ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 30 / 48 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 28 29 30 31 32 40 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 871 - 900 / 1424

Aihe: Talvirenkaat krossariin?

  1. #871
    Mä jaksan kyllästymiseen asti huomauttaa että olisi kiva jos muistaisi talvirenkaista ja etenkin talvirenkaista mielipiteitä ja kokemuksia esitttäessään mainita miten leveästä renkaasta puhuu. Talvirengas kun voi krossarikäytössäkin olla mitä tahansa, 30-millisestä nykyään kai jo jonnekin kahteen tuumaan asti.

    Mun kokemus niistä kapeimmista NT200:eista on se että ne ovat kivat köyhän miehen taittuvakylkiset nastarenkaat olosuhteisiin joissa ei oikeastaan tarvitsisi nastarenkaita. Siellä missä nastoja tarvitaan niiden ainoa hyvä puoli on että ne antavat jonkinlaisen varoituksen pidon loppumisesta joissain sellaisissa tilanteissa joissa esim Schwalbe Winterin pidon loppumisen huomaa vasta silloin kun on jo kyljellään (tai perseellään jos oikein huono tuuri käy).

    PS Voisin veikata että myös sillä ulkoilutien pätkällä tai siis sen pinnalla olevan jään liukkaudessa oli eroa liukkauden suhteen. Ainakin oma vaikutelma Keskuspuiston ja Itä-Helsingin ulkoiluteitä viime viikkoina ajellessa on ollut sen suuntainen.

    PPS Jotenkin onnistuin lukemaan Kuntoilijan viestin näkemättä että hän oli kyllä maininnut Nice Traciensä leveydeksi 37 mm. (Tosin voidaan silloin kysyä että ovatko ne juuri ne parjatut NT:t.)

  2. #872
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Mun kokemus niistä kapeimmista NT200:eista on se että ne ovat kivat köyhän miehen taittuvakylkiset nastarenkaat olosuhteisiin joissa ei oikeastaan tarvitsisi nastarenkaita. Siellä missä nastoja tarvitaan niiden ainoa hyvä puoli on että ne antavat jonkinlaisen varoituksen pidon loppumisesta joissain sellaisissa tilanteissa joissa esim Schwalbe Winterin pidon loppumisen huomaa vasta silloin kun on jo kyljellään (tai perseellään jos oikein huono tuuri käy).
    Kehitin tänään oman määritelmän tästä aiheesta. On olemassa nastallisia polkupyörän renkaita ja polkupyörän nastarenkaita.

    Nastallisessa renkaassa on nastoja joko vain kuvion laidassa tai muuten niin vähän, että normaalissa talvikelissä rengas edellyttää samanlaista ajotyyliä ja -nopeutta kuin vastaava matalanappulainen rengas edellyttäisi. Sen etuna on lähes matalanappularengasta vastaava rullaavuus. Ja se voi pelastaa liukkaalla kelillä alkaneen luiston siten, että varma kaatuminen onkin erittäin läheltä piti -tilanne. Nastallinen rengas on siinä suhteessa samanlainen kuin auton kitkarengas, ettei se ole mitenkään merkittävän ahdistava ajettava paljaalla asfaltilla.

    Nastarenkaassa on nastoja niin paljon, että ne ovat jokaisessa tilanteessa kosketuksessa alustaan. Sillä perusteella nastarengas mahdollistaa normaalissa talvikelissä lähes kesäkelin tapaisen ajotyylin ja -nopeuden. Nastarenkaan heikkoutena on huonompi rullaavuus, erityisesti jos renkaan kyljet ja/tai runko ovat jäykät. Ja se nyppii erityisesti silloin, kun olosuhteet eivät edellytä oikean talvirenkaan ominaisuuksia.

    Saa käyttää, ei oo pakko.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  3. #873
    Mulla on alla 37 mm nicetrackit. Ne pitää ja rullaa ihan hyvin. Ehkä ei parane kokeilla Gravdaleja. Köyhtyy herkästi sen 250 e.

