ElectrobikeGarminGiant
Sivu 65 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15 55 63 64 65 66 67 75 115 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.921 - 1.950 / 3652

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Espoolaiset ei voi mennä Tapiolaan kun siellä ei ole ilmasta pysäköintiä.
    On siellä montakin paikkaa parin tunnin käyntiä varten. Toki joutuu kävelemään pari sataa metriä.

Se että tiede korjaa itse itsensä eli aikaisempi hypoteesi vaihtuu uusien tutkimustulosten tai uusien tulkintojen myötä uuteen

"Research debunks 'myth' that strenuous exercise suppresses the immune system" https://www.sciencedaily.com/release...0420122807.htm

(Puolustussolujen määrä verenkierrossa laskee kyllä jopa kymmenesosaan, mutta se ei ole merkki alentuneesta vastustuskyvystä vaan siitä että solut ovat siirtyneet keuhkoihin ja muihin elimistön osiin joissa niitä eniten tarvitaan infektioiden torjumiseksi. Mistä sitten johtuu lisääntynyt alttius sairastua esimerkiksi kisan jälkeen? Syyt ovat ilmeisesti ne yleiset: liikkuminen ihmisjoukossa eli uusien infektioita aiheuttavien virusten kohtaaminen kisapaikalla ja -matkalla, kisaan liittyvä stressi ja muut tekijät.)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 29er Katso viesti
    On siellä montakin paikkaa parin tunnin käyntiä varten. Toki joutuu kävelemään pari sataa metriä.
    Moni pappa ajaa vaikka tunnin ympyrää kytätessään ilmaista ruutua siinä Kulttuurikeskuksen aukiolla säästääkseen euron parkkimaksun. Ikkunasta olen seurannut kun olen ollut lounaalla keilahallilla.

tempokisu Guest
    Kun varustautuu sateen varalle, niin ei sitten sadakaan....No, parempi näinpäin.

tempokisu Guest
    Tää Maisa Torpan "julkisuuslakko", hän muistaakseni viime syksynä ilmoittei että nyt loppuu julkisuus, minä vetäydyn julkisuudesta.
    Sitä kesti noin viikon, oli varmaan vaikeeta aikaa. Sen jälkeen on tasaseen tahtiin ollu iltisjuttua sun muuta, ja nyt näyttäisi torppeli olevan mukana Tuurin kyläkauppa-epätositeeveesarjassa.
    Koko "julkisuuslakko" taisi olla vaan julkisuushakuisuutta, ei näytä neitokainen ymmärtävän itsekään mitä on luvata ja pitää lupaus. Siis kun tässä miettii että on aikeissa mennä naimisiin Jari-Matti Latvalan kanssa. Siinä vihkiseremoniassakin luvataan jotain....

Sarjakuristaja Michael Penttilä on taas kuristanut. Vapaalla, koska ei ole vaarallinen.

Hoitopaikkoja on liian vähän.

tempokisu Guest
    ^ niinpä, ja se 10-vuotiaan tytön raiskaus, se ei ollu ollenkaan törkeä....

tempokisu Guest
    Minna Helteen sovittelut. Tottakai sitä sovittelee, jos tiedossa on 60% palkankorotus jo ennestään suuriin tuloihin. Valehtelee haastatteluissa kun vanha lehmä.

Ei yllättänyt, että lähimarketin pakettiautomaattiin tilattu paketti on toimitettu kilometrien päähän asiamiespostiin....
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

tempokisu Guest
    Suomen euroviisu....menestymättömyys. Ei auta mikään.
    Ei perhana.

Jopotuinen Guest
    Suomi sijoittui toiseksi, ei paha

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Suomi sijoittui toiseksi, ei paha
    ...jos nimittäin lasketaan viimeisestä finalistista. Toki kaikki finaalin ulkopuolelle jääneet jäi vieläkin viimeisemmäksi.
    Typerä kisa, ja väärä tulos.

Kun tulee käväsemään sveitsin konttuurilla, niin täällä paistaa räntää ja kotona paukkuu hellerajat.

tempokisu Guest
    Että hyvin toimeentuleva kansanedustaja ei ymmärrä ollenkaan vähävaraisen/työttömän jolla lisäksi useita sairauksia, tilannetta. "Kaikilla kuule on rajoitteita" - siinä kansanedustaja Susanna Koski on kyllä oikeassa, tosin kansanedustajan työhön nuo hänen rajoitteensa, mm. sydämen sivistymättömyys, eivät valitettavasti vaikuta.

^ ei tämä kuumuus mitään mukavaa ole.

tempokisu Guest
    Vai niin. Muotitoimittaja ( tjsp) suosittele pukeutua väljiin vaatteisiin, kangashousuihin ja kukkakuoseihin.
    höh...kun kulkee fillarilla töihin niin ei todellakaan. Jos joku on kamalaa niin kukkakuosi, ja kukat muutenkin.
    Ja mä niin kuvittelin olevani tyylikäs kun laitan nahkeet EHJÄT farkut ja nahkeen t-paidan kun meen kauppaan mutta mä tunnen oloni mukavaksi ja omaksi, en välitä mikä on "muotia". No, se tämän päivän Aamulehden kansikuvassa oleva neitokainen on ehkä pukeutunut muodikkaasti, mutta en mä laittaisi....

Päivittäinen kalaterrorin levittäminen kiertoilmaisuilla.

Jos yksi asia pitäisi elämässä sanoa mikä yllätti niin se liittyy ns. ulosottomiehen yskänlääkkeeseen
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Punkki jalassa.

