ElectrobikeGarminGiant
Näyttää tulokset 1 - 2 / 2

Aihe: Aloittelijan Pyörä

Aloittelijan Pyörä

Minkälaisen pyörän hankkisin budjetti ehdoton maximi 400e mielummin alle, olen jo jotaki vuosia pyöräilly suht ahkerasti, kiinostais panostaa enemmän tähän. tavallisella pyörällä ilman mitään varusteita ei ajeta kovin pitkiä matkoja, kiinostai ajaa semmosia 20 kilsan+ lenkkejäki, ois hyvä jos pyörä sopisi osittain sorateille, mut enimmäkseen maanteillä ajan. Oon 180cm pitkä ja vajaa 70kg Mies. Myös pyöräily housut ois hyvä olla. tarvis konkreettisia ehdotuksia.
    Mietin oisko hypridi vai kilpapyörä ? kilpapyörä taitaa olla vähän yliampuva näin aluksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Vortex1 Katso viesti
    Minkälaisen pyörän hankkisin budjetti ehdoton maximi 400e mielummin alle, olen jo jotaki vuosia pyöräilly suht ahkerasti, kiinostais panostaa enemmän tähän. tavallisella pyörällä ilman mitään varusteita ei ajeta kovin pitkiä matkoja, kiinostai ajaa semmosia 20 kilsan+ lenkkejäki, ois hyvä jos pyörä sopisi osittain sorateille, mut enimmäkseen maanteillä ajan. Oon 180cm pitkä ja vajaa 70kg Mies. Myös pyöräily housut ois hyvä olla. tarvis konkreettisia ehdotuksia.
    Mietin oisko hypridi vai kilpapyörä ? kilpapyörä taitaa olla vähän yliampuva näin aluksi.
    Käytetty maantiepyörää lähtisin etsimään.

Tingi vaikka tästä: https://www.fillaritori.com/topic/12...-500%E2%82%AC/

... tai tästä: https://www.fillaritori.com/topic/12...017-kangasala/

Samanlaisia aiheita

1. Aloittelijan kadenssi
    By mahead in forum Kuntoilu ja ajotekniikka
    Vastaukset: 110
    Viimeinen viesti: 20.05.2015, 14.37
  2. Aloittelijan mokat?
    By Auli77 in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 23
    Viimeinen viesti: 25.07.2014, 10.57

Aiheen tagit