    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

  4. #874
    Liittynyt
    04/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.281
    Kannattaa myös muistaa että aika hyvä kompromissi on pitää nastarengasta vain edessä. Tällä säästyy jo valtaosalta kaatumisista ja rullaavuus ei kuitenkaan kärsi kovin paljon. Sitten lumikeleissä hyvällä kuviolla on takanakin ihan sopivasti pitoa. Plus, rengaskulut puolittuvat

  5. #875
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Tuossa kuuskytluvun lopulla ekat nastarenkaat kun fillariin sain niin sillä näkemyksellä nää Gravdalit on kyllä aivan parasta (120tpi) mitä rahalla voi saada. Yritin muuten litkuttaa Dt R23 vanteelle uutta eturengasta vaan luovuin, pari päivää ja lisää litkua ynnä kaikki mitä keksin niin tihkui sieltä sun täältä. Luovutin.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  6. #876
    noniinno Guest
    Laitan aina nastarenkaat molemmille akseleille. Perä kun karkaa alta, niin lonkkaan sattuu.

    No kuitenkin, kipaisin kokeeksi nuo 200 nastaiset taittuvat Nicetrackit lähikaupasta ja kävin 40km lenkin ajelemassa. En kyllä ymmärrä kuinka Gravdalit noista voi parantua, varsin pitävä, mukava ja hyvin rullaava rengas. Runko on joustava ja kumiseos tuntui olevan pitävä muutaman pakkasasteen kelissä. Jäätyneeltä ja autoilla tampatulta soratieltä etsin aina sen jäisimmän uran ja varsin luottavaisesti sai ajella. Pienet polanteetkaan eivät aiheuttaneet ylimääräisiä sydämenlyöntejä. Myös parin sentin lumessa toimi mallikkaasti. Ehkä jätän Gravdalit tilaamatta, vaikka epäilemättä on hyvä rengas. Nicetrackeissa on kyllä 2x19,90€ hinnalla runsaasti rengasta. Nastojen asennuslaatu oli kirkkaasti parempi kuin viimeksi hankkimassani ISP:ssä, joka oli tyyliä yksi risti kaksi, loput peruutettu. Säästöä se on 220 euronkin säästö.

    Edit: siis pakkausmerkinnöiltään 622x40/37 / 28x1,5" renkaat, mahtuvat hyvin lokareiden kanssa. Ajopaineet oli 2bar ja 1.9bar. Kuski + pyörä n. 80 kg.
    noniinno muokkasi tätä : 10.01.2018 at 07.57

  7. #877
    Aivan varmasti voimme kaikki olla yhtä mieltä siitä että Nice Trac 200 on 32-millisenä eri rengas tai jopa aivan eri rengas kuin 37-millisenä.

    Minä voin tunnustaa että minä kuulun niihin hölmöihin jotka ostivat ne kapeammat (koska leveämmät eivät olisi mahtuneet lokareiden kanssa ja koska aina on mukava uskoa että halvalla voi saada hyvää). En minä niitä roskiin aio silti heittää, ovat ne aivat ajettavat kunhan pitää mielessä niiden rajat (ja tietysti omansa). Ymmärrän silti täysin sitä kuskia joka sanoi suunnilleen että muuten kiva lenkki mutta Nice Traceilla pelotti niin sairaasti.

  8. #878
    Minulla myös alla 32mm Nice Tracit. En suosittele missään tapauksessa jos aikoo jäällä ajaa. Rullaa kyllä hyvin. Piti ottaa kapea malli, koska cyclon kiekot on niin kapeat ettei kovin leveää niille kannata laittaa (pitäisi joskus hankkia uusi kiekkosetti). Toine syy oli se, että kyllästyin voimatreeneihin renkaiden vaihdossa vahoilla Schwalbeilla. Nice Tracithän menee vanteelle itsestään. Kokemukset on tosiaan sellaiset että rullaa hyvin kovemmalla ja matalemmalla rengaspaineella, mutta jäällä iskee kyllä pelko puseroon. Lumen kanssa ei vielä pahemmin kokemusta ole kertynyt kun nuo lumipäivät on kovin vähissä olleet.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

  9. #879
    Blackborow Guest
    Aivan hirveät ne on ajaa, jos on yhtään lunta ja jäällä tosiaan aika varovainen saa olla. Mulla on nuo 32mm versiot on varmaan vielä liian leveällä vanteella niin pahentaa noita jääominaisuuksia entisestään. Kovalla lumipolanteella autojen renkaan urassa ei paljoa naurata ja hakee mukavasti kelvilläkin auran jättämissä urissa. Jäätyneet fillarin renkaan urat kelvillä on varmaan kivuliaat noiden kanssa. No kympillä saa kympin kumit. Rullaahan ne kyllä.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Laitan aina nastarenkaat molemmille akseleille. Perä kun karkaa alta, niin lonkkaan sattuu.
    Juu muutenkin talviajossa kiikkerässä ja lyhyt akselivälisessä crossarissa erittäin hasardi. Olen saanut perän karkaamaan alta auton renkaan urassa ihan nastakumeillakin ja ei siinä mitään ehdi tehdä ennen kuin löytää itsensä persauksiltaan kentästä. Maasturissa jossa on painoa enemmän takana ja pidempi akseliväli perän karkailu on paremmin kontrolloitavissa. Kunnon jääkelillä toki vähän hasardia siinäkin.

  10. #880
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.217
    Aika pitkään kesti, ennenkuin gravdall alkoi vuotamaan nastan juuresta litkua. Kyseinen nasta oli väljä reikäänsä, eli ilmeisesti nasta pääsee kääntymään ja laippa tökkää reiän ohueen renkaaseen.

    Mietin vähän aikaa, mitä tuolle tekisi ennen huomista lenkkiä. Päädyin nyppäämään nastan pois, jolloin litku pystyy toimimaan kunnolla.

    Jos noita kuluneita nastoja aikoo vaihdella, niin uudet kannattaa kyllä kiinnittää kumiliiman kanssa.

  11. #881
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Joo, vuosi sitten syksyllä ostin kaksi talvea Lohjan maanteitä runsaasti nähneet Gravdalit. Keskirivit uusintanastoitin liiman kera. Cascon kontaktiliimaa, Fixittiä ja Liquisolea käytin. En huomaa eroa noissa.

    Keskiviikkona kun oli aie sukuloimaan ja samalla ajaa pidempi lenkki niin sisuri puhkesi. Oma vika, iänvanha latexi huonouttaan hajosi. Siinä sen verran tyhjällä takasella joutui menemään että Gravdalin kylki eli reunanauha kyrvähti. Uudella sisärenkaalla puoli kilsaa ja sitten kävelyä. Paikalliselta halvin Winter ja mökille ajamalla . Nyt tuossa Activessa on neljä riviä nastoja! Ehkei Gravdal ole aivan kestävin nastarengas? Uus Gravdali on mulla tässä pirteemmän crossarin kiekoissa edessä ja nastojen kalvamia reikiä jäljellä olevassa paikkailin. Aattelin jotta josko tää Gravdali takana vielä kevään kestäis, sillain että ajan Schwalbella ja sitten pidemmät reissut Gravdalilla. Siinnon se huono homma jotta jos hajoaa niin kaukaa on pitkä matka, menee puhelin tai jollei tuttuja niin taksihommiin. Tai sitten ostan yhden uuden. Rahtiruuna on toki varalla. Ja maasturi.
    Siunaaman kalliit ovat mutta upeet ajaa, varsinkin tää uus etusena erinomaisen pitävä.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  12. #882
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.217
    Niin siis minulla nuo ovat kolme talvea vanhat, eikä ensimmäistkään rengasrikkoa ole sattunut ajaessa. Vähän osasin jo odottaa nastojen repeilyä, sillä viime lauantain lenkillä oli pitkä pätkä sellaista pari senttistä terävää mursketta. Tuon on pakko repiä nastoja renkaista joka suuntaan. On kuulemma tuttu pätkä porkkalan lenkeiltä.

    Eli en tosiaankaan moiti renkaiden kestoa.

  13. #883
    noniinno Guest
    120km nyt Nicetrackeilla. Tänään oli jo melko liukasta autojen tamppaamaa jäätä. Rennosti noilla saa ajella. Putkelta ylämäkeen vähän suti, mutta sivuttaispito tuntuu olevan parempi.

