~800g enemmän kuin Polen omalla alukeulalla, loppupaino riippuu kovasti esim rengasvalinnoista jne..
Tossa oma ex-pole kuvan mukaisessa kokoonpanossa punnittuna:
https://www.instagram.com/p/BFqnGTHG...d=g269v8hc59xx
~800g enemmän kuin Polen omalla alukeulalla, loppupaino riippuu kovasti esim rengasvalinnoista jne..
Tossa oma ex-pole kuvan mukaisessa kokoonpanossa punnittuna:
https://www.instagram.com/p/BFqnGTHG...d=g269v8hc59xx
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Mastodon comp versio sopii ainakin L-kokoiseen runkoon ilman mitään ongelmia. Minulla on comp ext 100 mm versio keulasta eikä ainakaan vielä harmittanut sen osto. Tärryyttää käsille huomattavasti vähemmän kuin se jäykkä alkuperäinen keula![]()
miumau muokkasi tätä : 31.05.2018 at 17.50 Syy: korjauksia
Myös korkeammilla säätönapeilla varustettu proo malli mahtuu L kokoiseen hienosti. Eikä oo huono ajellakkaan.
Jaguar Mummopyörä vm.1950
Pole Taiga SnowTrail
Mistä te olette hankkinut keskiölaakereita? Eihän tuolla kehtaa ajaa, kun pitää niin kovaa rutinaa (eikä putsaus auttanut)...
Bikeshopista tilasin tässä muutama viikko sitten Evolinkkiin RF:keskiön kun luulin että entinen oli mennyt jo huonoksi. Ei se sitten ollutkaan huono, mutta vaihdoin sen kaiken varalta. Bikeshoppi toimittaa kyllä tilaukset vikkelästi. Yhdenkin tilauksen tein viiden jälkeen illalla ja he köijäsivät sen matkahuoltoon samantien ja se oli seuraavana päivänä täällä.
Jokos näitä sinivalkoisia on ajossa?Onko mitään uudistuksia vs edelliskauden malliin?
Toimiiko 32 ovaali eturatas ja 10-42 takapakka combo?Kuvia?
Ainakin takahaarukka on hiukan kokenut muutoksia, tuo "palikka" mihin taka-akseli kiinnittyy on hiukan eri mallinen ja kapeampi. Maksimi eturattaan halkaisija taitaa olla luokkaa 150 mm ( ainakin cinch-kammilla mitattuna )
Onko uusia taigoja jo toimitettu?
Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Joo, myös Zipon kysymykseen.. kuva lainattu facesta, toivottavasti kukaan ei pahastu..![]()
Voiko joku laittaa fotoo uuden taigan vaihtajan korvakkeesta? Riittää kun ottaa kuvan takaapäin ketju pienimmällä rattaalla.
Löytyykö tietoa onko tavaratelineet muuttunu 2XL ystävällisemmäksi? Ilmeisesti alkuun ainakin oli jotain ongelmia mahtuvuuden kanssa?
Sent from my TA-1004 using Tapatalk
Tommoinen siitä sit tuli.
Onko tuo nyt se Jeans Blue? Hieno kyllä.
Erittäin hieno sininen Taiga. Livenä varmasti vielä hienompi.
29+ setupissa, kun näyttää niin kapoiselta?
Oikein söpön näköinen on tuo sininen versio. Hassua miten suuren eron ulkonäköön tekee nuo renkaat.
Eiköhän tuo nyt sitä 3" vähintään syö.
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Kiitokset nopeista vastauksista. Kauheen houkuttelevalta näyttäis ostaa Taiga kahdella kiekkosetillä, fatbike ja 29+. Pitää varmaan säästää enemmän.
Kuinkahan iso eturieska Taigaan mahtuu?
Sent from my TA-1004 using Tapatalk
Varmaankin pääsee tarpeeks kovaa 32t rattaalla. Mä vaihdoin sen alkuperäisen 28t rataan ensin 26t ja umpihankeen sit 2XL renkaille kaveriks 24t.. hyvin möyri eikä loppunut huiput kesken tasamaalla kenenkään testaamana. No rengaskoko vaikuttaa kyl tosi paljon välityksiin. Nyt on ollu 26t ovaali semmosena kompromissina reilun vuoden ja oon tykänny.
Jaguar Mummopyörä vm.1950
Pole Taiga SnowTrail
Kirjanmerkit