. #5847
    Liittynyt
    03/2018
    Viestit
    251
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Renkaista viis! Mutta jos joutuu pukeutumaan kuin naparetkelle tai Iditarodiin niin se syö miestä.



    Ei maksa vaivaa vaihtaa noihin. Hyvin sä vedät RokettiRonkillakin.

    Totta. Sadetta kestävän ja hengittävän takin löytäminen on aika haasteellista. Sadetta toki takkini pitävät jotenkin, mutta hengittävyys on sitten taas olematon.

    Tommosen joudun ehkä pistämään taka-taskuun:

    http://road.cc/content/review/46972-endura-pakajak

  28. #5848
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    79
    Mietin, että riittäiskö pelkät irtohihat kuitenkin tuonne. Lämminhän siinä ajaessa tulee, mutta tie siirtymillä voi kyl vilu iskee :/

  29. #5849
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.683
    2015 vuoden kokemukset nousee esiin mielen syövereistä. Eikä ne olleet hyviä.

    Ja kai se 2.4" Ardent pitää ainakin eteen laittaa. Ei kyllä huvittaisi yhtään.

  30. #5850
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    891
    2015 uusintana olisi mahtavuutta. Nevö forget.
    Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •