
Alkujaan tämän lähetti
Optiflow
Eikös siinä Sramin omassa ole hampaiden muotoiluun kiinnitetty huomiota, näin muistan lukeneeni? Muotoilun takia olisi aina veto vähintään kahdella piikillä ja ketjun päällä pysyminen varmempaa. Saattaa olla mainospuheitakin.
Tässä jutussa ei ollut tuosta vedosta mainintaa, mutta ketjun irtoamisesta kyllä. Pitäisi olla hiljaisempi.
http://enduro-mtb.com/en/should-i-upgrade-to-sram-eagle-12-things-you-need-to-know/
4. SRAM’s Eagle has teeth
In efforts to boost durability, SRAM have developed new aggressive X-SYNC 2 teeth. When the older XX1 chainrings wear they are prone to ‘holding on’ to the chain at the bottom causing a rattling noise. The new X-SYNC-2 distributes load on more teeth to reduce wear (up to 4x in lab conditions) and the trailing edge has been removed to quieten release at the bottom of the stroke. SRAM are confident that their new Eagle ring has dramatically reduced hooking when it wears, keeping the drivetrain quieter for longer.
Mutta ettei menis ihan OT:ksi niin, Taigan jarrut on kyllä melko äänekkät ja tuntuu että runko jotenkin resonoi ja lisää äänen kuuluvuutta. Ainakin Sramin Level TL:t, mitkä minulla on.
. . . Join the fat side of the force . . .
Kirjanmerkit