Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
Niin, niissä on noita vikoja enemmän kuin muissa. Eikö olekin hämmästyttävää.
No ei ole - totta kai olen tietoinen, että tässä on tehty kompromisseja vähän kaiken suhteen, renkaat ja stemmihän menivät vaihtoon saman tien mutta se ei haittaa. Olen henkisesti varautunut laittamaan ja säätämään tätä fillaria enemmän kuin jotain 2000 e filllaria, enkä odota tältä mitään 10 v elinkaarta (vaikkakin mun 165 e pyöräkaupasta ostettu kaupunkipyörä on nyt rullannut +10 v). Odotan vain, että ne osat mitkä siinä on toimivat kuten suunniteltu - nyt jumankauta ainakin edes sen takuuajan verran!

Se, mikä on hämmästyttävää se on, että huoltoliikkeen tyyppi (joka on alihankkija - eli saa rahaa muilta siitä, että korjaa mun fillarin) ensiksi on super pessimistinen siitä, voidaanko mun pyörälle edes tehdä jotain,ja sitten rupeaa avautumaan mulle siitä, miten "pyörä on niin kustannustehokas väline, että sen pitäis kyllä vähintään 1000 e maksaaa... toi sunhan näyttää sellaiselta 500 e pyörältä ... Ruotsissahan pyöräliikkeet ei edes korjaa markettipyöriä vaan niitä laittaa jotku mamut" ni alkaa vähän hatuttamaan, varsinkin kun verkkokauppa.comin huoltopalvelu oli niin ystävällinen.

Tämä on mun ensimmäinen maastokelpoinen fillari, enkä halunnut polttaa siihen mitään nelinumeroista summaa, koska en tiennyt, tulenko tykkäämään siitä.