Fiilistelyä Nokian Koukkujärven hiihtolatujen nurkilla.
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Fiilistelyä Nokian Koukkujärven hiihtolatujen nurkilla.
Long, low & slackski![]()
Kyllä se on nyt fiilisteltävä kun luomulla pääsee ajamaan, norjalaislääkkeet puree![]()
Kun sähkäri ja Mastodontti olivat huollossa, ajoin BlutoMutzilla pari lenkkiä ja se tuntui aika huteralta MastodonHuraxdaxin jälkeen. Tuntui kuitenkin, että jaksoin polkea, joten laitoin Mastodonin Mutziin ja nyt on kyllä bueno![]()
Sarpatinharju, Nokia, Mustanvuoren pää.
Tuolta Varikon testiradan notkosta kun polkasee tohon mäelle niin saa vähän yläsyke reeniä.
No kurvasin tosta Vihnukseen höyrymakkaralle...
....Läskipyöräilijä vai läski pyöräilijä....
Laitetaas Pole jonoon. Ajan tästä suoraan kotiin oluelle!
^jaahas, siihen on tuotu hiekkakuormaa, jolla saadaan tehtyä "maastopyöräreitistä" kaikille turvallinen ja kiva?
^Tai sitte merkki on vaan hiukan väärässä paikassa. Renkaan jäljistä päätelle kuiten muutkin oli ensin tohon tuikannu.
Lämmintä oli. Repun olkahihna tuoksui vissiin kukkakedolle.
![]()
Juhannuksen fiilistelyt Pikku-Ahveniston poluilla tyttären kanssa. Oli taas ihan huippua hommaa! Näin tokas likka ku autolle saavuttiin.
Kyllä se voi olla hyväksikin, 2XL kumekseen tarttuu männynkäpy kiinni ja niitä sitten singahtelee tangentin suuntiin 😁
Kyllä oli syötteellä mahtavat polut ja maisemat. Enskerralla teltta mukaan niin voi olla usiamman päivän.
![]()
Mieli tekis Hossaan tai Syötteelle, mutta lähimaaston poluilla on kulunut viime aikoina taasen kumekset. Oikein mukavaa hommaa sekin, kun ei koko ajan samoja tamppaa..
![]()
Krossikommuuni / Syöte MTB
Kukkaispyöräilyä lämpimässä kesäillassa.
![]()
^ei näy kuva
Ensin mennään talon pihan läpi, SITTEN vasta tulee Läpikulku kielletty-kyltti (joku on tussilla lisännyt Autolla!). Luulisi että tuon kieltokyltin paikka olisi siinä kun kurvataan maantieltä talon pihatielle (siinä on kyllä tuo E6-viitta)? Mutta siis hienoa on että tästä saa mennä, ja on tuo merkitty reitti siitä läpi.![]()
Taas tämä juttu että älkää jakako noita gps-jälkiä ihan mistä vaan, aina joku hölmö menee tutkimaan... (jaa mää vai?) niitä luullen että siitä on lupa kulkea. Jos menette Otamukseen täältä. niin älkää menkö sitä netistä löytyvää (toista helppoa) reittiä joka menee toisen talon pihalle.
how do you delete a youtube account
artzi muokkasi tätä : 29.06.2018 at 11.14
Nooh jokamiehen oikeudella pyörällä mennään eli kyltit ei merkkaa mitää. Pihaan kuitenkaan ei saa mennä
Tuosta alas vaan hopsan. Kyllä dropperi ja loiva keula vaan helpottaa eloa kalliodropeis![]()
Vinkin perusteella löysin muutaman sadan metrin pätkän ajettavaa maastopolkua ihan tästä kotinurkilta. Eipä tarvitse enää työ- ja kauppareissuilla joka kerta ajella koko matkaa tuolla muun liikenteen seassa.
![]()
Kaunista kesäpäivää Santavaaran kallioilla.
![]()
Huonosti alkany näkyyn OKS:n kuvat. Toi ylempi näkyy mut muut ei. Googlen metkuja. Mä lopetin sen kans säheltämisen ku ite ei tiiä näkyykö vai ei. Ku on keksien avulla kirjautuneena sisään niin se näyttää kuvat vaikka muille ei
Mulla on vaikutelma, että jos googlen kuvan avaa jaetusta albumista ja kopioi linkin siitä, niin toimii paremmin. Jos saman kuvan avaa siitä listasta, missä näkyy ihan kaikki omat kuvat, niin linkki on erinlainen ja sen avulla kuva toimii ehkä tunnin tai päivän.
Monta kertaa olen kokeillut jakaa Googlen kuvia, aina jokin tökkii. Pannaan nyt vielä kerran... kuvat näkyy jossain omituisessa Google-koossa... miksei sekin voi olla normaali 1080 tai 1920 tms? Näitä ei ole jaettu kuin linkkinä.
Albumit, hiirulaisen kautta ison yksittäisen kuvan osoite, foorumin Lisää kuva...
Kuvat, hiirulaisen kautta ison yksittäisen kuvan osoite, foorumin Lisää kuva...
Nää on muuten hienolta seikkailulta junaradalla, Kankaanpää-Pori, 50km. Ihan ajettavaa, vaikkakin hyvin erilaisia pätkiä löytyy. Välillä tulee reippaahkosti kuusenoksan vastaiskuja, mutta missä ihmiset on enemmän kävelleet oksia on karsittu ja meno on mukavampaa![]()
Parruilla ajamista ei mun hampaiden paikat kestä, vaikka siinä on kävelty. Kiskolla olis ollu tasaita menoa, mutta ei siinä oikein meinaa pysyä meikäläisen taidoilla. Varsinkin liikkeelle lähtö aika haastava.
Kirjanmerkit