Mustasch - Silent Killer -albumi ensikuuntelussa. Yritän muodostaa mielipidettä tästä...
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Mustasch - Silent Killer -albumi ensikuuntelussa. Yritän muodostaa mielipidettä tästä...
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Radio Suomen ollessa kyseessä olisiko ollut tämä Steve’n’seagulls Seek and destroy
https://youtu.be/F5m_8HuEBI4
Ja sitten Metallican Seek and destroy, täysin eri juttu kun tuo Eiffeli homma jos nyt Seek and Destroyta haettiin
https://youtu.be/AgBDAqWaPrc
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Kato koiraa! Metallica on jäänyt mulle maku-, mieltymys- ja ehkä ikäsyistäkin jokseenkin tai itse asiassa täysin vieraaksi ja jotenkin pidin itsestään selvänä että Köfte tarkoitti Stooges-kappaletta eli oletin automaattisesti että "Seek" oli vain semmoinen lipsahdus...
Hyvä näemmä vähän täsmentää Le Mansin starttia odotellessa. Kysessä oli siis Metallican
"Seek and Destroy"- kappaleesta veivattu Las Vegas/hissimuzakkiversio; naisvokalistin kera.
Jaksaessaan/halutessaan voi tonkia esille eilisen yöradion 23-24 väliseltä tunnilta, ennakkoluulojen
teurastaminen saattaa useinkin tuulettaa musiikkimakua avarampaan suuntaan
Steve Merilokkeineen on sitten aivan oma mainio lukunsa, vientiartikkeliksi voinee kutsua
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Tässä ei kuule hymiöt perkele auta jos ruvetaan kutsumaan ennakkoluuloiseksi tai musiikkimakua ahtaaksi ja tuuletuksen tarpeessa olevaksiMetallica vain on liian lähellä saksalaista tangomusiikkia jotta olisin halunnut tutustua siihen yhtään sen enempää.
Tämmöisen kuuntelua en ole koskaan harrastanut niin kutsutussa diggailutarkoituksessa, mutta aina kun olen kuunnellut olen kuunnellut korvat höröllä kiinnostuen ja joka kerta jotain uutta löytäen. Toimii myös silloin kun korvat pitää ikään kuin "pestä" kahden eri musiikkilajin kuuntelun välillä.
^ Ei nyt sentään tarvi lämmetä; omakohtaisia kokemuksia asiasta kuitenkin![]()
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Olisiko ruotsalaisen Sofian versio "Search and Destroy" (2008)?
En kyllä tuota hissimusiikiksi kutsuisi....
Löytyy varastoistani ja tykkään kuten aika monesta muustakin Sofian coverista
Tapani cycling > Quest - Catrike - Van Nicholas audio > Hegel H160 - B&W CM10
Köfte tässä linkki
https://www.youtube.com/watch?v=3TKJVJn3PoA
Tuomari Nurmio & Korkein Oikeus
Jättebra lätty!
^ Hande on aina ollut kova jätkä, ihan alusta asti. Tykkään.
Köfte
Kun kerran "Seek and Destroy" kyseessä niin kokeillaan toista ruotsalaista,
(jota myös löytyy varastoistani)
Hellsongs " Seek and Destroy" (2006)
https://www.youtube.com/watch?v=md0qY7Bpbc4
Tässä alkaa olemaan jo hissimatkailun piirteitä.....
^ Jep! Tuo se oli! Kiitos vaivasta! Iso virtuaalituoppi lisäksi.
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Ghost- Pro Memoria
JackOja brought me here
^ Pitääpä läpsytellä saunan päälle vinyylihyllylle
Siellä on muutakin Roope & Co. juttua.
Tuo "29 Palms" on kyllä yksi parhaista Plantin soolotuotannosta.
Robertin soolomatskusta kannattaa tutustua Dreamland -albumiin. Ellei ole ennestään tuttu.
Saaga sai onnellisen lopun tässä tapauksessa(kin) ympäristön avustuksella.
Jos saisin valita kolme musikanttia/ryhmää , joiden keikoille voisin aikamatkailla
- James Marshall Hendrix - en selitä
- Dietrich Buxtehude - J.S. Bachin idoli
- E,L&P, Jim Morrison/The Doors , Ledbelly, J.S Bach, The Beatles, Led Zeppelin,
Django, Little Walter; vaikein tämä viimeisin valinta on ja alati vaihtuvainen.Viikate
Olkoon musiikki kanssamme.
P.S. isävainaa fuusiojazzin suurena ystävänä ei koskaan
ymmärtänyt minun (+50 v.) kiintymystä progeen ja
jopa raskaampan tavaraan. Viimeisinä yhteisinä vuosina
Viikate-yhtyeen hengentuotteet "hautalangan & tuoni-iskelmän
viitoittamina loivat hyvää mieltä.
Tuo Plantin Dreamland löytyy, Darkness Darkness-cover on suosikkini.
Mutta pidän kyllä enemmän tuosta vanhemmasta kamasta.
Uusinta Carry Fireä en ole vielä päässyt kuulemaan
^mun suosikki on Skip's Song
Mut kuulokkeissa ny...
Neil Young: Roxy - Tonight's the Night live
Erinomainen tuore julkaisu Nipan arkiston kätköistä, taltiointi lätyn biiseistä livenä ennen julkaisua.
^ Nipan arkiivit ovat käsittämätön ammennuksen lähde.
Hiljakseen olemme rouvan kanssa keräilleet 12"-formaattina.
Nyt rauha toviksi, naposteltavaa, olutta, luurit ja
Palvelukseen halutaan:
Luotettava ja vilpas lätynkääntäjä,
viehtymys vinyyliin huomioidaan![]()
80-luvun kuuloista discoa, synthpopia, electronicaa, mitä lie. EP:n kansikin kuin C64:n pelistä. Mahtavaa
^ Bingo! Ei lisättävää.
Electric Light Orchestra - Sweet Talking Woman
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Kirjanmerkit