Mun mielestä rasti ei ollut liian vaikea ja sen olisi voinut useampikin tunnistaa ensimmäisestä kuvastakin. Kyseessä oli kuitenkin Kauniaisten pääkatu ja suoraan sen varrella, joskin pyöräilyn kannalta tien toisella puolella, oleva näkyvä ja erikoinen pyöräteline ja pyörylä.
No en toki muista tuota itse tuota edes nyt kun kerroitte missä se on. Itse ajan lähinnä radanvartta skeittipuiston suunnasta sieltä radan ja korkeampien kerrostalojen välistä ja sitten suoraan siitä pienen parkkiksen kautta mukulakiviliuskaa alas radan alittavalle tunnelille. En siis nykyään aja käytännössä ikinä tuon kadun vartta rastin suuntaan sitä vaadittavaa muutamaa kymmentä metriä paikan tunnistamiseksi.
Mutta varsin asiallisen sävyistä ja hienoin sanakääntein käytyä keskustelua rastista

Kerrottakoot vielä aiheiden sivusta, että liikennevaloista, jotka olivat rastista muutaman kymmenen metriä vasemmalle radan suuntaan, sain kerran 20 markan sakot punaisia päin kävelystä! Valot olivat sellaiset ettei ne vaihtuneet vihreäksi jalankulkijoille ikuisuuksiin jos ikinä jos autoja vain tuli tasaiseen tahtiin. Siinä sitten kaikki kävelivät säännönmukaisesti päin punaisia ja kaupunki oli ärsyyntynyt asiasta ja pyytämällä pyytänyt poliisipartion paikalle. Sakkoa jonottikin sitten siviilimallisen poliisiauton molemmilla ovilla pitkä jono ihmisiä. Ainoa mikä silti ärsytti oli se, että joku vanhempi rouva pääsi pälkähästä kun vain huuteli poliiseille ettei muka kävellyt punaisia päin (oli kävellyt puoleenväliin asti punaisilla ja sitten toisen kaistan yli vihreillä). Rouva vain jatkoi matkaa poliisin jonon jatkoksi huikkaamisesta huolimatta ja kytät eivät lähteneet hänen peräänsä. Olisi kaikki muut sakkoa jonottaneet varmaan samalla karanneet