Alkujaan tämän lähetti
Mik@
Kiitos viestistä.
On selvää ettei tähän ketjuun kannata kirjoittaa yhtään mitään ellei ole esittää kaikkien paikallaolleiden autoilijoiden todistalausuntoja ja valvontakameratallenteita ilmiselvästä mokasta. Minä kun luulin, että tämä on keskustelufoorumi eikä tuomioistuin.
Et kai muuten satu olemaan juuri tämä törttöilijä? Kovasti otat kantaa tapahtumaan ilman että olit paikalla.
Koska kommentti sisälsi suoran kysymyksen allekirjoittaneelle, vastaan siihen, että en. Se oli luettavissa alkuperäisestä kommentistani ainakin rivien välistä. Tapahtuman aikaan lienen ollut jossain Maunulan kohdilla kulkemassa kohti Tammistoa. Epäilen, ettet vaadi kyseisen matkan julkaisemista Stravassa?
Otin käsittääkseni aika yleisellä tasolla kantaa tapahtuneeseen ja lisäksi kerroin että ylitän itsekin ko. tietä samoilla hoodeilla samalla menetelmällä. En nyt näkisi tuota kovasti kantaa ottavaksi.
Olen yhä sitä mieltä, että semminkin kuin toiminta ei riko lakia ja saattaa olla vallan hyvin kontrolloitu turvallinen tilanne huolimatta siitä miltä se sinusta näyttää, että ainakin minun mielestäni se on ok.
Lisäksi jos vahingossakaan sattuisi niin, että ylittäjä näyttää esim. käsimerkein ajoradalla matkaaville, että täältä olisi tulossa yksi kulkija, tilanteessa olisi vielä vähemmän kyseenalaista.
"Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."
Kirjanmerkit