    Siitä olen yhtä mieltä, että talvirenkaaksi ei kannata alle 37mm kumea juuri laittaa, olipa renkaan merkki mikä tahansa.

  14. #884
    Liittynyt
    08/2017
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    20
    Mistäs noista 200 nastaisia Nicetrackkeja saapi tällä hetkellä?

  15. #885
    noniinno Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Flextone2 Katso viesti
    Mistäs noista 200 nastaisia Nicetrackkeja saapi tällä hetkellä?
    Itse ostin kaupasta, jota täällä ei saa mainita.

    Anyways, en tiedä ovatko sittenkään niin hyvät renkaat. Ajoin nyt saman vajaan kolmenkympin vakiolenkin täysjoustolla, jossa ISP:t. Matalammilla sykkeillä korkeampi keskari maasturilla. Jotenkin vaan se cyclo tuntuu nopeammalta. Reitti kulkee pitkin talvisia sorateitä, jossa lähinnä auton renkaiden urien kohdalla kovaa ja jäistä pintaa. Keskellä voi paikoitellen olla paksustikin lunta. Cyclolla ei vaan uskalla ladata alamäkiin samaa 40-45km/h vauhtia kuin maasturilla.

  16. #886
    Kysyjä lienee kysynyt siksi että mainitun kaupan verkkosivulla kerrotaan - oletan nyt että me puhumme tästä renkaasta: NiceTrac Snow 200 Pro 37-622 - "Loppu verkkokaupasta" ja tavaratalojen saldoksi annetaan 0 kpl.

    Samansisältöiseen informaatioon saattaa törmätä muissakin verkkokaupoissa (mutta olisihan kysyjä voinut mainita mistä kaikkialta hän jo oli renkaita yrittänyt ostaa).


    Mitä tulee rengasvertailuusi, niin eihän se täysin merkityksetön ole - mutta tuossa vertaat mielestäni ehkä enemmä kahta täysin erilaista pyörää ja kahta täysin erilaista rengasta kuin kahta krossariin sopivaa rengasta.


    PS Minusta cyclocrosspyöräilyn ja koko talvipyöräilyn yksi hienoimmista puolista on se että hitaampikin vauhti voi tuntua kovalta. Joko sen takia että sen eteen joutuu tekemään töitä tai sen takia että alkaa jo pikkuisen pelottaa

  17. #887
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.058
    Ottaapi puhelimen kätöseen ja rimpautta tukkuliike Uimoselle. Heiltä pitäisi saada selville koska kumia on tulossa (jos toimitusvaikeuksia) tai mihin kumia on toimitettu,eli mihin kauppaan rahojaan kannattaisi tyrkyttää.
    Holokki auki ku H. Moilane.

  18. #888
    noniinno Guest
    No toki joo, mutta olen aina olettanut että cyclocrossari on tasamaalla nopeampi kulkupeli kuin täysjousto. Ehkä vertaukseni täysjoustoon ei tosiaan tee oikeutta rengaskeskustelulle kuten silloin kuin verrokkina olisi kaksi osapuilleen samanlevyistä cyclokumia. Täytyisi kokeilla kesäkumea, jotta osaisi verrata, kun tuota nykyistä laitetta en ole muuten ajanut kuin noilla Nicetrackeilla. Mitä vauhdin kokemukseen tulee, riittää kapeampi väylä ja pimeällä lampun valossa ajettava lenkki tekemään kokemuksesta huomattavasti vauhdikkaamman, kuin mitä statistiikka kertoo jälkikäteen.

    Itse ostin renkaat myymälästä, jossa sattui 2 kpl olemaan vielä hyllyssä. Ilmeisesti on nyt koko kauppaliike ostettu noista tyhjäksi. Prismoissahan noita taisi myös joskus olla, tämänhetkistä tilannetta en tiedä. Uimonen tosiaan luultavasti tietää parhaiten.

  19. #889
    http://powerfactory.fi/pyoraily/polk...nufacturer=292 mutta eihän tuossa välttämättä ole kaikki eikä kysyvä tieltä eksy.