Törttöily- topicissa havaittu Infran rajoittuneisuuteen perustuva
    sääntöjen oikominen. OK, tapelkaa sitten napsahdettua vakuutus-
    yhtiöiden = (lääkäreiden) ym. kanssa. Viranomaisilla toki voi olla
    omat näkemyksensä asiasta.

ei minulla muuta.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Pyöräilijän "joustava" käyttäytyminen ei yllätä liikenteessä, mutta miltä se näyttää ratin takaa tai jopa tangon takaa? Havaintokykyisiä ovat jalankulkijatkin.

Itsekkäältä omaneduntavoittelu, oikaisu, muista piittaamattomuus, säännöistä viis...

tempokisu Guest
    ^ eilen "joustin" useamman kerran, tein U-muotoisen ajolinjaliikkeen kun pihasta hyökkäsi auto....ryhmittäydyin ja näytin suuntamerkkiä vasemmalle kääntymisen merkiksi, mutta päätin sittenkin "joustaa" ja annoin kääntyvien autojen mennä ensin ( ei pyörätietä kyseisellä osuudella). Mun mielestä oli joustavaa kun mitään kolaria ei sattunut, se siinä kuitenkin kaikkien kannalta on parasta ettei tule kolhuja menopeleihin, eikä kuskeihin ( lähinnä fillaristi).
    Lähinnä sääntöjä ei ehkä ihan noudatettu, mutta ^ muut kohdat ei täyttyny.

Liikenteessä ei yllätä se miten vähän meitä pyöräilijöitä honataan, melkein näkymättömiä olemme, mutta kun meidän seassa on "hulluja" pyöräilijöitä, joiden vuoksi suhteellisen huolellisetkin saavat naamalleen lasinpesunestettä, tankoa hipovaa ohitusta jne. osakseen, niin ei yllätä mistä moinen johtuu, ymmärrän yleistyksen aiheuttaman käyttäytymisen. Se ei yllätä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Pyöräilijän "joustava" käyttäytyminen ei yllätä liikenteessä, mutta miltä se näyttää ratin takaa tai jopa tangon takaa? Havaintokykyisiä ovat jalankulkijatkin.

Itsekkäältä omaneduntavoittelu, oikaisu, muista piittaamattomuus, säännöistä viis...
    Joustavutta on tietty monta eri tasoa luovasta ja tehokkaasta etenemisestä suoranaiseen sikailuun mutta minä en ainakaan muutaman sadan metrin matkalla viitsi ylittää katua poikittaissuunnassa valoissa seisten muutamaan kertaan jos olen eteenpäin menossa vaan ajan lyhyen pätkän ajoradalla vaikka vieressä menee pyörätie. Tai esim. jos työmaan kiertotie on pitkä ja huonosti merkitty kuten yleensä tapana on.

tempokisu Guest
    No, yritin "valinnanvapaus - suun hoitoyksikön valinta" - ensin kirjautumissivulle ei vaan yksinkertaisesti päässyt, puhelinnumero ei ( tietenkään) vastannu varattua oli, ja sitten kun kirjautumissivulle pääsi - kaikki valinnanvapauspaikat oli täynnä.
    Pska, kun se paikka oli sama missä olen muutenkin käyny. Olisi perushammashoidon ( reiän paikkaus, palan lohkeaminen) saanu tk-hammaslääkärimaksulla. No, jos mä siellä käyn kerran vuodessa niin olkoot.
    Mutta näinhän se sote-valinnanvapaus tulee meneen. Joo voit valita - mutta et pääse valitseen ja sitten kun pääset, ne paikat on jo täytetty. Ei niissä sote-keskuksissa määrättömästi paikkoja ole, jos otetaan vaikka 500 ihmistä ja siinä on 25 000 jotka haluaisi...niin tosi pieni osa pääsee. Suurin osa ei.
    Ja tätähän se on kun yrittää julkiselle puolelle, vaikka soittaa heti aamulla, ei vastata ja kun vastataan, niin ei ole aikoja.

Moderoinnin taso ei ikinä yllätä
    Totta joka sana!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Joustavutta on tietty monta eri tasoa luovasta ja tehokkaasta etenemisestä suoranaiseen sikailuun mutta minä en ainakaan muutaman sadan metrin matkalla viitsi ylittää katua poikittaissuunnassa valoissa seisten muutamaan kertaan jos olen eteenpäin menossa vaan ajan lyhyen pätkän ajoradalla vaikka vieressä menee pyörätie. Tai esim. jos työmaan kiertotie on pitkä ja huonosti merkitty kuten yleensä tapana on.

Joskus harvakseltaan täytyy ajaa Oulun keskustan läpi autolla, kun jokin asia sellaista painajaismaista vaatii, pyöräilijöitä putkahtaa vähän mistä sattuu, ainoa suunta josta ei vielä yhtään on ylhäältä päin. Nämä eivät mitään pyöräilyeliittiä ole, tavallisia jopo muummisetenijöitä. Eivätkä varmasti lue palstaamme!

Facebook on täynnä MUMMOJA!

Säädin ja putsasin sorarouskutinta puoli päivää ja lopulta vaihteet toimi huonommin kuin aloittaessa eikä jarrutkaan ainakaan yhtään paremmin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Facebook on täynnä MUMMOJA!
    Siellä on myös pappoja, just joku profiilikuvassa 95-vuotiaan näköinen pappa otti ns. itkikset ja poistui sotahistorian keskusteluryhmästä. Toki jos oli itse ehtinyt sotimaan niin kyllä se voi hiljaisen kyrpien takatalven nostaa huulille kun alle 70v lippispojat alkavat päteä
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Työpaikan neitokainen ei ollut kuullutkaan pyörätien jatkeesta.
    Ei aika kulu; me kulumme.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •