GiantLostInLaplandElectrobikeBikeshop
Sivu 10 / 43 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 9 10 11 12 20 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 271 - 300 / 1288

Aihe: Pole Evolink

Lainaus Alkujaan tämän lähetti miumau Katso viesti
    Tuolla sivulla 4 tässä ketjussa on talvikuva miun pyörästä FatFreddieillä. Sillon siinä oli MRP:een stage 29 ja nyt on Öhlinssin RXF 34 ja siihen sopii tuo FF myös. Schwalbellahan on nyt 2.6 kokoinen Icespikeri, jos tuo FF tuntuu liian isolta.
    Tarvitsen...lisää...kuvia

Haluat selvästi kiusata itseäsi ennen ostopäätöksen tekoa, joten suosittelen tutustumaan seuraavaan sivustoon facebookissa. Sieltä löytyy kuvia ja videoita Evolinkikkilöistä ja ompa muutama Taigakin sinne tainut eksyä.Pole Bicycle Riders Group

Lainaus Alkujaan tämän lähetti miumau Katso viesti
    Haluat selvästi kiusata itseäsi ennen ostopäätöksen tekoa, joten suosittelen tutustumaan seuraavaan sivustoon facebookissa. Sieltä löytyy kuvia ja videoita Evolinkikkilöistä ja ompa muutama Taigakin sinne tainut eksyä.Pole Bicycle Riders Group
    Ostopäätös oli tehty 10min ajon jälkeen, mutta vähän tuo budjetti ym. vielä vastustaa

Noniin, fillarin setuppi alkaa olemaan "valmis", aihiona toimi siis Evolink130tr 27,5+

Säätämisen, testailun ja speksailun jälkeen kokoonpano on nyt kuvan mukainen enskaan/bikeparkiin Spankin Oozy trail 345 kiekoilla ja lenkille sitten puolikiloa kevyemmät Roval Traverse fattie SL kuitukiekot. Renkaina joko kuvan 2.8" Maxxisit, tai 3" Schwalbet..

Komponentti puolella vakiota on GX-11 voimalinja, poislukien kammet jotka on päivitetty X1 Carbon boost malleihin höystettynä 77dezignz alumiinikölillä. Jarruina Guide RS, tankona Eastonin 800mm kuitu Havoc Ergonin gripeillä, keulana palvelee Fox 36 EWS edition ja takaiskarina DVO Topaz t3air, hissitolpaksi vaihtui niin ikään DVO Garnet, satulana Nukeproof

Nyt olen aikas tyytyväinen, anskattoo koska sitten vaihdetaan koneistettuun
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Nyt olen aikas tyytyväinen, anskattoo koska sitten vaihdetaan koneistettuun
    Paa koneistettu versio ennakkotilaukseen. Mä tuun huomenna hakeen ton Evolinkin sopuhintaan pois.

Hieno on.

Kertokaas mulle miksi tuo 140 on selkeästi suositumpi runko kuin 150? Mikä idea tuossa on takana. En ole nähnyt 140:sta livenä, vielä.

Blackborow Guest
    110 Evolink jäi kokonaan pois? No eipä ole Polella sitten minulle enää mitään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Ei kai. Haaveilin sitä factorin seuraajaksi. Juuri passelit joustot mulle.

Mitäpä vielä?
    Miten niin tyhmä kysymys??

Jäi pois mistä? Rungon versiopäivityksestä? Nykyinen on/oli periaatteessa vuoden 2016 runkomalli, eli 110 on nyt ollut päivittämättä pari vuotta. Runkosetti ei ole tainnut olla saatavilla hetkeen, ja kokonaiset pyörätkin taitaa olla nyt vain hajakokoina. Jännä juttu, jos kysyntä ei riitä ylläpitämään 110:tä mallistossa.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Jäi pois mistä? Rungon versiopäivityksestä?
    Niin ei ole ainakaan enää runkona tarjolla.

Niin ei ole ainakaan enää runkona tarjolla.
    Mutta kokonaisena pyöränä ainakin vielä saa, vieläpä kohtuu alella..

Edit: näköjään tosin vain pieniä tai hyvinpieniä kokoja jälellä
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

Blackborow Guest
    Juu ei sovellu mulle kun päälaki on heiluu lähempänä 190 kuin 180 sentin korkeutta.
    Blackborow muokkasi tätä : 28.10.2017 at 09.33

Blackborow Guest
    Laitoin Polelle kyselyn Evolink 110:n kohtalosta. Tuolla ennakkokamppiksella olisin tilannut heti jos olisi ollut saatavissa.

noniinno Guest
    Tuollainen loivakulmainen xc-pyörä itseänikin polttelisi. Mieluumin 100 kuin 120 mm joustoa. Trailityyppiset ratkaisut eivät kiinnosta, kun ajomaastot ovat lähinnä ylämäkeä tai tasaista. Olen havainnut 65° keulan loistavaksi xc-käytttöön omassa jäykkäperässäni. Keulassa voi käyttää 120mm joustoa, eikä sukeltele alta tai tee etupäästä liian korkeaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Tuollainen loivakulmainen xc-pyörä itseänikin polttelisi. Mieluumin 100 kuin 120 mm joustoa. Trailityyppiset ratkaisut eivät kiinnosta, kun ajomaastot ovat lähinnä ylämäkeä tai tasaista. Olen havainnut 65° keulan loistavaksi xc-käytttöön omassa jäykkäperässäni. Keulassa voi käyttää 120mm joustoa, eikä sukeltele alta tai tee etupäästä liian korkeaa.
    Mikä pyörä kyseessä? Jäykkäperäinen xc pyörä itselläkin hakusessa, nuo keulakulmat vain mietityttää noissa, kun tuppaavat olemaan melko jyrkkiä..