    Mutta muistanko ihan väärin kun muistan jonkun kaivaneen esiin tiedon jonka mukaan koko firma/tuotemerkki oli tullut tiensä päähän? Toisin sanoen että kaikki nämä viime talvena myydyt ja vielä kaupoista löytyvät ovat osa jo lopetettua tuotantoa ja kun varastot eri portaissa ovat tyhjentyneet, uusia ei tule?

  20. #890
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    427
    Kopsataan tähän mitä marraskuun alkupuoliskolla 2016 on kirjoittelin nicetraceista:

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ranttis Katso viesti
    Kävin tänään Nicetracin hakemassa. Kyselin että miksi ovat niin halpoja kun noita myydään 20-30 eurolla monessa paikassa. Kivijalkaliikkeen myyjä sanoi että maahantuojalla kävi vuosi sitten virhe ja tilasi vahingossa 2-3 kertaa enemmän niitä kuin oli tarkoitus eikä saanut sitä huomattuaan enää muutettua. Tästä syystä niitä on paremmissa tarjouksissa kuin kilpailevia tuotteita. Tarinan todenperäisyyttä ei ole tarkistettu
    Joku muu oli kopsannu nicetracin silloisilta nettisivuilta:

    "NICETRAC BRAND IS ‘DEAD’

    Events in recent years around ‘nicetrac’ brand and the tires have been damaging for the image of our tires. Ex-distributor (Uimonen Trading, Finland) and ex-agent (Ideation Industrial, Taiwan) tried to steal ‘nicetrac’ production line. Together, they were illegally occupies approx 40,000 ‘nicetrac’ winter tires before they were stopped during winter 2013-2014. Authorities are still investigating the matters."

    Tuolloin he puhuivat että jatkavat nicespikerilla mutta nyt ei löydy enää nettisivuja. Eli ei muuta ku hamstraan halvalla hyviä renkaita

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

  21. #891
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    oobo
    Viestit
    1.827
    Nokiat rullaa paskasti, swalbeista tulee nastat sisäpuolta läpi, gravdalit homokalliit.

    Mitä sitä keksis? Ei oo helppoo.

  22. #892
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Nokiat rullaa paskasti, swalbeista tulee nastat sisäpuolta läpi, gravdalit homokalliit.

    Mitä sitä keksis? Ei oo helppoo.
    Gravdalit myös pirun hyvät!
    I väntan på ännu dåligare tidet

  23. #893
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.114
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Nokiat rullaa paskasti, swalbeista tulee nastat sisäpuolta läpi, gravdalit homokalliit.

    Mitä sitä keksis? Ei oo helppoo.
    Ootetaan niitä Maxxiksen renkaita. Kai niitä joskus saa ja jos olis halvemmat kuin Gravdalit


  24. #894
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    427
    Vaihdoin edessä olevaan nicetracin taittuvaan 32mm renkaaseen huonojen alkuperäisnastojen tilalle mara winterin nastat, jotka irrottelin kaverin pari sataa ajetusta renkaasta, josta reunalangat törröttää. Tulokseen olen varsin tyytyväinen ja luotto renkaaseen parani jäisellä alustalla. Ei se maailmaa pelasta eikä varmaan gravdaleille pärjää mutta eipä ole taloudellisesti niin iso investointi joskin vaatii harrastuneisuutta. Operaatio hoitui tv:tä kattellessa

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

  25. #895
    noniinno Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ranttis Katso viesti
    Vaihdoin edessä olevaan nicetracin taittuvaan 32mm renkaaseen huonojen alkuperäisnastojen tilalle mara winterin nastat, jotka irrottelin kaverin pari sataa ajetusta renkaasta, josta reunalangat törröttää. Tulokseen olen varsin tyytyväinen ja luotto renkaaseen parani jäisellä alustalla. Ei se maailmaa pelasta eikä varmaan gravdaleille pärjää mutta eipä ole taloudellisesti niin iso investointi joskin vaatii harrastuneisuutta. Operaatio hoitui tv:tä kattellessa

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
    Sama käynyt mielessä. Mutta ei nuo sitten niin hyvät renkaat olleetkaan, ainakaan 38-milllisenä, kun alkuinnostuksissani luulin. Mieluummin lähden maasturilla liikkeelle, ISP:t rullaavat ainakin jäällä ja lumisella tiellä paremmin, ja polanteet sekä jäätyneet ajourat eivät tunnu missään. Kelvillä en juuri ajele, joten siellä tarvittavista ominaisuuksista en osaa sanoa mitään. Ehkä hankin Gravdalit jatkossa, tosin cyclocrossilla ajelu ei nyt tällä hetkellä muutenkaan oikein innosta.

  26. #896
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Kitee
    Viestit
    6.066
    Kun tuo taannoinen kävely ei inspiroinut niin paikallisen kautta ja Schwalbe Active Winter 35mm taakse. 40€ kiitos. Nastoitin reunarivit Mcarbonin teräväkärkisillä ja litkutin myös. Kyllä tuosta aivan ajokelpoinen tuli, pikkasen vuotaa ja tänään palatessa kirkolta tuntui varsin löysältä. Ei ihme ,0,49 baria painetta. Eteen en tällä uuden Gravdalin kokemuksella kelpuuta.

    Toisella takakiekolla on kolme talvea nähnyt Gavdaali, jos tolla vielä kevään pärjäisi satunnaisella ajolla. Kolme uutta nastarengasta tälle talvelle niinnei enää investointihalukkuutta.
    I väntan på ännu dåligare tidet

  27. #897
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Nokiat rullaa paskasti, swalbeista tulee nastat sisäpuolta läpi, gravdalit homokalliit.

    Mitä sitä keksis? Ei oo helppoo.
    Minusta 45nrth xerxes on vallan hyvä rengas vaikka sitä täällä taannoin moni parjasi. Ei tosin mikään halpa rengas sekään...

    Itse olen xerxesillä ajellut nyt kaksi talvea tubeleksena työmatkaa, lyhyttä lenkkiä ja pidempiäkin taipaleita mm. Kaksi talvipäivänseisausajoa (molemmilla kerroilla reilu 300km). Kehinä notubes grail.

    On totta ettei renkaassa ole nastoja keskellä eli pito on varmasti gravdalia heikompi. Kirkkaalla jäällä pudotan yleensä painetta sen verran, että reunanastat tapaavat jäähän. Lumisella pakkaskelillä sitten hieman enemmän painetta, jolloin rengas rullaa erinomaisesti ja mutkissa kuitenkin nasta puree.

    Minusta aivan toimiva talvikumi eli 9/10 pistettä. Se yksi piste pitää vielä säästää jos joskus raaskii Gravdalit hommaa...

  28. #898
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    427
    ^ Itse en näe xerxesin ja gravdalin välistä hintaeroa niin suurena ettenkö sitten ottais jälkimmäistä jos noin satkun olisin valmis yhteen renkulaan laittaan. Tqi sit oot saanu xerxesin jostqin super-hyper-tarjouksesta

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

  29. #899
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    427
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Sama käynyt mielessä. Mutta ei nuo sitten niin hyvät renkaat olleetkaan, ainakaan 38-milllisenä, kun alkuinnostuksissani luulin. Mieluummin lähden maasturilla liikkeelle, ISP:t rullaavat ainakin jäällä ja lumisella tiellä paremmin, ja polanteet sekä jäätyneet ajourat eivät tunnu missään. Kelvillä en juuri ajele, joten siellä tarvittavista ominaisuuksista en osaa sanoa mitään.
    Itse kun ajelen pidemmät lenkit kelvejä ja hyvin aurattuja teitä niin nuo on hinta-laatusuhteeltaan loistavat ja erityisesti rullavuus on mieleen (ainakin folding 32mm malli). Jäälläkin toimii kunnes on kunnon polanteita. Pienemmissä polanteissa on tuo uusi nastoitus auttanut hyvin tuoden kaivattua lisävarmuutta ehkä jopa oikeasti eikä vain henkisesti. Kovin lumisella tiellä nuo ei toki myöskään loista.

    Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

  30. #900
    Liittynyt
    12/2009
    Paikkakunta
    Skatta
    Viestit
    1.096
    Kenda Klondike Skinny (Cross) SRC Wire Bead 37-622, n. 30 euroa kpl. Onko tästä renkaasta mitään tietoa, esim bike24 myy.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •