GiantHephaElectrobikeGarmin
Sivu 79 / 515 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 69 77 78 79 80 81 89 129 179 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.341 - 2.370 / 15442

Aihe: "Gravel Grinding" -fillarit

  1. #2341
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Late_h Katso viesti
    Vaikuttaako tämä järkevältä? Saa toki myös edelleen heittää kokonaan vaihtoehtoisia runkosettejä ilmoille ja sekoittaa pakan taas kokonaan.
    Jotenkin oudot geometrialukemat, mielestäni stack/reach-suhteet antaa ymmärtää että rungot olisi aika korkeita, mutta kuvissa kulmat ja emäputken korkeus näyttää melko konservatiivisilta.

    Eiköhän M/52 ole noilla mitoilla se järkevin. 20mm setback-tolppa ja 100mm stemmi tai suora tolppa ja 110-120mm stemmi, kummin päin tuntuu paremmalta.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  2. #2342
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Ylöjärvi
    Viestit
    1.125
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti santei Katso viesti
    Parempaa puoliskoa iski myös GG-kuume. Kummallisen tarttuva tauti ottaen huomioon, että tuo mun Kinesis odottelee vieläkin tallissa kevättä joten ajamalla kuume ei oo tarttunut.

    Jotain pyörävaihtoehtoja alustavasti oon etsinyt. Vaatimuksena about samat kuin tuossa mun Tripster projektissa oli, eli:

    -Alumiinirunko. Teräs ei jostain syystä sytytä ja hiilariin ei taida olla varaa.

    -Paikat lokareille, juomapullotelineille yms.

    -Läpiakselit edessä ja takana. 12mm olis plussaa, niin kiekkosettejä pystyisi vaihtamaan suoraan Tripsterin kanssa.

    -Kierteellinen keskiö on plussaa, mutta tuosta voidaan joustaa. Kai se pressfittikin toimii...

    -Geometrioista ei vielä kokemusta kun Tripsteriäkään en ole vielä päässyt ajamaan, mutta Tripsterin kaltainen jokapaikanhöylä. Suurinosa gg-pyöristä taitaa täyttää tämän speksin?

    -Shimano 105 2x11 osasarja hydraulisilla levareilla.

    -Tilaa vähintään 700x42 ja 650x47 renkaille.

    -Kokonaispaino polkimien kanssa mielellään alle 10 kg. Ainakin Tripsteri tästä suoriuitui kohtuullisen helposti.

    -Hinta 2 tuhatta, vähempi parempi.

    -Mielellään kompliitti, koska osista kasaamalla en usko, että budjetti riittää. Tripsteri tuli maksamaan kasattuna noin 2500€.


    Ihan hirveästi en vaihtoehtoja yhtäkkiä löytänyt. Osasarja vaatimus karsii monia pois. Joko on käytetty jotain 1x11 Apex/Rival settiä tai sitten 2x11 settiin yhdistetty mekaaniset levarit kuten Divergessä.

    Tähän mennesä oon löytäny vain nämä: Kona Rove NRB DL ja Trek Checkpoint ALR 5 (Womens malli lähinnä värin takia).

    http://www.konaworld.com/rove_nrb_dl.cfm

    https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/p...Code=greendark

    Löytyykö muita? Trekissä plussaa, että saisi LBS:stä, miinusta pressfit keskiö. Konassa roadplus rengastus mietityttää, voi olla hyvä tai huono asia. Kiekkosettejä toki saa kaupasta.
    Tuli heti mieleen Cube Nuroad Pro https://rtech.fi/cube_nuroad_pro_2018.html

  3. #2343
    Liittynyt
    04/2002
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    244
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti santei Katso viesti
    Parempaa puoliskoa iski myös GG-kuume. Kummallisen tarttuva tauti ottaen huomioon, että tuo mun Kinesis odottelee vieläkin tallissa kevättä joten ajamalla kuume ei oo tarttunut.

    Jotain pyörävaihtoehtoja alustavasti oon etsinyt. Vaatimuksena about samat kuin tuossa mun Tripster projektissa oli, eli:

    -Alumiinirunko. Teräs ei jostain syystä sytytä ja hiilariin ei taida olla varaa.

    -Paikat lokareille, juomapullotelineille yms.

    -Läpiakselit edessä ja takana. 12mm olis plussaa, niin kiekkosettejä pystyisi vaihtamaan suoraan Tripsterin kanssa.

    -Kierteellinen keskiö on plussaa, mutta tuosta voidaan joustaa. Kai se pressfittikin toimii...

    -Geometrioista ei vielä kokemusta kun Tripsteriäkään en ole vielä päässyt ajamaan, mutta Tripsterin kaltainen jokapaikanhöylä. Suurinosa gg-pyöristä taitaa täyttää tämän speksin?

    -Shimano 105 2x11 osasarja hydraulisilla levareilla.

    -Tilaa vähintään 700x42 ja 650x47 renkaille.

    -Kokonaispaino polkimien kanssa mielellään alle 10 kg. Ainakin Tripsteri tästä suoriuitui kohtuullisen helposti.

    -Hinta 2 tuhatta, vähempi parempi.

    -Mielellään kompliitti, koska osista kasaamalla en usko, että budjetti riittää. Tripsteri tuli maksamaan kasattuna noin 2500€.


    Ihan hirveästi en vaihtoehtoja yhtäkkiä löytänyt. Osasarja vaatimus karsii monia pois. Joko on käytetty jotain 1x11 Apex/Rival settiä tai sitten 2x11 settiin yhdistetty mekaaniset levarit kuten Divergessä.

    Tähän mennesä oon löytäny vain nämä: Kona Rove NRB DL ja Trek Checkpoint ALR 5 (Womens malli lähinnä värin takia).

    http://www.konaworld.com/rove_nrb_dl.cfm

    https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/p...Code=greendark

    Löytyykö muita? Trekissä plussaa, että saisi LBS:stä, miinusta pressfit keskiö. Konassa roadplus rengastus mietityttää, voi olla hyvä tai huono asia. Kiekkosettejä toki saa kaupasta.
    Merida silex

    https://www.bike-discount.de/en/buy/...lex-400-671035


    Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla

  4. #2344
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    389
    Nojoo, olihan niitä vaihtoehtojakin nähtävästi. Pitääpä perehtyä tarkemmin.

    Meridassa pitkähkö toimitusaika ja en aiva heti muualta löytänyt hyvään hintaan, mutta ei tässä nyt vielä mikään kiire olekaan.

    Cubea näyttää saavan 200€ halvemmalla bike-discountilta. Jos rtechistä saa vähänkään tingattua paikanpäällä, niin ei mikään hirveän suuri hintaero.

    https://www.bike-discount.de/en/buy/...-n-grey-654134

    Cubeen ei ilmeisesti roadplussia saa, mutta se nyt ei mikään ehdoton vaatimus ole.

  5. #2345
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.165
    Silex on kiinnostava geometriansa takia, pitkä akseliväli ja korkea keula. Taannoisessa Fillari-lehden krossaritestissä ajettavuudesta ei löytynyt mitään erityistä kilpailijoihin verrattuna, muistaakseni vain sanottiin pituuden tuovan vakautta. Kiinnostavuutta pudottaa keskiö.

    Ihan kaikkia vaatimuksia ei välttämättä täytä, mutta vaihtoehtonä tälle olisi Whyten GX-sarja eli Friston ja Gisburn sekä samalla, kierteellisen keskiön tarjoavalla rungolla oleva Glencoe. Painot 10,9 - 9,9 kg, hinnat n. 1600-2500 €.

    Ulkonäkö on makuasia, jossa sekä Meridan, että Whyten kohdalla joutuu pureskelemaan hetken. Erilaisuuden voi ottaa myös positiivisena juttuna.

    https://www.whyte.bike/road/

    https://www.sportax.fi/category/166/whyte

    Perinteinen valinta on tietysti Kona Jake the Snake, jota on vuosien mittaan hienosäädetty pienillä muutoksilla.

    http://www.konaworld.com/jake_the_snake.cfm

    https://www.bikeshop.fi/Kona-Jake-th...ekauppa/pKOJS/

  6. #2346
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    389
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mohkku Katso viesti
    Silex on kiinnostava geometriansa takia, pitkä akseliväli ja korkea keula. Taannoisessa Fillari-lehden krossaritestissä ajettavuudesta ei löytynyt mitään erityistä kilpailijoihin verrattuna, muistaakseni vain sanottiin pituuden tuovan vakautta. Kiinnostavuutta pudottaa keskiö.

    Ihan kaikkia vaatimuksia ei välttämättä täytä, mutta vaihtoehtonä tälle olisi Whyten GX-sarja eli Friston ja Gisburn sekä samalla, kierteellisen keskiön tarjoavalla rungolla oleva Glencoe. Painot 10,9 - 9,9 kg, hinnat n. 1600-2500 €.

    Ulkonäkö on makuasia, jossa sekä Meridan, että Whyten kohdalla joutuu pureskelemaan hetken. Erilaisuuden voi ottaa myös positiivisena juttuna.

    https://www.whyte.bike/road/

    https://www.sportax.fi/category/166/whyte

    Perinteinen valinta on tietysti Kona Jake the Snake, jota on vuosien mittaan hienosäädetty pienillä muutoksilla.

    http://www.konaworld.com/jake_the_snake.cfm

    https://www.bikeshop.fi/Kona-Jake-th...ekauppa/pKOJS/
    Pitääpä noitakin pohtia vaikka 1x11 settiä vierastankin.

    Vaihtoehtoja löytyy aiva hyvin kun vähän joustaa vaatimuksista. Omituista, että ainoa joka täyttää kaikki vaatimukset on Kona Rove NRB DL. Kaikissa muissa on joko pressfit-keskiö tai mekaaniset levarit tms.

    Cubesta löytyy tällä hetkellä paras hinta/laatu/vaatimukset suhde. 1400€ toimitettuna, ainoastaan rengastilasta/roadplus-optiosta joutuisi vähän tinkimään. En tuostakaan kyllä varma ole, jonku lähteen mukaan 40mm rengas menisi lokareiden kanssa. Ehkä sinne 650x47 rengaskin mahtuisi juuri ja juuri, tosin vain ilman lokareita. Joten ei varsinaisesti täytä tuota vaatimusta. Edit: pöh, pressfittihän se olikin.

    Tuo roadplus rengas kiinnostaa optiona lähinnä sen takia, että vaimolla on jonkunverran selkä/hartiaseudun ongelmia, niin olisi mahdollisuus isomman ilmatilan renkaisiin jos esim 700x38mm gravelkingit olisivat liian epämukavat.

    Tuon nyt toki pystyisi testaamaan omalla Tripsterillä heti kun ajokelit tulevat.

    E: Onkohan valmistajan omalla nimellä brändätyt kiekot kuinka tubeless-yhteensopivat? Esim Cubessa kiekkoina jotkin Cuben omalla nimellä olevat CX kiekot.
    santei muokkasi tätä : 24.03.2018 at 11.04

  7. #2347
    Avaruuskanaa tarjouksessa molemmissa väreissä, 700c kiekoilla ja mekaanisilla Apexeilla 1,199 puntaa eli ~ 1372 euroa.

    https://www.on-one.co.uk/i/q/CBOOSPC...eels#customise

  8. #2348
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tukkasotka Katso viesti
    Avaruuskanaa tarjouksessa molemmissa väreissä, 700c kiekoilla ja mekaanisilla Apexeilla 1,199 puntaa eli ~ 1372 euroa.

    https://www.on-one.co.uk/i/q/CBOOSPC...eels#customise
    Ihan jeppis tarjous. Kannattaa toki katsoa osat tarkkaan läpi, jarrut näyttäisi olevan "Avid BB5 brakes"
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  9. #2349
    Liittynyt
    10/2016
    Paikkakunta
    Nokia
    Viestit
    144
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti santei Katso viesti
    Parempaa puoliskoa iski myös GG-kuume...
    https://www.suomenurheilupyora.fi/la...ll-500-vm-2017
    Lapierressä on rengastilaa ja muutenkin osuu.
    Kovin pientä kokoa ei ainakaan linkin kaupassa tosin ole tyrkyllä, sitä rahanpaskaa saa tohonkin menemään ja keskiö on "vääränlainen".

  10. #2350
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    389
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jomppanen Katso viesti
    https://www.suomenurheilupyora.fi/la...ll-500-vm-2017
    Lapierressä on rengastilaa ja muutenkin osuu.
    Kovin pientä kokoa ei ainakaan linkin kaupassa tosin ole tyrkyllä, sitä rahanpaskaa saa tohonkin menemään ja keskiö on "vääränlainen".
    Pistetään harkintaan! Hyvin alkaa olla vaihtoehtoja.

    Edellisellä sivulla mainitsemaani roadplus rengasasiaan tuli mieleen, että jos tuo esimerkin 38mm gravelking tuntuu liian epämukavalta hartioille niin varmaan tuollaisesta shockstop suspension stemmistäkin voisi olla jotain apuja.

  11. #2351
    Hoi.
    Tänään tipahti postiluukusta Canyon Inflite AL 8.0 race. Sitä heti tutkimaan ja voitelemaan. OLi odotuksieni mukainen peli. Kokoonpanon
    laatu mietityttää. Takajarrulevy (centerlock) heilui, oli hepissä. Jarrukaaapeleiden runkokiinnikkeet 6kpl: 3 muovista kaapelikiinnikettä ja 3
    nippusidettä? Noi sai itse hoideltua. Onkohan sielläkin torilta haettuja vuokramiehiä?
    Kiekot tuli sisureilla. Nettisivuilla eikä pyörässä ollut venttiilin tyvirengasta, vanneprofiili korkeampi ja kupera. Venttiilin varsi jo nyt vinossa.
    Nyt en ymmärrä, joku vuokramiehen viritys. valaiskoon joku pimessä polkijaa.

  12. #2352
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    1.709
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti herra55 Katso viesti
    takajarrulevy (centerlock) heilui, oli hepissä.

    oli missä???

  13. #2353
    Liittynyt
    09/2012
    Paikkakunta
    Etelä
    Viestit
    463
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tukkasotka Katso viesti
    Avaruuskanaa tarjouksessa molemmissa väreissä, 700c kiekoilla ja mekaanisilla Apexeilla 1,199 puntaa eli ~ 1372 euroa.

    https://www.on-one.co.uk/i/q/CBOOSPC...eels#customise
    Juu. Avidin bb5 museojarruilla
    *Headwind, crosswind but never a bloody tailwind*

  14. #2354
    Liittynyt
    08/2008
    Viestit
    257
    Lisää kuvia Secanista Fairlightin Facebookissa. Vaikuttaa sopusuhtaiselta, varsinkin 700c x 43mm -versio. Paljon on vaikutteita Straelista. Maanantaina julkistavat specsit ja samalla voi tehdä early bird -kiinnityksen. Kummasti kuumottaa...


  15. #2355
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.165
    Jos toimii markkinointi Canyonilla, toimii se myös tällä firmalla.

    Hyvältä näyttää, vaakaputki vaan on erikoisen ohut.

  16. #2356
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.933
    Siro sanoisin vaakaputkesta, luultavimmin muotoiltu litteäksi.
    Muhkea etuhaarukka ja muhkeat kahvat eivät ole sirot noissa ohutputkisissa rungoissa.

  17. #2357
    Liittynyt
    08/2008
    Viestit
    257
    Vaakaputki on samaan tapaan litistetty kuin Straelissa



    Myös viistoputken alaosassa näyttää olevan litistys. Kai noilla haetaan sivuttaista jäykkyyttä ja toisaalta pystysuuntaista joustoa. Chainstayn litistyksistä täällä olikin jo puhetta. Minua ei ulkonäön puolesta haittaa 44mm emäputki ja tukeva kuitukeppi sen jatkeena. Kyseinen pyörä on kuitenkin perinteisen ja modernin tekniikan jonkinlainen hybridi. Kunhan ei vaan johtaisi keulan armottomaan kovuuteen. Tangossa en huomaa mitään erityistä. Muhkean vaikutelman tuo luultavasti paksu tankoteippi.

    Mulla on Fairlightin koukku jo aika syvällä kiduksissa, vaikka en ole edes specsejä nähnyt. Vastaan pyristely johtuu oikeastaan vaan siitä, että en ole pyöräilyn harrastamiseen tarkoitettua laadukasta teräsfillaria ennen omistanut. Ei ole siis omakohtaista kokemusta ja näkemystä aiheesta. Jännittää ennen kaikkea, kuinka raskaalta ajo tuntuu, jos vaihtaa kevyestä kuitukrossarista teräsmonsteriin. Mielikuvissa kyse on WRC-auton vaihtamisesta monster truckiin Onko kukaan kuidusta teräkseen siirtynyt dynaaminen ja kilpailuhenkinen soratiekuski katunut valintojaan?!

    Ehkäpä kokeilen terästä ensin Straelin muodossa ja odottelen arviot Secanista.

  18. #2358
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Taneli79 Katso viesti
    Onko kukaan kuidusta teräkseen siirtynyt dynaaminen ja kilpailuhenkinen soratiekuski katunut valintojaan?!
    Jos se lasketaan, että on maastopyöräilyn osalta jokseenkin kilpailuhenkinen, ja muuten vaan ajelee kaikenlaista työmatka- ja treeniajoa, ja on ollut tässä yhtälössä maasturit cuitua ja aiemmin krossarina Inflite AL, niin en todellakaan ole katunut terästä.. Ei sitä kannata liikaa alkaa selittää, kokeilee ja nauttii. Suosittelen.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  19. #2359
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    225
    Kuumottelee kyllä täälläkin. Odotellaan vielä, että julkaisevat speksit ja värivaihtoehdot (luultavasti maanantaina, jolloin myös varausmahdollisuus alkaa). Itsellä ollut nyt vuoden ja n. 5 tkm täysjäykkä Longitude ainoana pyöränä, niin tuon voisi kuvitella tuntuvan kuin hyppäykseltä kuorma-autosta katumaasturiin. Voisi Longitude jäädä sitten enemmän maasto- ja talvikäyttöön. BB-droppi on muuten Facebookin mukaan 78 mm Secanissa.

  20. #2360
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Mutta kuka ärsyttävä neropatti keksi 12 mm etuakselin? Miksi ei 15 mm kelvannut?

  21. #2361
    Liittynyt
    11/2004
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    498
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Mutta kuka ärsyttävä neropatti keksi 12 mm etuakselin? Miksi ei 15 mm kelvannut?
    Oli kyllä Juha hyvä kommentti! Eihän se voi olla niin yksinkertaista, että voisi käyttää maasturin 29-kiekkoja GG-pyörissä. Tämä oli myös yksi syy, miksi itse hankin Rosen hiilikuituisen Gravel-pyörän, johon sopii maasturin 15 mm akselin etukiekot.

  22. #2362
    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    109
    Vois käyttää maastokiekko mut sit joku keksi Noista:n taas ei käy.

  23. #2363
    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    378
    Siis mikä tämä Gravel Grinding on? Onko tämä nyt yhtäkuin cyclocross? Tehdäänkö nämä gravel grindit tarkoituksella rumiksi? Toki makuja on monia mutta selailin tämän ketjun viimeaikaisia keskusteluja ja linkkejä niin olihan nuo pääsääntöisesti enemmän tai vähemmän markettipyörän näköisiä ja täten ei omaa silmää miellyttänyt yhtään. Älkää nyt teuraalle viekö, ihan vilpittömästi olen utelias kun en moisesta gravel grindistä ole ennen tätä kautta kuullut.
    Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.

  24. #2364
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Cyclocrossi on keinotekoinen säänöillä tehty kilpailulaji. Gravelia ajo tukkimiehet jo varmaan ennen sotia. Nyt markkinaekonomistit on vaan ruvennu rahastaa vapaan ajamisen ideologialla.

  25. #2365
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Hel
    Viestit
    1.527
    Jäsen Jokila on (taas) asian ytimessä.
    Memento mori

  26. #2366
    Liittynyt
    10/2016
    Paikkakunta
    Oulu - Ikuinen vastatuuli
    Viestit
    4.554
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti slow Katso viesti
    Jäsen Jokila on (taas) asian ytimessä.
    Kyllä! Muistelo 70-luvun lopulta; naapurin kaiffarit olivat saaneet
    uudet 10 ja 5- vaihteiset; retkuemööpelit allensa.
    Lähistöllä oli baanojen esi-isä mutaesteineen kaikkineen.
    Kaikki möyrivät yhtälailla, joskus jopa kellotettuna.
    Yllättäen mopen osille jäänyt narkki isoveli (rip)
    veti pojat "korvista" kotia; Ei nuo oo mittään rossipyöriä, Saatana!
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

  27. #2367
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Cyclocrossi on keinotekoinen säänöillä tehty kilpailulaji. Gravelia ajo tukkimiehet jo varmaan ennen sotia. Nyt markkinaekonomistit on vaan ruvennu rahastaa vapaan ajamisen ideologialla.
    Juuri näin. Olen itse empiirisesti havainnut/ymmärtänyt että cyclocrossissa kierretään about tunti merkattua rataa ympäri ja meinaa oksennus lentää ja pyöräilylippis menee silmille ja irtolahkeet tippuu eikä saa olla yli 32mm leveitä kumeja. Grävelissä muhkummat kumit, vapaa hiekkatie ja saa olla asfalttiakin matkalla (esim. Reitti 2000) ja kaikki vaatteet pysyy päällä, ei oksennusta. Ensin mainittu on itselleni kisaa ja jälkimmäinen treeniä. Olen ajanut molempia samalla teräsrunkoisella johon voi laittaa eri kumit sääntöjen/kontekstin mukaan.
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  28. #2368
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nikkesi Katso viesti
    Vois käyttää maastokiekko mut sit joku keksi Noista:n taas ei käy.
    https://www.ticycles.com/store/pdxti...5mm-ta-adapter

    Tollasen (tai vastaavan) kun pamauttaa kiinni niin yhteensopivuus laajenee kummasti.
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  29. #2369
    Liittynyt
    08/2008
    Viestit
    257
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Jos se lasketaan, että on maastopyöräilyn osalta jokseenkin kilpailuhenkinen, ja muuten vaan ajelee kaikenlaista työmatka- ja treeniajoa, ja on ollut tässä yhtälössä maasturit cuitua ja aiemmin krossarina Inflite AL, niin en todellakaan ole katunut terästä.. Ei sitä kannata liikaa alkaa selittää, kokeilee ja nauttii. Suosittelen.
    Noin kai se menee. Vastaavaa sopivan kokoista teräsgrinderia tuskin pääsen kuitenkaan koeajamaan Jyvässeudulla, joten riski on hankinnan yhteydessä otettava.

  30. #2370
    Liittynyt
    08/2008
    Viestit
    257
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka Katso viesti
    BB-droppi on muuten Facebookin mukaan 78 mm Secanissa.
    Tämä on hyvä uutinen. Myös 853 vahvistettu.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •