Ymmärsinkö oikein että olet ruiskulla työntänyt jarrusatulan suunnasta nestettä kahvaa kohti säiliöön ollessa kahvassa kiinni?
Tuliko säiliöön lisää nestettä?
Säiliöön pitäisi tulla nestettä lähes saman verran kuin ruiskusta sinne on työnnetty ja ilmausruuvi pitää kiristää silloin kun ruiskussa tai sen letkussa on vielä nestettä tarjolla. Ruuvin juuresta tai letkun liitoksesta pääsee helposti ilmaa järjestelmään ja fillarin jarrujen tilavuus on niin olematon että siellä ei paljoa ilmaa saa olla.
Jarruletkua voi naputtaa vaikka ruuvarilla niin saa ilmat liikkeelle letkusta, ei tarvi koko fillaria heilutella.






 
					
					 
				
				
				
					 Lainaa viestiä vastauksessa
  Lainaa viestiä vastauksessa Alkujaan tämän lähetti Jomppanen
 Alkujaan tämän lähetti Jomppanen
					
 
						
					 
						
					 
						
					
 
						
					 
						
					
Kirjanmerkit