noniinno Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Miklo Katso viesti
    Mikä pyörä kyseessä? Jäykkäperäinen xc pyörä itselläkin hakusessa, nuo keulakulmat vain mietityttää noissa, kun tuppaavat olemaan melko jyrkkiä..
    Santerihan se. Kevyenä kaksysinä tykkään ajella, ei ole plussat minua varten vaikka tuohon sopivat plussakiekot renkaineen, pakkoineen ja levyineen olis valmiina. https://www.alpkit.com/sonder/bikes/...bon-frame-only

Blackborow Guest
    Sain vastauksen. Suosittelivat 131 mallia Mara/trail-käyttöön ja siitä voidaan tehdä 110/120mm joustava versio 29er kiekoille.

Joutui pitkällisen pohdinnan tuloksena ennakkotilaamaan tuollaisen 140 evolinkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti makimies Katso viesti
    Joutui pitkällisen pohdinnan tuloksena ennakkotilaamaan tuollaisen 140 evolinkin.
    Ja 158 tänne. Menee osat vanhasta rungosta heittämällä, kiitos 142/148 takahaarukan. Letkut, kuoret ja vaijerit ei tosin taida ylettää :-D

Blackborow Guest
    Kovasti himottaisi, mutta hirvittää laittaa pari tonnia tuonne kiinni, kun runkojen tuloon on melkein puoli vuotta.

Kovasti himottaisi, mutta hirvittää laittaa pari tonnia tuonne kiinni, kun runkojen tuloon on melkein puoli vuotta.
    Mikäs siinä hirvittää? Ei se runko saamatta jää. Iteki laitoin vihdoin ja viimein Evolink 140:n tilaukseen. Ainakin vuoden päivät asiaa pohtinut.

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti santei Katso viesti
    Mikäs siinä hirvittää? Ei se runko saamatta jää.
    Ei tuosta voi olla varma näiden nyrkkipajojen tapauksessa. Saattaa jäädä rahatkin vielä saamatta takaisin, kun pahasti käy. Viime vuonnakin persnettoa puolet liikevaihdosta...

Maksaa luottokortilla, niin luottoyhtiö korvaa konkurssin sattuessa?
    Holokki auki ku H. Moilane.

Tuota oon muuten miettiny, että miten on jos luottolasku on jo maksettu pois ja tavara jää saamatta konkurssin takia? Onko kenelläkään kokemusta?

Luottolaskun maksaminen ei ole vakuttava tekijä tässä kohdassa. Korttiyhtiöille voi reklamoida maksetuistakin suorituksista ja niistä on mahdollista saada palautus. Itse olen tämän kertaallen tehnyt DX:n paketille joka ei ikinä tullut perille.

Korteissa ja pankeissa saattaa olla eroa ja tällaisia tapauksia varten on melko varmasti määritelty jokin takaraja jonka jälkeen asia vanhenee. Lähteekö aika juoksemaan korttitransaktion päivästä vai oletetusta toimituspäivästä, sitä en tiedä. Kannattaa varmistaa ehdot omasta pankista tai luottokortin myöntäjältä. Yksityinen henkilö on joka tapauksessa konkurssipesästä saamassa rahansa vasta viimeisenä, eli silloin kun omaisuutta ei enää ole.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Ei tuosta voi olla varma näiden nyrkkipajojen tapauksessa. Saattaa jäädä rahatkin vielä saamatta takaisin, kun pahasti käy. Viime vuonnakin persnettoa puolet liikevaihdosta...
    Mistään nyt ei satavarma voi ikinä olla tokikaan. Mut enemmän mä olisin huolissani jos verrattain tuore yritys tahkoaisi hirveitä voittoja heti. Sehän meinaisi sitä, että rahaa ei käytetä kehitykseen.

Mutta jos oikein kovasti epäilyttää niin luottokortilla maksamallahan saa turvaa.

Blackborow Guest
    No siis ei se raha määrättömiin riitä. Siitähän tässä ennakkokamppiksessa on kyse, että kerätään rahaa niiden uusien runkojen tilaamiseen toimittajalta.

Tulipa tilattua hetken mielijohteesta itselle tuollainen 140:n, kun ennakkotarjousten hinnat olivat ihan ok tasolla. Koeajon perusteella vaikutti sopivalta yhden pyörän taktiikkaan. Täytyy katsella millaiset fiilikset ovat ensi kesän alppireissun jälkeen, jos pyörä saapuisi ennen kesäkuuta.

No siis ei se raha määrättömiin riitä. Siitähän tässä ennakkokamppiksessa on kyse, että kerätään rahaa niiden uusien runkojen tilaamiseen toimittajalta.
    Olet jaksanut nisuttaa Polen pyöristä, mallistosta ja yrityksestä vuoden verran foorumilla. Olisiko jo aika siirtyä uusiin haasteisiin?

Katsos, yllättävän pitkään kesti uuden nickin luonti.

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aika hurjaa Katso viesti
    Olet jaksanut nisuttaa Polen pyöristä, mallistosta ja yrityksestä vuoden verran foorumilla. Olisiko jo aika siirtyä uusiin haasteisiin?
    Piti ihan uusi nimimerkki tämän takia tehdä etkä omallasi uskaltanut aukoa päätä. No jokainen tavallaan. Palataan keväämmällä asiaan.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •