Mun 2018 singlessä oli m615 jarrut m6000 sijaan, kannattaako tästä sanoa verkkikselle, onhan nuo ainakin jo vanhemmat kuin m6000.
Mun 2018 singlessä oli m615 jarrut m6000 sijaan, kannattaako tästä sanoa verkkikselle, onhan nuo ainakin jo vanhemmat kuin m6000.
Kopio verkkiksen sivulta.
Tuotteen saatavuus saattaa vaihdella, Silverback Technologies pidättää oikeuden muutoksiin värien, materiaalien, komponenttien, teknisten tietojen ja mallien osalta. Valmiusaste, komponentit ja tekniset tiedot saattavat vaihdella eri tuotanto erien kohdalla.
Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Eikä se olis Silverback jollei siellä joku osa olis jotain muuta kuin spekseissä sanotaan.
Käytännössä mennee varmaan niin, että tehtaalla laittavat viime vuotisista malleista ylijääneitä osia tän vuoden alkupään tuotantoon. Mikä ei kauhean mukavaa ole jos osa on luvattua huonompi. Kyllä siitä mielestäni voi Verkkokaupalle mainita. Joku parin kympin lahjakortti olisi mielestäni asiallinen korvaus tässä tapauksessa (ja tietty mahdollisuus kaupan purkuun koska tuote ei ollut kuvatun mukainen, mutta semmosta nyt tuskin kukaan näkee järkeväksi -- varsinkin kun hinnasta kuitenkin voitaisiin vähentää käyttökin).
Keulakulmista seuraavaa :
2018 singlen keulakulma näyttäisi todella olevan headtubesta katsottuna 72 °.
Minun double 2018 tuli 70,5° kulmalla, eli sain ilmeisesti 2017 rungon 2018 väreissä ? Kaikki runkomitat olivat ainakin vierekkäin verrattuna samat.
Itsehän sain 100€ lahjakortin Verkkikseen hyvityksenä siitä, kun Scoopissa olikin 60tpi renkaat 120tpi sijaan. Kannattaa ainakin kokeilla reklamoida.![]()
Tämä oli siis ekan Scoopin kanssa kaksi vuotta sitten, ovat varmaan sen jälkeen tajunneet lisätä disclaimer-tekstejä jne.
Olen harkinnut ostaa Silverback Scoop Singlen 2018.
Osaako kukaan sanoa kumpi koko L vai XL olisi sopivampi. Pituutta 188cm ja inseam 92cm.
Valmistajan sivuilla antaa kooksi L tai XL.
Veikkaampa, että kannattaa ottaa XL sillä L-kokoja tulee verkkokauppaan maaliskuussa ja XL-kokoja on varastossa vielä 4 kpl :-)
Ensimmäistä fatbikea olen lähinnä työkulkineeksi hankkimassa vanhan Helkama hybridin rinnalle, ja Silverbackit kiinnostaisivat jonkun verran. Pituutta itsellä on 176 cm ja suht lyhyet jalat, eli varmaan M-koko olisi aika varmasti sopiva. Seuraavia malleja olen katsellut:
https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...bike-sininen-M
https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...amban-vihrea-M
Lähinnä tosiaan tarkoituksena on hommata kulkine päivittäiseen liikkumiseen, mutta voisi herätä innostus jopa metsäpoluilla poikkeamiseen.
Kumman valitsisit näistä vai olisiko joku muu malli jopa kiinnostavampi? Kiitos kommenteista jo etukäteen!
Ihanko tuossa deluxen kuvassa olisi 11-42 kasetti niinku ois syytä ollakki. Mutta specsit sanoo 11-36.
Onko kukaan ehtiny tuota ostamaan?
Scoop single ehdottomasti näistä kahdesta, on läpiakselit, kuitukeula, 1x11, paremmat jarrut ja myöhemmin voit vielä tuohon päivittää bluton jos siltä tuntuu. 1300 €:lla et saa vastaavaa pyörää miltään muulta merkiltä. M-koko varmasti hyvä, itselläni pituutta 175cm ja M on oikein hyvä, S tuntuu hieman lyhyeltä.
Saatavilla olevat silverbackit on tarjouksessa nyt. Yks XL single tällä hetkellä 1104€.
hcf muokkasi tätä : 18.12.2017 at 16.36
Lakuduunaa: Kiitokset suosituksesta, vahvisti omaa mielikuvaa!
hcfreak: Suuret kiitokset vinkistä, sain aamupäivällä pikaisesti poimittua viimeisen Scoop Single M-kokoisen hintaan 1104,92 €. Taisi olla aika hyvä diili.
Tarvitseeko pyörän kasaamisessa mitään erikoistyökaluja?
Oli kyllä hyvät diilit. Omnea pyörälle.
Kasaamiseen riittää muistaakseni 4mm ja 5mm kuusiokolot. Eturengas paikalleen, satula ja tanko. Siinäpä se pääosin. Niin ja polkimet.
Lähetetty minun SM-A320FL laitteesta Tapatalkilla
Voisiko joku mittaa doublesta keulakulman, että onko muissa fillareissa 72 vai 70,5 astetta? Nyt ei ois ainakaan hinnalla pilattu.
Siellähän se valmistajan sivuilla lukee, että 72. Onhan tuo aika jyrkän näköinen kuvissakin ja yhden minkä luonnossa näin.
Nopeasti meni loput scoop singlet verkkokaupassa tuolla tarjoushinnalla.
kämpillä yritin kännykän angle meter appsilla mitata kuvasta niin emoputkesta sain 70.5 ja haarukan putkista 72
Vähä erikoinen valmistaja jos kuluttaja ostaa 2018 vuoden mallin missä on ilmoitettu pyörälle osalista mutta sitten myydään pyöriä eri osilla mitä listassa ja viime vuoden rungolla.
Sitten jossain pikkupräntillä lukee, että osat voivat vaihdella yms. Eihän tuossa ole mitää tolkkua. Luvataan jotain mutta myydään muuta.
Ei herätä oikein luottamusta..
Toisaalta se saattas johtaa siihen että pyöriä ei olis saatavilla ku osia ei saa toimittajilta. Mitä tuohon aikasempaan jarru hommaan tulee niin nehä 615:set ei ole yhtään huonommat mitä pitäs olla.
Mulla on vähän semmonen kutina että rungot ei oo muuttunu pariin vuoteen geometrialta.
^^Mikä piti muuttua rungossa vuodelle 2018? Väri?
Holokki auki ku H. Moilane.
verkkokaupassa näytti scoopit olevan tarjouksessafattynki saa alle tonnilla
))
Homma etenee. Verkkokauppa hoitanut yhteydenpidon Silverbackiin. Silverback pesi kätensä tästä. Ilmoitti, että "kuluvilla osilla" 3kk takuu ja takanapa lasketaan sellaiseksi. Verkkokauppa tuli vastaan ja toimittaa minulle uuden navan. Vaihto jää itselle. Verkkokaupalle pisteet. Nyt odotellaan osaa, että saa pyörän ajokuntoon. Lumikelit päällä eli hienot olisi läskille ajokelit.
Esabbi kyseli, oli halki jne... Navassa ei näkynyt vaurion merkkejä. Mutta metallisilppua tuolla näkyi. Onkohan hammaskehä rympätty kiinni ja rymppiliitos pettänyt.
^Minkäslaisen takuun Verkkokauppa lupasi tuotteelle ostohetkellä? 2018 malliin näyttää ainakin olevan 12 kk ilman rajoituksia.
Holokki auki ku H. Moilane.
12kk. Tuli jopa tehtyä pyörän rekisteröinti Silverbackille, missä samat tiedot näköjään. Eri osilla eri takuu siis.
Kirjanmerkit